КПК

Показати повну версію : Скільки в кого вилітає утримання авто


Geremy
15.07.2007, 00:15
Отож, панове, гадаю для оцінки своїх можливостей, треба підійти до означеною теми.
Почну з себе
Мав ВВ Скіроко, 1988 р.н. з 1997 по 2001 р.
Їздив небагато в принципі, орієнтовно 15 тис. в рік.
Втрати були
Масло, гальмівні колодки, супорт задній сам зламав, ступіца задня накрилась у дорозі (сам поліз)
Орієнтовна вартість утримання мені склала досить мінімальну суму, яку я в принципі міг тягнути на ті часи.
Згодом віддав машину батькам - ті добили її :(

Далі були різні службові, але так як це службові, гроші по їх утриманню не рахував

Згодом придбав собі Пасата Б5
Поміняв всі ремні, в т.ч. ГРМ - вишло десь під 400 баків зі всім, + масло, передні колодки 10 т.км. проблем немав....
Далі далися взнаки українські напрямки, полетів 1 ричаг....
Кіпвля 3-х (так сказали на сервісі) вишла у 200 баків...
Заміна - не пригадую, ну десь біля 100...
Далі полетів ДМРВ - заміна 200 ЮСД.
Полетів сайлентблок задньої балки - на шроті знайомий мені найшов за 10 баків, заміна - 15 :(
Після тго всього тре було зробити розвал-сходження, робив 2 раза по різних майстернях по 120 грн - тінуло машину вправо або вліво, поїхав до офіціалів - за 450 грн зробив - все стало ок...
Полетів ШРУС... Ото було (( новий по магазинах коштував біля 500 баків... Поїхав в оф. сервіс - сказали шо мона старий здати - отримати новий оригінал - вишло 400 з роботою ((
Ще казали шо накривається підшипник предьої ступиці і скоро накриються колодки, усе купив, потім вернув - не пригодились ((

Таким чином утримання авто, при відносно слабенькій експлуатації протягом майже двох років та пробігу в 45 т.км. (в більшості траса Київ-ЛЬвів) мені вишла під півтори тисячі ЮСД...
Скажу відверто - для мене було "впритик"... Склалися так обставини, що продав це авто...
Хоча до сих пір згадую це його з теплотою у душі... Але прибутки вже не ті були шо у мене були... А добивати машину не хотів а потреби особливої у ній не було...
Ваша черга...

CAT
16.07.2007, 11:43
напишу про себе:
перша машина була гольф 2 білого кольору 1.3 карбуратор 87 року
купив я її ще в 2005 році за 3000 баксів. зразу скажу машина була просто мертва. за весь час поки я її мав було зроблене наступне:
-повний ремонт ходової (всі сайленти, стойки в зборі, пружини, рульові, шарові, тормозні барабани, циліндрики, диски, шланги, колодки)
-по мотору: заміна помпи, термостата, всіх ремнів, карбюратора, акумулятора, дротів, свічок, радіатора, різних патрубків ну і ясно шо зчеплення в зборі.
-по кузову - капітальний ремонт з заміною деяких деталів (крило, капот, бампери, телевізор, пластмаски різні) і повне перефарбування.
-а ше два комплекти коліс (зимові і літні) і два комлекти дисків.
-музика баксів на 500

всьо в сумі вийшло десь більше як 4000 баксів... але я так і не встиг усунути всі поломки в моїй двієчці бо вирішив її продати. ясно шо за 7000 я її не продав але принаймні дорожче ніж купив... машина була супер - ніразу не втикнула - завжди заводилась.

продав білу двійку восени 2006 і купив червону трійку ше GTIшну - бомба яка майже не ломилась. всьо шо поміняв то колеса, один патрубок, акумулятор, свічі, дроти, стойки стабілізатора, одну шарову і втулки куліси КПП і ше якісь там дрібнички типу лямпочок і т.п. ше поставив музику як завжди роблю.
продав цю машину але жалію ше досі - авто було мега. їхало як має бути і не ломилось...
півтора місяці тому купив БМВ 328 і покишо всьо шо робив то поміняв водяну помпу і термостат - доречі на беху вони чомусь дешевші як на гольфа.... а ше тре би помпу гідравлікі замінити бо гуде сильно. а так то ше в образу всім власникам Фольксів - по їзді навіть нема шо рівняти з будь яким Фольксом...

