Не зовсім нормально. Треба виясняти чи то барахлить електрика чи то дійсно тиск масла на ХХ нижче норми. Або в тебе ХХ нижче норми. Я б радив вияснити бо так можна двигун угробити. Після того як даш чуть газу на ХХ лампочка не горить...????
В мене та сама проблемка була(світіння лампочки), замінивши якір все стало на свої місця. Доречі напругу яку видає генератор(14,5) ми перевіряємо на клемах аккумулятора(12+-) тому сумарна різниця на ХХ повинна складати 13,5В +-що в межах допустимого для єл.приладів (лампочок, діодів і т.д.). А от сила струму якраз і заряджає акум, вона змінюється залежно від обертів. Тому я не вірю майстрам які говорять що при заведеному двигуні на клемах повинно бути 14,5В (акум працює як стабілізатор) інакше виробники давним давно поставилиб реле якеб відключало акум після пуску двигуна і авто використовувалоб лише те що виробляє генератор. Щоб була зарядка необхідно підтримувати чистоту генератора, бо солона вода призводить до замикання і відповідно до невироблення струму.
Таке може бути коли клапан масляного фільтра не тримає масло. То не є добре. Рахуй що в тебе кожний раз 30-40 секунд двигун працює без масла.
Таке може бути коли клапан масляного фільтра не тримає масло. То не є добре. Рахуй що в тебе кожний раз 30-40 секунд двигун працює без масла.
Куме, ви певно спутали сигнальну лампу тиску масла з лампою зарядки акума. В цій темі масло нідочого.
Перевіряйте проводку збудження (возбуждения) генератора. При заведені і на малих оборотах, швидкості обертання генератора не достатньо для самозбудження, тому горить лампочка, а при прогазовці перестає горіти бо обороти піднімаються і генератор самозбуджується. Проблему вирішують кидаючи на пряму від акумулятора чи стартера провід через діод і опір щоб на малих оборотах збудження йшло на пряму через акб, але краще повністю перевірити проводку збудження генератора. Можна почитати тут http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=120008&st=0
У мене ця фігня на Гольфі вже більше 5 років(можливо і більше), ремні міняю, генератор в нормі, акумуляторів за 10 років поміняв 3 шт., і я тим не переймаюся. Я не думаю що є в чомусь проблема, це моє особисте ІМХО.
Точно..... переходив з форума на форум і попутав ситуації. Якщо лампа зарядки то затримку дає шоколадка, або реле. З цим можна жити.
моя проблема із збудженням генератора вирішилась заміною регулятора напруги разом з щітками та зачищеннм всіх контактів на генераторі,стартері і акумуляторі. Особливу увагу приділяв тоненькому проводку, який і відповідає за збудження генератора. Все стало на свої місця:зарядка 14,5, лампочка згасає одразу і газувати не треба. Дякую всім, хто відгукнувся!!!
В мене взагалі зараз - проблема нонсенс!!! Генератор видає більшу або меншу напругу , в залежності з силою натягу ремня... Якщо ремінь слабо натянутий - то напруги не вистачає для зарядки - причому лампочка не світиться а акум сідає а якщо ремінь сильно натянутий то починають брехати прибори, яскраво світяться і двірники рухаються набагато швидше...Що це може бути?
натягни ремінь тугіше;газни на 2000-3000 об/хв поміряй напругу безпосередньо на генераторі, якщо більше ніж 14,2 - реле-регулятор(шоколадку) на заміну. реле перегрузки стоїть в регуляторах таких машин як м412, газ24, а також в регуляторах, що працюють з генераторами постійного струму (50-ті роки)
Вчора мав проблему з зарядкою,завів авто горить лампочка акума коли даю більші оберти тускніє,зняв клему з акума заглохла думаю блін хотяби шоколадка,а не гірше.Покатався ще по роботі (на акумі,на свій страх і ризик щоб не заглохнути),приЇхав до знайомих,знімаємо шоколадку всі ржуть,щітки виступали десь 2-3 міліметра.По роботі:за дві гр.купив від вісімки щітки (трішки підпилювали по боках)на дрельку тонюньке сверло (бо самі дротики були зажаті в трубочках)висверлили дві дирочки,але потрібно окуратно бо старі щітки на пружинках,вставляємо нові,запаюємо і ставимо шоколадку (одне ще зробили,ниткою зжали щітки коли ставили бо генератор не знімали).Трохи поЇздив лампочка то горіла то гасла,але акум був вже підсів,напевно тому.Сьогодні все супер.А робота 1л.пивка. Можливо комусь стане у пригоді.А ще одне щітки були оригінал 270 000 пройшли.