КПК

Показати повну версію : Нова машина


roma_lviv
31.07.2007, 15:18
Скоро на фірму беремо нову машину. Поїздили по салонах і з всіх і вся вибрали Шкоду Октавію Тур комбі. На Пассат комбі поки невистачає грошей. Але неможемо вибрати між 1,9TDI/66kW/90k.c. та 1,6і/75kW/100k.c.
Інжектор дешевший майже на 1500 євро, але дизель економніший в плані заправки, так як машину беремо для поїздок по області і Україні.
Прошу вашої допомоги по вибору авто.
Може в когось є якісь інші варіанти ?

DEMO
31.07.2007, 15:24
Ну в принципі на багатьох форумах як конкурент Шкоди Октавії Тур розглядають Лачетті Вагон
може на неї гляньте http://www.avtozaz.com/car.php?lang=ru&producer=2&car=11&modif=79

Pol
31.07.2007, 15:27
Я завжди думав що бензин дешевше в обслуговуванні, і зимою краше, але зараз вроді краша соляка стала не замарзає, хоча зимою з моєї стоянки не всі дизелі змогли виїхати. Але нове то є нове, я би власне брав дизель но через років 4-5 терміново продав би.

roma_lviv
01.08.2007, 10:55
Ну в принципі на багатьох форумах як конкурент Шкоди Октавії Тур розглядають Лачетті Вагон може на неї гляньте
Дякую!
Думали про ту Лачетті, дивились, та щось недуже порівняно з Октавією.
Але як варіант Лачетті також залишається. Один приятель купив, був задоволений. Ну поки нова то буде їздити казав а там побачимо. А один мій колишній колега по роботі на Октавії вже десь 5 років і задоволений страшно. Машина презентабельна, велика, правда казав з деталями трохи скрутно, але нам в принципі з Чехії привозять товар два рази на місяць, так що думаю проблем не буде.

roma_lviv
01.08.2007, 11:12
Я завжди думав що бензин дешевше в обслуговуванні, і зимою краше, але зараз вроді краша соляка стала не замарзає, хоча зимою з моєї стоянки не всі дизелі змогли виїхати. Але нове то є нове, я би власне брав дизель но через років 4-5 терміново продав би.
Ось і в тому вся дилма, докінця не погодили між дизелем і бензином.
Консультант нам радив брати на далекі поїздки дизель, а потім за років 3-4 продавати машину, бо з дизелем після 150тис.км можуть виникати проблеми і він дорожчий в ремонті від бензинового мотору.
Швагро переконує мене також на дизель, він міняє машину раз на 3-4 роки і бере собі дизель, він економніший. Я щось білше схиляють до бензинового мотору. Вже 2 зими мій 12-и річний Пассат мене ніразу не підвів, заводився в люті морози, а дизельні машини половина залишились на стоянці. Хоча була в нас на роботі Інка Сеат 1,9ТДІ я її називав самольот, проблем особих з нею не було, заводилась при любій погоді, і набирала швидкіть миттево, їй тільки, як то кажуть крила і взлітну смугу, але потім продали, бо почала ломатись тай пробіг в неї був поза 300тис.

Monkey
01.08.2007, 11:47
В мого приятеля октавія бензинова 1.6 + газова установка за 1500 $, ЕКОНОМНІШЕ ніж дизель, і немає напрягів з обслуговуванням. З 2003-го року їздить - з автомобілем проблем ніяких. Взагалі, чудова машина. І, навіть , на газу тяга пристійна.
Я подумував, щоб собі в кредит, але забагато виходить :(

roma_lviv
01.08.2007, 15:35
В мого приятеля октавія бензинова 1.6 + газова установка за 1500 $,
А цю газову установку ставлять у Львові, і чи потрібно реєструвати її в органах ДАІ?, бо це заманчива пропозиція, взяти бензиновий двигун і поставити газову установку.

CAT
01.08.2007, 15:57
Така Октавія (1.6 тур) тікі не комбі а звичайна в моїх батьків - купили нову пів року тому. машина реально хороша для україніської сімії. має непоганий кліренс, дуже просторий салон і багажник. комфортна і зручна. шодо мотору то його повністю вистарчає для того шоб їздити, але про "поліхачіть" можна забути, розганяється дуже повільно. зато на трасі 170 іде без проблем.
по розходу - по місту ясно шо 10 л, менше не вийде ніяк а по трасі 7 бере.
шодо дизеля - ти зекономиш на солярі але з часом прийдеться за то поплатитись частішими замінами масла та фільтрів. якшо машина береться на 3-4 роки то дизель а якшо на 5-7 то бензин.
а ше той 1.9тді більший ривок має - то для міста краще.

