Вчора заліз під машину - побачив залиту маслом коробу. КПП пятиступка 085. Тече з того місця де лівий фланець (той до якого полуось прикручується) входить в коробку. Висновок - потік сальник. На скільки я зрозумів з книжки - треба злити масло з коробки, зняти полуось з фланця, викрутити болт в центрі фланця, витягнути фланець, замінити сальник, зібрати все назад. Які тут є тонкості? Підводні камні? Випригующі пружинки? Сальник окремо продається? Болт там ніби під внутрішній шестигранник - хтось знає на скільки?
Відповідь: Сальник КПП (диференціалу) Продається (я брав рік назад за 40грн.), шестигранник на скільки не пам*ятаю, але болти ці варто замінити після відкуручування полуосі, так як можуть відкручуватись самі (в мене таке було, вони типу одноразові.) На всякий випадок подивись, чи в тебе не тече масло (або антифріз) з двіжка на КПП, створюючи ефект потікшого сальника, шоб даром не колупатись. В мене був прікол-сальник трамблера тік, і антифріз з патрубка на пічку в салон, а виглядало, ніби сальник полуосі.
Відповідь: Сальник КПП (диференціалу) Будь обережний - фланець тримає пружинка кілограм так на 50. Хід її невеликий, тим не менше по пальцях може дати порядно. Купувати треба 2 сальника - один зовнішній сальник фланця, другий - внутрішня заглушка. Другий одноразовий. P.S.Букви кпп ти виписав неправильні. Це або перші цифри серійника або якийсь технологічний номер.
Відповідь: Сальник КПП (диференціалу) О! Дуже дякую... Цифри КПП поправив. От на малюнку під номером 3 є сальник, внутрішньої заглушки тут не намальовано? вона зі сторони болта 1? Пружина що дає по пальцях - це 5?
Відповідь: Сальник КПП (диференціалу) Пружина - Вона! Щодо внутрішнього сальника - його тут немає. Він подібний на широкий корок і ставиться в днище фланця. Він захищає від змішування змазок в ШРУСі і КПП.