100 000 км Golf VI

Тема у розділі 'Новини Volkswagen', створена користувачем Чортопхай, 1 лис 2011.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Тест VW Golf VI – 100 000 км

    VW і наш маратон – це не дуже добре поєднання. Бо ж уже скільки разів підводили нібито чудово виконані авта. Цього разу перевіряємо VI генерацію німецького компакту.

    Ми це знаємо дуже добре – під час звичайних тестів моделі з Вольфсбурга, як правило, показують себе непогано. Щонайменше непогано… Сам Volkswagen – і то вже протягом певного часу – намагається не нав’язувати всім довкола, що його авта – це найвища поличка, якщо йдеться, між іншим, про якість виконання. Тоді як інші виробники тільки й дивляться, як би тут заощадити, VW пропонує своїм клієнтам виключно найкращі матеріяли і найкраще зібрані кузови. Але чи це так?

    Дотепер наші тести на довгі дистанції яскраво показували, що не все те золото, що блищить (у Вольфсбурзі). Крім єдиного бравого Тігуана, інші «маратонці» з-під знаку VW, а було їх протягом одинадцяти років уже кілька, спадали скоріше на низ нашого рейтингу. Розбіжність між обіцянками та реальністю, здається вже не може бути більш вражаючою. Тому ми були навіть зацікавлені, чи Volkswagen врешті дотримає слова і переконає нас добрим результатом. Щоби це перевірити, для тесту на дистанції 100 000 км ми вибрали найновішого Golf-а. Як би там не було, але він є однією з найважливіших опор вольфсбурзької імперії.

    [​IMG]

    Вибір випав на версію 1,4 TSI/160 кс Comfortline, збагачену кількома додатками. Такий екземпляр коштував би нині добряче поза 90 тисяч золотих, попри те, що його наповнення зовсім не є люксовим. Тому за такі гроші ми очікували досконалости в кожному аспекті. Турбобензинове малолітражне (1,4 л) авто, але великої потужности (160 кс) ми вибрали невипадково – адже downsizing зараз модний. Двигун 1,4 TSI ми описували нещодавно і з задоволенням можемо ствердити, що жодна зі згаданих тоді проблем не з’явилася під час тесту Golf VI. Зовсім навпаки – двигун збирав лише схвальні відгуки від самого початку. Легкість, з якою цей чотирициліндровий бензиновик прискорював нелегкого Golf-а (1332 кг), змушувала дивуватися багатьох тестуючих. Таємниця полягає у застосуванні компресора, який помпує повітря вже від самого «низу» – беззаперечно вимикається при 3,5 тис. обертів/хв., від цього моменту підсилення дає тільки турбіна. Ефект – лінійне перенесення потужности і рішуче прискорення у цілому періоді оборотних швидкостей.

    Однак, Golf захоплював також багатьма іншими способами. Можливо, це й мало ефектне авто, але вивершене майже в кожному міліметрі. Звичайно, є й ті, для кого цей німецький ком пакт нудний як квашена капуста… Однак, і вони змушені були визнати, що у щоденній роботі Golf показує себе з найкращого боку. Недопрацювань не знайдеш вдень зі свічкою – підтверджує бортовий журнал.

    Уся таємниця компактного VW полягає в тому, що він становить саме таку частку автомобіля, якої потребує людина. Golf VI забезпечує достатньо місця для чотирьох осіб та інтуїційне обслуговування. Він настільки зібраний, що добре показує себе в місті. Маневрування виявилося відносно простим, тому асистентом паркування (доступним за доплату 2730 золотих) ми користувалися надзвичайно рідко. Це ще й тому, що у міському русі немає забагато часу на такі забави. Тому, можливо, замість цього варто було доплатити за двозчепленевий «автомат» DSG? Щиро кажучи, можливо й ні. Ніхто на роботу механічної коробки передач не нарікав, навіть під кінець нашого виснажливого маратону, коли відмовився слухатися один з елементів зчеплення. Однак, слід підкреслити, що поламка не сталася з вини авта. Усе вказує на те, що спричинила її куниця, яка вирішила поселитися під капотом нашого Golf-а.