бензи тратив:
на Гольф 2 1.3 - 300-400 грн в місяць
на Гольф 3 2.0 - 500-600 грн в місяць
на БМВ 328 2.8 - 700-800 грн в місяць

Kinder
16.07.2007, 20:36
Саме цю тему я хотів виставити тиждень раніше...
+ Джеремі.

Хто підраховував затрати на машину свою.

Я вже робив статистику але провтикав пару місяців і збився...
Куплю нову машинку і почну достовірну статистику від самого початку.
Цікавить скільки в кого йде бюджету за рік, зі місяць.
А саме скільки виходить 1 км пробігу вашого авто без врахування бензину (сервіси) і з врахуванням бензину. Думаю в когось волосся дибки стане, прирівняється тариф практично да їзди на таксі :mrgreen:
я врахував ВСі свої витрати (всі ремонти з запчатинами і роботою і чайовими, всі мийки і порохотяги, хімію, бензин) приблизно середньорічні витрати вийшли близько 1 грн за 1 км :sad:

куплю нову машинку і почну достовірну статистику від самого початку.

peGas
17.07.2007, 01:55
напишу про себе:
перша машина була гольф 2 білого кольору 1.3 карбуратор 87 року
купив я її ще в 2005 році за 3000 баксів. зразу скажу машина була просто мертва. за весь час поки я її мав було зроблене наступне:
-повний ремонт ходової (всі сайленти, стойки в зборі, пружини, рульові, шарові, тормозні барабани, циліндрики, диски, шланги, колодки)
-по мотору: заміна помпи, термостата, всіх ремнів, карбюратора, акумулятора, дротів, свічок, радіатора, різних патрубків ну і ясно шо зчеплення в зборі.
-по кузову - капітальний ремонт з заміною деяких деталів (крило, капот, бампери, телевізор, пластмаски різні) і повне перефарбування.
-а ше два комплекти коліс (зимові і літні) і два комлекти дисків.
-музика баксів на 500

всьо в сумі вийшло десь більше як 4000 баксів... але я так і не встиг усунути всі поломки в моїй двієчці бо вирішив її продати. ясно шо за 7000 я її не продав але принаймні дорожче ніж купив... машина була супер - ніразу не втикнула - завжди заводилась.

продав білу двійку восени 2006 і купив червону трійку ше GTIшну - бомба яка майже не ломилась. всьо шо поміняв то колеса, один патрубок, акумулятор, свічі, дроти, стойки стабілізатора, одну шарову і втулки куліси КПП і ше якісь там дрібнички типу лямпочок і т.п. ше поставив музику як завжди роблю.
продав цю машину але жалію ше досі - авто було мега. їхало як має бути і не ломилось...
півтора місяці тому купив БМВ 328 і покишо всьо шо робив то поміняв водяну помпу і термостат - доречі на беху вони чомусь дешевші як на гольфа.... а ше тре би помпу гідравлікі замінити бо гуде сильно. а так то ше в образу всім власникам Фольксів - по їзді навіть нема шо рівняти з будь яким Фольксом...

бензи тратив:
на Гольф 2 1.3 - 300-400 грн в місяць
на Гольф 3 2.0 - 500-600 грн в місяць
на БМВ 328 2.8 - 700-800 грн в місяць


Ну мій гольфик мене не дуже потішив по надійності. за 15 тис км перебрав майже всю ходову залишились задні стойки які ніяк поміняти не можу, кольца міняв. Влетів орієнтовано 1000-1200 в ремонт (точно вже не пригадаю) плюс літні колеса, титани, музика мені потянула 100 доларів а дальше то всякі там пахнючки, вяскі засоби, і страховка то всьо разом 2 штукм точно тяне. проїхав на ній 15 тис

Travel
17.07.2007, 02:01
В мене 150-200 у.є. в рік і то максимум!

CAT
17.07.2007, 13:32
В мене 150-200 у.є. в рік і то максимум!
бо в тебе сервіс свій, поставщик деталів свій, поле з салатом своє і гольф двойка.