п.с. шодо газової установки - шо б хто мені не говорив але вона поперше зменшує потужність (1.6 на газі то буде дуже туга машина) а подруге підпалює клапани і відповідно зменшує ресурс мотору.

roma_lviv
01.08.2007, 16:14
Ну з допомогою дописувачів з машиною потрохи визначаюсь. Напевно скоріш за все це буде Октавія тур 1,6 бензин, хоча зараз зявилась нова Октавія 5, здається так вона називається і у Львові їх вже багато, але мені щось більше старіша подобається. Ага в салоні Єврокар стоїть ще Октавія повнопривідна 1,8/110кW/150к.с. ціна її десь біля 20 000 Євро 2006 р.в. Повиний привід також заманчива пропозиція. але ж на 4500 дорожча від звичайної і розхід місто 12-13л а по трасі 7-8.
Хотілось би звичайно Пассат 6 новий взяти, ну дуже він мені подобається, але поки ще незаробили на нього.

CAT
01.08.2007, 16:31
Ага в салоні Єврокар стоїть ще Октавія повнопривідна 1,8/110кW/150к.с. ціна її десь біля 20 000 Євро 2006 р.в. Повиний привід також заманчива пропозиція. але ж на 4500 дорожча від звичайної і розхід місто 12-13л а по трасі 7-8
а нашо тобі повний привід? він по місту хіба зимою місцями потрібен... а шей зара зими такі теплі... і не поофроудиш на ній сильно - низька, довга і блокувань нема, а ше мотор турбований який не любить низьких обротів. одним словом я вважаю це зайвим. особисто я би брав 2.0 октавію - хороше співвідношення ціни і потужності. і ресурс в мотора великий.

roma_lviv
01.08.2007, 16:45
а нашо тобі повний привід? він по місту хіба зимою місцями потрібен... а шей зара зими такі теплі... і не поофроудиш на ній сильно - низька, довга і блокувань нема, а ше мотор турбований який не любить низьких обротів. одним словом я вважаю це зайвим. особисто я би брав 2.0 октавію - хороше співвідношення ціни і потужності. і ресурс в мотора великий.
А знаєш... може ти і правий, по ціні я дивлюсь різниця між 1,6 і 2,0 - 360 євро. І чомусь дорожчий 1,8 20v турбо/110kW/150.с. аж на 1200 євро. ага це спортивний варіант напевно.

CAT
01.08.2007, 16:58
по ціні я дивлюсь різниця між 1,6 і 2,0 - 360 євро
2.0, 8 клапанів, 85 кіловат (115 конів) хороший тяговитий агрегат, там як даш газ такий і розхід, тобто є можливість економити при недуже активній їзді. і головне шо є запас, мені наприклад на трасі запас дуже важливий - це питання безпеки коли ідеш на обгін і питання достатньої тяги при завантаженій машині з працюючим кондиціонером.

roma_lviv
01.08.2007, 17:15
2.0, 8 клапанів, 85 кіловат (115 конів) хороший тяговитий агрегат, там як даш газ такий і розхід, тобто є можливість економити при недуже активній їзді. і головне шо є запас, мені наприклад на трасі запас дуже важливий - це питання безпеки коли ідеш на обгін і питання достатньої тяги при завантаженій машині з працюючим кондиціонером.
Все вірно, нераз переконувався в тому, коли йдеш на обгін, салон повний людей, багажник забитий до верху, кондиціонер ввімкнутий і мій пасат 1,8 з 75 кониками каже я вже неможу скоріше. Але стараюсь уникати таких ситуацій, в мене їзда зараз помірна швидше 110-120 по хороших дорогах неїжджу і запас трохи ще є, машина не нова, але я нею дуже задоволений. А для роботи треба щоб і завантажити і людей набрати і їхати з комфортом.

Monkey
01.08.2007, 17:59
Газову установку ставлять (таку) в Києві і Польщі, фірми, які мають ліцензію, і видають потрібну документацію, потрібну для гайців.Вона має трохи інакший механізм установки, і тому потужність двигуна майже не знижується. Лише з такою машину можуть пустити до поляків і далі. Можна, правда, поставити і за 500 паперів, але тоді буде падіння потужності двигуна, як писав САТ і проблеми на кордоні (якщо потрібно буде перетинати).
4 роки їздить чудово, і проблем з двиглом ніяких.

Avsel
02.08.2007, 23:13
З батьком взяли дизель, наразі задоволений (тільки шкода що не фолькс., але за нього десь на 5 тис. у.о. більше треба було дати, і акції по 5 % річних на кредит не було:-( ). Тяга супер, розхід в залежності від стилю їзди з вимкненою клімою траса/місто 4,2-5,2/5,6-6,8, з клімою майже на 1 л. більше. ТО-кожних 10 тис. (в шкоді коли брали то казали вроді що кожних 7,5тис., але від знайомого чув що вроді теж 10 зробили). Ляпота:-P . Тільки зими трохи побоююсь. А щодо заводки дизеля зимою: якщо двигун хороший (а в новій машині він такий по-замовчуванню), то ніяких проблем не було. Батько колись взяв свіжопригнану Ауді 100 сигару 87 р.в. з пробігом (тоді ще мабуть не скручували) 150 тис., то поки не перегрів через поломаний датчик температури на вентиляторі, зимою заводилась з-пів оберта (при будь-якій температурі).
Але вирішуй сам що для вас краще.