    Крім цієї, власне кажучи, більше ніяких пригод ми не мали. Щоправда, спочатку ми побоювалися, що вимучений двигун 1,4 TSI може не впоратися з труднощами тесту: раз часта їзда на короткі відстані, незабаром – виснажливі етапи автострадами (тест проводився у Німеччині – прим. перекладача)… Однак, наша довіра до Volkswagen зростала з кожним проїханим кілометром. А вони з’являлися на спідометрі дуже швидко – Golf навіть при швидкостях порядку 220 км/год робив враження, ніби він зовсім не втомлюється. Їдеш 180 км/год німецькою автострадою і дивуєшся, наскільки спокійно і впевнено поводиться це авто. Серійний показник температури оливи під час найбільшої спеки не давав водієві, ані двигунові причин для турбування. Вираз обличчя нам викривлявся щойно на заправці. Golf в середньому використовував 9,3 л бензину на кожні 100 км (середній показник з цілого тесту) – це немало, але, здається, не забагато, якщо візьмемо до уваги чудові показники двигуна 1,4 TSI (так, зізнаємося, ми використовували їх досить часто). Спокійний стиль їзди збивав спалювання до рівня 7-8 л/100 км. Використання оливи? Можна оминути – 1,6 л/100 000 км – це, по суті, ніщо.

    Довгі виїзди робила приємнішими не лише підвіска (пружна, але така, що досить добре поглинає нерівнощі на дорозі), а передовсім дуже вигідні сидіння. Навіть кількагодинні відтинки, які ми долали без перерв, не викликали у водіїв надмірної втоми. Варто також підкреслити, що інтер’єр Golf-а чудово витримав труди нашого маратону – ніде ми не помітили надмірного зношування.

    Чи все так прекрасно? Звичайно, ні. Візьмімо, наприклад, мало ефективне огрівання. Розморожування вікон взимку тривало надто довго. Тестуючі нарікали також на… замерзлі стопи. Навігація (доступна за доплатою) RNS 310 виявилася повільною, а її обслуговування – неінтуїційним. Більше того, у сонячні дні зчитування інформації з сенсорного екрану було практично неможливим. Гаряче (дослівно!) рекомендуємо доплатити за автоматичний кондиціонер Climatronic – ручний Climatic (у базовій моделі Comfortline) вимагав коректування вибраної температури.

    Ми майже забули про тросики, на яких звисає задня поличка. Ми міняли їх двічі в рамках гарантії: перший раз після пробігу 55 тисяч км, потім – 91 тис. І це вже все. Golf здав іспит приспівуючи – оцінка найвища і всього два штрафних очки. Коротше кажучи, врешті тривке авто для народу. Шкода, що таке дороге…

    Підсумок:

    Чергова – тобто вже… друга після Тігуана модель з Вольфсбурга – дуже добре впоралася з нашим виснажливим тестом. Чи означає це нові кращі часи для Volkswagen? Хай би так було! Варто підкреслити те, що двигун 1,4 TSI не втнув із нами жодного лихого жарту. Адже ж тестована нами версія 160 кс славиться тим, що часто може додати турбот. І то значних. Цей тест є також черговим доказом того, що downsizing не має нічого спільного зі зменшенням використання палива. Динаміка – так, непогана. Але 9,3 л/100 км? Адже стільки ж, якщо не менше, спалив би дволітровий звичайний бензиновий двигун!

    100 тис. км: для Volkswagen Golf VI це «сємочки»
    (Прим. перекладача – після завершення тесту механіки завжди розбирають тестований автомобіль на найдрібніші запчастини)

    [​IMG]

    Деяких авт, що беруть участь у нашому тесті на довгі дистанції, нам зовсім не хочеться розбирати на запчастини. Навіщо демонтувати щось, що так добре показало себе? Саме таке відчуття супроводжувало нас під час «останньої дороги» синього Golf VI. Вимірювання чистоти вихлопних газів, перевірка гальмі, прискорення, еластичність, середнє використання палива – Volkswagen без проблем здав кожен цей іспит. Дослідження на спеціальному стенді гальмування показало «лише» 158,7 кс, тобто, на 1,3 кс менше, ніж обіцяв виробник. Крім того, майже нульове використання оливи (1,6 л на дистанції 100 000 км!), тиха робота підвіски, жодних турботливих звуків під торпедою. Чи Golf-ові взагалі чогось бракує? Відповідь ми знайшли після демонтажу: нічого. Ну, можливо, майже нічого. Список похибок короткий: волога в задньому ліхтарі, пошкоджений (можливо, під час монтажу) ущільнювач задніх дверей, погано змащені дверні завіси, клямка, яка злегка заїдає і тріснута термоізоляційна бляха. Крім зазначеного, жодних слідів виснаження – як всередині, так і на корпусі.

    Спеціалісти з Декри дослідили закриті простори авта за допомогою ендоскопа. Жодних слідів іржі, все «чисте». Антикорозійне покриття є сильною стороною VW.

    Ремонти:

    55466 км (гарантія) – заміна тросика, що підтримує задню поличку. Ремонт виконано на гарантії під час другого техогляду.

    83435 км (1345 зол.) – заміна передніх дисків і гальмівних колодок. Операцію проведено в авторизованому сервісі Volkswagen при нагоді планового техогляду.