CAT
17.07.2007, 13:33
Ну мій гольфик мене не дуже потішив по надійності. за 15 тис км перебрав майже всю ходову залишились задні стойки які ніяк поміняти не можу, кольца міняв. Влетів орієнтовано 1000-1200 в ремонт (точно вже не пригадаю) плюс літні колеса, титани, музика мені потянула 100 доларів а дальше то всякі там пахнючки, вяскі засоби, і страховка то всьо разом 2 штукм точно тяне. проїхав на ній 15 тис
бо на машину тре дивитись перед тим як купуєш:) то я взнав після того як купив свою першу машину - білого гольфа 2.

peGas
17.07.2007, 13:49
бо на машину тре дивитись перед тим як купуєш:) то я взнав після того як купив свою першу машину - білого гольфа 2.

я тоже то взнав коли купив сійв гоьлф, я навіть на сервіс не віз коли купляв його..... в мене взагалі кумедна історія як я його купив. але маємо те що маємо

Дімон
17.07.2007, 13:51
я тоже то взнав коли купив сійв гоьлф, я навіть на сервіс не віз коли купляв його..... в мене взагалі кумедна історія як я його купив. але маємо те що маємо Аналогічно :)))))) але коли я його брав то взяв набагато дешевше ніж реально пордавалися, от тепер і доплачую різницю :))))))) щоб полюдськи їздити

roma_lviv
17.07.2007, 13:57
Коли я пидбав свого Пассата, я завів собі маленький блокнотик в машині, куди записую всі витрати: запасні частини і робота. Останній мій ремонт то була заміна стойок передніх і різних втулок, стабілізаторів та наконечників (весь перід та ще трохо з заду) виніс мені з роботою 300 у.о. Ремонтую машину приблизно 1 раз на рік. Заїжджаю на сервіс беру список, по магазинам де дешевше і якісніше і до майстра. На рік витрачаю біля 400-500 у.о. без косметики. В принципі то є непогано як на 12 річну машину. До того було авто нашої батьківщини Таврія 5-ти річна, йшло в рік 600-700 у.о.,ламалось все що було в машині, і це треба врахувати скільки коштують деталі до Таврії і до Пассата.
Якщо когось цікавить можу описати весь ремонт з 2005 року.

sas123sas
17.07.2007, 14:01
бо в тебе сервіс свій, поставщик деталів свій, поле з салатом своє і гольф двойка.
:-o :-o :-o
В мене Golf 3 за рік в районі 300$,міняв бендікс і пер.стойки И ВСЕ!!!.
накатав 50000км.
Все залежить від стану машини,чи не добили її до тебе.
:smile: поле з салатом.................ммм..........:smile:

to Pegas:2000$ в рік на таку машину троха забагато,порахуй, на таксі дійсно вийде дешевше:) :) :)

peGas
17.07.2007, 14:23
:-o :-o :-o
В мене Golf 3 за рік в районі 300$,міняв бендікс і пер.стойки И ВСЕ!!!.
накатав 50000км.
Все залежить від стану машини,чи не добили її до тебе.
:smile: поле з салатом.................ммм..........:smile:

to Pegas:2000$ в рік на таку машину троха забагато,порахуй, на таксі дійсно вийде дешевше:) :) :)

я рахував, до таксі не дотягує але всеодно багато. ну шо зробиш, але якшо я проїду 50 тис і нічо не зламається то воно перекине всю свою вартість на ті км

MARTINI
17.07.2007, 14:26
Оце сів, порахував і почухався в потилицю :)

Відразу після купівлі авто вилізла хрень в коробці. Довелося її перебрати і заварювати корпус. Обійшлося в 750 грн. Трансмісійне масло залив дороге, гривень на 140 по моєму.

Відразу ж в Петра було замовлено фланець радіатора бо через тріщину витікала охолоджуюча рідина, плюс купив антифриз, разом десь 100 грн

Невдовзі вилізла інша крупна неприємність - злизало шпонку на шестерні колінвалу. Заміна шестерні обійшлася десь у 250 грн, це разом із виставленням запалювання на Ауді-сервісі.

Потім текло моторне масло, довелося замінити корінний сальник колінвала - 300 грн. Плюс заміна масла 160 грн.

По ходовій міняти довелося не багато, найдорожче обійшлися сайленблоки задньої балки, а все разом гривень на 400.

Реставрація рульової рейки із заміною рідини вийшла гривень 250.

Розвал-сходження 70 грн.