MARTINI
02.08.2007, 23:17
О , приїзжай якось на з"їзди , покажеш нам свою цирату :)

Avsel
02.08.2007, 23:27
MARTINI
За зїзд не знаю чи вийде, але постараюсь. Завтра буде, місце зустрічі не змінили??? Оскільки Ти зачастив біля мого підїзду, то в будь-який день після 19-00 можем зустрітись і подивишся:smile:

Travel
03.08.2007, 09:53
місце зустрічі і час залишаються незміними!

roma_lviv
03.08.2007, 13:22
Вчора був в салоні HYUNDAI і побачив дуже цікаву машинку Тucson. Як для того класу машина має дуже привабливу ціну і нафарширована по повному, клімат контоль, СД програвач стоїть, а шкода має тільки підготовку до СД. А якщо брати не повний привід а передній вона буде коштувати на 2000євро дорожча ніж Шкода Октавія. В принципі ми придивлялись до неї і нам вона підходить, великий багажник, зручний салон, кращі сидіння ніж в Октавії, для далеких поїздок просто супер. Розхід бензини по місту 11 по трасі 8 - 8,5л. Це ще незовсім позашляховик але вже наближиний до нього. Машиною дуже зацікавились ось тепер є 2 тижні в нас на роздуми і прийняття рішення поки фірма йде в відпустку.
Всім дописувачам дякую за поради, щодо вибору авто.

CAT
03.08.2007, 18:43
HYUNDAI
я б гроша не дав за корейця:) але в кожного своя думка, тай шей якшо машина на фірму...

Kinder
04.08.2007, 13:15
я б гроша не дав за корейця:) але в кожного своя думка, тай шей якшо машина на фірму...
зараз люди не їздять по 20 років на тих автах, тому Хюндай підходить на років шість.
Але німець то німець, я я натурлішін...

Topol
04.08.2007, 20:03
Ну в принципі на багатьох форумах як конкурент Шкоди Октавії Тур розглядають Лачетті Вагон
може на неї гляньте http://www.avtozaz.com/car.php?lang=ru&producer=2&car=11&modif=79


Октава рулить, то ж майже Фольц. Геть всякі вагони! :-D

scirocco
04.08.2007, 23:57
Імхо октава універсал. Причому 1,9тді. Для фірми це ідеал. За років десять поміняєте. Може.

1.8 20в любить одного власника. Якщо його дати водіям на екзикуцію, прослужить недовго. Кажу так, опираючись на випадки. 1,6 заслабо аж до небезпечно заслабо. Від того ще довшають поїздки, а для фірми це мабуть важливо. Тому 1,9 ТДІ то те, що треба. Службовий хюндай то гіршк консерви. Він оправдовується як сімейна машина на вихідні. Так навіть каже мій колега-хундовод. Лацетті теж ацтой. Завеликий і заважкий кузов на ту ходову і двигун.

roma_lviv
27.08.2007, 09:58
Ось приїхав я з Криму у Львів, мене не було 3 тижні і вже на фірму взяли машину, не шкоду, яку я дуже хотів а лачетті 1796 см3. трохи я збентежений вибором, хоча на зборах до моєї відпустки вже вирішили брати Октавію, Лачетті мені не дуже подобалась, пластмаса в салоні якась гримуча, подібна до ланоса, салон не дуже комфортний, порівняно з октавією вона ніяка. Але взяли, значить буду їздити на ній. В принципі мені все рівно на якій я буду їздити, лиш би мій пасат був ціліший, бо по нашим дорогам трохи потовк свою машину. Завтра їду ставити машину на облік.

scirocco
28.08.2007, 12:59
тим не менше вітаємо!

roma_lviv
18.09.2007, 15:04
Всім дописувачам дякую за поради щодо вибору робочого авто і ось хочу поділитись враженнями від свого нового робочого лачетті.
Ходова не гримить, ямки на які навмисно наїжджав ковтає майже невідчутно, мотор робить тихо, корбка трохи гудить але в салоні майже не відчутно, салон зручний але трохи скромно "нафарширований", з салону йдуть не тоновані і без магнітоли, це все доробляв. А взагалі машинка нічого, поки нові всі вони нічого ну а далі подивимось як вона себе зарекомендує. Але в порівнянні з моїм Пассатом, мій 12-ти річний Пассат нічим не гірший, Салон просторіший, багажник більший, сидіння зручніші і мотор з коробкою хоч їм вже 12 років працюють як нове лачетті. Так що я своїм Пассатом більше тішуся ніж Лачетті і буду його тримати як кажуть "до свята" як білу сорочку.