Гольф 2 1,3, стрілка показчика температури не рухається. Двигун прогрівається нормально, пічка гріє. Де знаходиться датчик температури двигуна? Тут проблема в датчику, чи в показчику? Дякую.
Якщо 1.3 інжектор, то справа на блоці під трамбльором є фланець термостата, і на ньому 2 датчики синій і чорний (зелений) синій, то на блок керування двигуном, а чорний(зелений), то на приборку. Візми скинь фішку з датчика і замкни в ній контакти куском дроту (запалення вкл). Стрілка має відклонитись до кінця, якщо так, ппц датчику, якщо ні, то або проводка, або приборка
1,3, але карбюратор. Скидав фішки, дроти не закорочував, але знайшов тестер і тицьнув в датчики. Синій нічого не показав, а на чорному напруга була... Не знаю що воно показало, але так мені моя інтуїція підказала...)
логіка де,а??? ану подумай, напруга є, а на приборці не показує, то що не працює??? Або приборка, або датчик!!! Йдем далі по логічному ланцюжку, замикаємо фішку датчика стрілка має відхилитись, якби не було напруги, то тоді або проводка, або сам показчик ,опір датчика приблизно 4 кілооми, і чим тепліший двигун, тим менший опір!!! Як
Зробиш описані операції, і точно визначиш, що не працює, і на наступний раз вже будеш знати, а так то тицяння пальцем в небо і попадалово на непотрібні витрати
Забіжу наперед і признаюся, що проводка не викликає впевненості. Якщо закоротивши дроти стрілка не відхилиться, щоб перевірити показчик треба знімати панель приладів? При включенні запалювання лампочка ОР мигає (якщо це несе якусь інформацію). Лівий датчик в моєму авто не має бути задіяним?
Закоротив дроти,включив запалювання,стрілка показчика продовжувала лежати... Для перевірки показчика і проводки,яка до нього йде,треба знімати панель приладів?
Щоб не створювати лишню тему задам питання тут. Завжди стрілка знаходилась на поділці 90 (показано стрілочкою) а тепер знаходиться нижче і це почалось з приходом холодів. Це нормально?
Привіт. ТЕРМОСТАТ - однозначно. Минулого року було аналогічне ( при замірах - термостат відкривався при 65 градусах) Лікується заміною.
ймовірно, але й не факт, що це термостат. в мене цього року теж якісь глюки з показами температури. Постійно показує недогрів, але якщо після тривалої їзди машину заглушити і через пару хвилин завести, то деколи показує перегрів (хоча карлсон ще не включається). Минулого місяця двічи міняв датчик темп. (ни виході з голови) і термостат (хоча мій попередній був теж в нормі). Проблема не зникла. Грішу на електрику..... шукаю далі.
а у фольцах хто відповідає за включення карлсона ? у менеокремий датчик на радіаторі. а в голові - то просто датчик показометра електрика - наука контактів. чисти маси
У мене стрілка більше 70 не піднімалась, в холодну погоду машина погано заводилась. Замінив ДТОЖ, все стало в нормі. Поїздив рік, збільшився розхід. Підключив VAG-COM, грів машину, поки не включився вентилятор, вентилятор включився по показам VAG-COM при 85 градусах. Отже датчик занижував температуру на 10 градусів. Вийняв його, прокипятив на плиті, заміряв опір, зрівняв з графіком, так і є, на 10 градусів бреше. Замінив датчик, розхід зменшився на 2 літри. ЕБУ по показам бачив, що двигун захолодний і доливав пальне, що призводило до більшого розходу. Але у даному випадку скоріш за все термостат, раз температура падає, коли вмикаєш пічку. Можна і так зробити ))