Усе разом це 500 баксів протягом трьох місяців... Правда, я дуже сподіваюся, що наступні роботи будуть уже нескоро, оскільки купівля вживаного авто зазвичай природньо тягне за собою певні витрати на старті.

PS Ще можна додати сигналізацію за 700 грн і тонування скла 400 грн.... Ой бля.... :)

Olena
17.07.2007, 14:27
Привіт всім :razz: Прочитала я ваші оповідання і сижу чуть не плачу :cry: - і для чого мені треба було не нову машину купувати :roll: ?
В багато кого з вас досить скептичне відношення до Авео , Матісіків, Ланосів і всіх тих авто що можна купити за відносно невеликі гроші, але моя думка, що все таки сама хороша машина (крім тої що в тебе на подвірр"ї :smile: ) ЦЕ НОВА!
За рік їзди на Матісіку витратила тільки на планову заміну масла і тросик склопідйомника зіскочив. Це ВСЕ! Ну і бензин з зимовою гумою.
З ЖУКом поки що витрат крім полірольки не було, але прочитавши історію CAT сижу дещо розстроена :shock:

MARTINI
17.07.2007, 14:31
Олена, та твоя машина і є майже новенька. А товариш САТ доводив до пуття 20-річну розвалюху, довівши її до ідеального стану, ми ту машинку бачили. Чого варто лише капремонт кузова і фарбування машини...

CAT
17.07.2007, 14:39
але прочитавши історію CAT сижу дещо розстроена
не будь розстроєна:) зато я другий гольф можу після того сам розібрати і зібрати назад бо сам багато чого робив там через тупість майстрів. я навчився поважати машину, відчувати її при їзді, відчувати коли і як працюють різні деталі і до яких наслідків призводить неправильна поведінка з машиною. і як шось стукає то можу майже безпомилково визначити шо це саме є. можливо дівчинці не треба цього всього але то кожному вирішувати:)

машини люблю більше за будь шо матеріальне в цьому світі тому для мене це щастя розуміти всю будову і роботу машини.
тепер я як їду до майстра то їду вже переважно знаючи шо сталось і просто шоб він замінив це бо має весь необхідний інструмент.
я ніодного дня не жалію шо вклав в свого першого гольфа стільки грошей бо отримав задоволення шо довів машину до суперового стану!

я взагалі планую трошки підзбирати грошів і купити шеодну двієчку і доводити її потрошки до їдеалу. без цього життя сумне.

vovka
17.07.2007, 16:01
Перші майже 2 роки рахував.. Коли ще не страждав тюнінгом.. В районі 1000$ за два роки вийшло разом з "фічами" типу тоніровки, магнітоли, коліс і т.п. Ремонтів неможу сказати що було багато. Звісно після покупки дещо прийшлось ремонтувати но це було відносно дешево.
За останній рік вклав в машину біля 2500-3000$ в запчасті і роботу :)) Но не шкодую, так як це цікаво і це хобі таке - тюнінг :))
Суто в ремонт за останній рік попав ну може доларів 200-300$ і то в основному по ходовій.

p.s. Ще одна машина має бути НОВА машина, но мене пре беха купе в 36 кузові а їх нових блін нема, так що знов прийдеться тратитись на ремонти напевно.
p.p. s. CAT. 700-800 грн в місяць на беху то ше дуже нормально, розкажеш як буде на протязі року в середньому.

Olena
17.07.2007, 16:26
З великою повагою! Найціннше, то ДОСВІД :!: "Бери досвід, а гроші прийдуть", Гарольд Дженін
Що до мене, то я навряд чи буду так сильно займатись ремонтами - буду виставляти на продажу як почне ламатись :-( і збирати гроші на салонного ЖУКА ( 32 у.е. :shock: !)

як шось стукає то можу майже безпомилково визначити шо це саме є
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Тепер я знаю кому дам покататись на ЖУКу як тільки попаду на з"їзд :lol: Я от ніколи не чую, що щось стукає чи навіть гремить. Хіба б, може, зауважила якби колесо відвалилось :shock:

Olena
17.07.2007, 16:45
Ще одна машина має бути НОВА машина
Навіть не поспориш - мати дві машини - нову і не дуже нову для душі, дійсно непогано :mrgreen: Все, як завжди, залежить від кількості у.о. в кішені. :roll: 200 грн. за одну стоянку, ще 200 - за другу. І так щомісяця :wink:

CAT
17.07.2007, 17:12
Тепер я знаю кому дам покататись на ЖУКу як тільки попаду на з"їзд Я от ніколи не чую, що щось стукає чи навіть гремить. Хіба б, може, зауважила якби колесо відвалилось
а я б непроти катнутись:)
коли колесо відвалюється то є два типові симптоми:
1) воно переважно переганяє машину зразу
2) перше чути сильний удар і таке враження шо пів машини розвалилось..
але це дуже серйозно і небезпечно - бо якшо таке станеться на швидкості то важко буде вртимати машину більш менш керованою до зупинки.
шоб колесо не відвалилось тре:
- хоча б раз в півроку робити діагностику ходової а як шось стукає то частіше по необхідності
- перевіряти шоб той хто закручує колеса гарно всьо подотягував

коли болти колеса розкручені то при їзді таке враження шо всю коробку передач перемололо, півосі криві і рульові всі тре міняти... а ззовні ніби все ок поки не перевіриш болти!

Kinder
17.07.2007, 18:59
народ!
не судіть витрати на період "вже і тепер" :!:
коли Ви зробили ходову чи мотор то це довго не треба буде робити...
Прорахуйте витрати поділивши їх на 12 (середньомісячні витрати і зважте з вашими доходами) - думаю така цифра буде цікавіша.

Звісно коли вкладається в ремонт відразу як каже Мартіні, то потім мабуть довго не треба буде робити нічого, то не можна судити що машина "гребе" грошей.

я особисто прорахував 1 км витрат ьез врахування купівлі самого авта, якщо ще доплюсувати вартість авто і переділити це все на термін експлуатації авто у Вас (2-3-4-5 років) то пердецт виходить.

Я прорахував свою попередню Джетту за 4 роки, мені волосся дибки стало. Прирівнювалося до вартості оренди авто і набагато дорожче ніж постійно їздити на таксувках :?

vovka
17.07.2007, 21:34
Ну якшо в середньому то я за 3 роки (чуть більше) наїздив біля 50000 км, хай зі всім вклав 3000$ ну получається грубо по 30 коп кілометр. Вроді не так вже й багато, небуло б тюнінга то вийшло би 10-15коп за 1 км.

Всередньому за місяць получається 3000/(12*3)= 83$. Ну хай 100$ якщо сюда додати ще масла, фільтра, антифриз, пахнючки.. Ну хай навіть 130$ якщо додати стоянку (40-100грн) і парковки по місту. Недуже і відчутно для бюджету..

Alter
19.07.2007, 15:22
Коли вже така розмова зайшла-може шановне паньство висловить свої думки з приводу оцих двох рахунків з автосервісу :idea:
маю на увазі-як вам ціни? власник сервісу запевняє що на всі заміни пішли тільки оригінальні запчастини(я тільки пригнав їм машину, вони самі все купляли)

Travel
19.07.2007, 15:31
я неможу того прочитати
перепиши з листка шоб було видно!

Alter
19.07.2007, 15:54
а так?
дуже вже багато переписувати ;-)
не знаю, я можу нормально прочитати

Travel
19.07.2007, 16:01
мені здається шо чотириста доларів то трохи забагато!

Alter
19.07.2007, 16:47
1917+492=2409
майже 500
але то в Києві
правда сервіс такий собі, підйомники-зварка-інструмент є, але без особливих наворотів, чотири бокси, хлопці в основному молоді дуже, видно досвід щойно набирають... це ж мені в 2 заходи робили
спочатку лівий рахунок- заміна резини, варили глушник(безтолку, лиш трошки тихше стало, а гроші взяли ого), і заміна задніх циліндрів-колодок і прокачка
після того я проїхав пару км і гальма зникли, могло статися що завгодно, дивом уник аварії, а тим більше тут при таких пробках
на наступний день привіз-прокачали, кажуть - сорі, вчора недопрокачали
я виїхав-та сама історія
на другий день сказали що треба міняти головний циліндр,а заодно і розподільник
звичайно,виникає питання - невже то три дні треба було товктися під машиною, щоб зрозуміти в чому справа?

Kinder
19.07.2007, 16:48
1917+492=2409
майже 500
але то в Києві
правда сервіс такий собі, підйомники-зварка-інструмент є, але без особливих наворотів, чотири бокси, хлопці в основному молоді дуже, видно досвід щойно набирають... це ж мені в 2 заходи робили
спочатку лівий рахунок- заміна резини, варили глушник(безтолку, лиш трошки тихше стало, а гроші взяли ого), і заміна задніх циліндрів-колодок і прокачка
після того я проїхав пару км і гальма зникли, могло статися що завгодно, дивом уник аварії, а тим більше тут при таких пробках
на наступний день привіз-прокачали, кажуть - сорі, вчора недопрокачали
я виїхав-та сама історія
на другий день сказали що треба міняти головний циліндр,а заодно і розподільник
звичайно,виникає питання - невже то три дні треба було товктися під машиною, щоб зрозуміти в чому справа?
І яка вартість в тебе 1 км?

Alter
19.07.2007, 16:59
наразі десь 4,6грн(враховуючи бензин,оцей сервіс, 90 баксів протиугонка на кпп, і 20грн ДАЙ)
але я проїхав всього 700км, тому це напевно необєктивно
заміна резини і гальма...

Alter
19.07.2007, 17:03
щось мені здається,прогадав я з тим Пасатом :?
глушник таки прийдеться міняти, а там від 30 до 40 євро вартість сегменту
за ремонт люка хочуть 100 баксів(електрика працює)
і ще коптіти почав :shock:
може тому що бензину мало в баку?
а що як двигун вже робити пора... то кранти

DEMO
19.07.2007, 17:20
глушник таки прийдеться міняти, а там від 30 до 40 євро вартість сегменту
Міняв глушник в свому пасаті 220 задня частина і 240 резонатор
і то не рідні польська нержавійка а якшо оригінали брати то певно ще дороще буде.

Бейліс
20.07.2007, 10:44
ну а я поміняв всю ходову (всі сайлент-блоки, втулки балки,пружини,стойки,шарові,тяги,наконечники і т.д.)
і попав в 1030грн! -за запчасті і за роботу курку!

CAT
20.07.2007, 12:29
1030грн
то нереальність якась

Travel
20.07.2007, 12:54
реальність підтверджую!

MARTINI
20.07.2007, 12:56
У нас знижка 20%, а Бейліс мабуть платить всього 20% :)

Бейліс
20.07.2007, 14:38
то нереальність якась

ТО Я ПОГРУБОМУ РАХУВАВ!:mrgreen:

McAr
26.07.2007, 12:50
Вітаю всіх цінителів VW а особливо Golfa.Вже рік катаюсь на G II 1.6 карб.90р.Вибирав 3міс. Стратив біля 200грн на моб і купу часу на пошуки того ексклюзива (вибирав між Vento і Civik-om при бюджеті 7000$) і зробив висновок ,що всі львівські бу авто старше 10-15 років щойно пригнані і майже нові а німці то нація пенсіонерів і лікарів-священників!!!Після того прозріння поїхав з дружиною на Кривчиці взяв найкращого який був….GII за 4 950$ а решту потратив на тюнінг квартири.Зробив повну діагностику і пішло:ходова і тормоза-300$ (колодки ,шарові,бліни,наконечники,пильники ітд),мотор-200$(паси,свічки,фільтра,рем генератора,помпа,масло,тосол),кузов без претензій –поставив нові фари і бризговики-30$,переоформлення 320$?!? по курсу.Настала зима : пічка 60$(варіатор+радіатор),гума 320$,поставив передній стаб-130$. Початок літа –свічки масло,фільтри.Фільтр салона можна взяти від Вектри ,розрізаєш на 5 частин і запихаєш під сітку(пародія але ліпше ніж нічо).Вже накатав 22тис.,серед поля вночі не стояв,серйозних поломок не мав.Бензини іде 10л-місто,7л-траса,в місяць 400-500грн.За рік зі всім винесло біля 2560$.Ітого 220 $ в місяць порахував і охренів,менше знаєш-краще спиш. P.S. Чий VW Eos стояв біля приміського ж.д.вокзала?

Markell
26.07.2007, 13:50
ходова і тормоза-300$
:shock: :shock: :shock:
Я б не здивувався, якби це був ГТІ синкро...

Тобто, цей гольф вже став в районі 7ми...
А я ше подумував свого продати за 5500...добре шо передумав...зробив би комусь подарунок...
А про фільтр салона я вже писав (а Тревелу-зробив). Є простіші, дешевші і якісніші способи.

MARTINI
26.07.2007, 14:36
Чий VW Eos стояв біля приміського ж.д.вокзала? Все-таки у Львові вже є Еос? Безплатна наклейка тому, хто виловить і привезе в клуб :)

Travel
26.07.2007, 16:47
(а Тревелу-зробив)
фільтр робився 5 хвилин і ефек видимий вже нема зовсім пилюки на панелі

McAr
26.07.2007, 20:52
А про фільтр салона я вже писав (а Тревелу-зробив). Є простіші, дешевші і якісніші способи. __________________ Де дивитись?

McAr
26.07.2007, 20:56
Все-таки у Львові вже є Еос? Безплатна наклейка тому, хто виловить і привезе в клуб Номера Львівські колір червоний

DEMO
27.07.2007, 10:44
Де дивитись?
Зроби пошук по форуму(дописах) за ключовими словам "фільтр салону"

Monkey
29.07.2007, 02:53
В мене запитання: Є якісь цінові відмінності в утриманні Г2 , і Г2 GTI ? Не говоримо про бензин.

Markell
30.07.2007, 10:42
Я вже десь про це писав. І має значення чи 8, чи 16 кл.

Monkey
30.07.2007, 11:34
ДОрожче, тобто ?

Markell
30.07.2007, 12:00
Дорожчі дроти, моторні подушки, деякі датчики, не рахуючи з/ч по самому мотору.

Monkey
30.07.2007, 17:27
А по ходовій ?

Markell
30.07.2007, 17:59
В GTI ходова дещо відрізняється від звичайного гольфа, але обслуговування ненабагато дорожче, враховуючи, шо набагато вища надійність (як і керованість машини).

McAr
10.01.2009, 15:06
Піднімемо стару тему.У звязку з продажем Г2 можу зробити підсумок про затрати на експлуатацію:cool:
Відкатав на цій машині 2 з лишком роки, за перший рік видатки склали 2560$ :shok:(запчастини,робота,
бензин).цитата # 37-
Зробив повну діагностику і пішло:ходова і тормоза-300$ (колодки ,шарові,бліни,наконечники,пильники ітд),мотор-200$(паси,свічки,фільтра,рем генератора,помпа,масло,тосол),кузов без претензій –поставив нові фари і бризговики-30$,переоформлення 320$?!? по курсу.Настала зима : пічка 60$(варіатор+радіатор),гума 320$,поставив передній стаб-130$. Початок літа –свічки масло,фільтри.Вже накатав 22тис.,серед поля вночі не стояв,серйозних поломок не мав.Бензини іде 10л-місто,7л-траса,в місяць 400-500грн.За рік зі всім винесло біля 2560$.Ітого 220 $ в місяць :scratch_one-s_head:

ПРОДОВЖЕННЯ-
За другий рік експлуатації вилізло:russian_ru:- заміна датчика Холла(50уо) робив сам,ВВ дроти,свічки,бігунок,кришка трамблера
(біля 50уо,міняв сам), 1підшипник гранати 2передні пружини 4 стойки( Сакс),2опорні підшипника(Лемфодер),Передні с.блоки ричага,шарові,
щеплення в зборі (Сакс),масло фільтри,розвал-сходження(Алекс і тільки,бо 2 рази переробляв в "гаражах")
+ робота винесло 800уо.Після заміни датчика Холла і електрики розхід зменшився на 0,5-1л :i_am_so_happy:(заправляв 10л по місті викатував 120-130км і того біля 8л)
І того ремонти-900уо, бензин 18т х 0,08л х 1уо за 1л=1440уо, стоянка 30Х12=360уо, страхівка 48уо, зняття з обліку-200уо:shok:( 2 роки тому зняв і поставив на облік за 300уо)
Підсумуємо- 2948 уо тобто 245,7уо в місяць.За два роки видатки склали- 2560+2948=5508уо, з них 1840уо суто на ремонт.Радує,що за 2 роки Г2 подорожчав на 500уо в той момент продажі.
Підсумую- як не крути а ремонти в місяці тягнуть на 70-80 уо як в перший так і в другий рік, за два роки перебрав майже всю ходову і навісне мотора, зовсім не лазив в мотор і коробку
думаю якщо б ще рік їздив то ще 1500 пішло би на ремонт цих вузлів.Цікаво у скільки обходиться експлуатація "кулькового" ТАЗА за 3 роки + падіння в ціні після перепродажі. Чую багато розмов
про експлуатацію в 300 уо за весь час, в кого так виходить ,поділіться досвідом на чому економите.

MyTaHT
11.11.2009, 20:53
Доброго дня, панове.

Якщо комусь буде цікаво, то мій знайомий розмістив в себе на сайті калькулятор собівартості експлуатації автомобіля. Там розписано як для таксомотора, хоча може комусь згодиться глянути скільки буде вартувати кілометр на своїй з огляду на витрати, які мали місце при експлуатації автомобіля.

http://taxoport.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=97

Прошу не вважати рекламою, а суто інформативним ресурсом. :morning2:

MARTINI
11.11.2009, 20:57
Я краще не буду :) Менше знаєш, ліпше спиш :)

Markell
11.11.2009, 22:48
Після досягнення відмітки у 5к у.о. я перестав рахувати))

scirocco
11.11.2009, 22:51
На останньо купленій машині за винятком ТО кожні 15 тисяч трачуся лише на бензин і рідину омивача. Після конструктора-scirocco якось незвично, блін. От днями почався другий місяць експлуатації а воно нічого не просить. То я взяв і купив в супермаркеті автомобільний пилесос. Хоч якась заморочка...

justfun
11.11.2009, 23:03
Цікава тема. 12 років був у нас в сім'ї Гольф мк2. Авто я б сказав - "неубіваєме", не прихотливе в ремонті і по рокам надійне. Робоча Конячка з великої букви. Заставило до фанатизму полюбити Гольфи та й ФВ загалом :) Останні три роки на сервіс йшло 300+-50 у.о. в рік(в основному на ходову). На сервіс заїжджали раз в рік. А так машинка радувала.

RomanoProddi
11.11.2009, 23:10
Там розписано як для таксомотора, хоча може комусь згодиться глянути скільки буде вартувати кілометр на своїй з огляду на витрати, які мали місце при експлуатації автомобіля.

ссилочка цікава, але лякає троха...
В кожного є таке авто - ПІШКАРУС називається...затрати мінімальні - жратва і питло.....
Може хтось запропонує Бабсометр..той що рахує витрати на дівок....

ярик
11.11.2009, 23:59
5 років на Гольф2 - "копійки",навіть не рахував !!!
пів року В3 G60 - прибл. 2,5 тис.у.є.,...і це був тільки початок !!!тому й продав!

Romanko
12.11.2009, 00:55
Опель Вектра 1.6 - за пів року після купівлі - 4000тис грн,але з того десь половина суми - речі які не зовсім потрібно було купляти - так шоб себе побалувати.а решта - ходова...

MyTaHT
12.11.2009, 20:35
ссилочка цікава, але лякає троха...
В кожного є таке авто - ПІШКАРУС називається...затрати мінімальні - жратва і питло.....
Може хтось запропонує Бабсометр..той що рахує витрати на дівок....

:D а ше треба до того додати гідропідсилювач ключа запалення, ефект НЛО і інфрачервоний дівкошукач :mocking:

ROS
12.11.2009, 21:32
ПІШКАРУС називається...затрати мінімальні - жратва і питло.....
Два дні попробував - дуууууже дорого, на авто дешевше!
Про Джету: затрати мінімальні, хіба на якісь "прибамбаси". Після Мерса 126/S280, копійчана машинка. Задовооооооооолений!!!!!!!!

Олег М.
13.11.2009, 10:33
Скірокко мк2 1991р., за 2,5 роки затрат на ремонт жодних, окрім що на розхідні матеріали (паливо, масла, фільтра, гальм колодки, резина і т.п.)
Про скірокко мк1 рано говорити, табличка в екселі росте... :)
Гольф кабріо ситуація таж що і з сірком мк2.
Пасат В5 троха крові попив - заміна КПП, кермової рейки, компресора кондюка, важілів підвіски, та ін. табличка в екселі за 4 роки експлуатації роздулася до 2,5тисяч не наших грошей.