    91137 км (гарантія) – заміна елемента зчеплення. Після довшої їзди по автостраді з’явилися проблеми з перемиканням передач.

    91137 км (гарантія) – під час того ж візиту в сервісі вдруге було замінено тросик, що підтримує задню поличку.

    [​IMG]

    ПиСи (від перекладача). Двигун TSI може й збирає захоплені відгуки про свою потужність при відносно малому спалюванні, однак, на разі він абсолютно не для України. Навіть у польських салонах VW покупцям авт із такими двигунами дають список заправок, на яких ділер рекомендує заправлятися. В іншому випадку він не несе відповідальности за поламки двигуна. TSI – двигун на дуже чистий бензин, якого в нас, здається, ще дууууже довго днем зі свічкою не знайти. Тому нехай собі насолоджуються буржуї.

    Переклад з журналу «Авто Світ» № 41, 10 жовтня 2011 р. Спеціально для форуму Львівського фольксваген клюбу
     
    Останнє редагування: 1 лис 2011
    • Подобається Подобається x 5
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Гарна стаття, гарний переклад. Цікаво, які заправки рекомендують поляки для цих капризних двигунів?
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це не стільки капризні двигуни як одноразові і дуже делікатні. Фактично це високофорсовані двигуни. А високо форсовані двигуни довго не їздять.... там немає запасу по міцності. Звичайно трудно сказати але виглядає що такого типу двигуни до півміліона рідко який доїздить. З старого дволітрового двигуна витягували максимум 140 конів ... тут з 1.4 витягують 160 конів, а принцип роботи двигуна внутрішнього згоряння уже 100 років не міняється. Міняються тільки матеріали і системи вприску.
     
  4. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    заправки

    Складно подати весь перелік, бо відмовилася від такого двигуна відразу. Менеджер говорив, що їх є кілька (мережевих). Shell однозначно, бо вона стоїть відразу при виїзді з того салону, де розмовляла. Однак, переконалася на власній шкірі, що Shell у Польщі і Shell в Україні - це велика різниця! Тому тут порівнювати не доводиться.
    :dntknw:
     
  5. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    На рахунок Shell можу сказати одне, заправлявся кілька разів і 95 і 92 то машина просто летить на їхньому бензині.
     
  6. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    Стаття цікава.
    Але якщо провести такий тест на наших українських дорогах і (як писалось вище) з нашими заправками, то чи пройшов би Golf VI цей тест???
    100 000км пробігу по німецьким дорогам і з якісним пальним - з цим би впорались і наші з вами фольцики, яким вже по 20 з гаком років і пробіг куди більший за 100 000.
    Саме основне, щоб цей Golf VI (і інші моделі цієї марки) пройшли випробування ну скажем не в 100 000км пробігу, а в 20(+-) років.
     
  7. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    ООО! Тільки не з німцями! Та й взагалі кожен виробник каже: а навіщо ми даємо гарантійний термін? Щоби після його закінчення ви купили нове авто з нашої пропозиції. Інакше ми збанкрутуємо.

    І так з усіма товарами - не лише з автами. Переконалася на власному досвіді: ті фірми побутової техніки, які колись випускали невбивальні машини, тепер гонять одноразовий ширпотреб, але за фірму кажуть платити ого-го!

    Такова селяві! :hi:
     
  8. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    Згідний, але це працює не у всіх державах.
    На Україні нажаль, не кожен може дозволити собі купити нове по закінченню гарантійного терміну. :sad: Тому доводиться тішитись тим що є.
    Мабуть тому в багатьох з нас у "підписі стоять автівки", "гарантійний" термін яких дааавно закінчився. Сумно, але така реальність. ІМХО
     
  9. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    проблема не в Україні

    Стоп! Стоп! А що? В Польщі всі можуть, чи в Німеччині? Абсолютно ні! Почитати тільки статистики, які просто кричать, що люди не купують нових авт, бо це задорого. А зараз у Німеччині стоїть навіть переважна більшість вживаних. Коли уряд доплачував людям за те, що здавали старі авта, то й ціни падали. А тепер поляки, грузини, литовці тут тільки чатують на якусь нагоду, і хапають, якщо така з'явиться. Тому, на жаль, до України потрапляє тільки те, що тут нікому не треба. Така правда. І через це шляк трафляє наглий! :diablo:

    Але у виробників інша тенденція. Їм треба заспокоїти свої непомірно зростаючі апетити. Вони не зацікавлені виготовити авто для народу, тобто, міцне і вічне. Вони хочуть заробити нині, завтра і післязавтра також. Закон ринку.

    Це так само, як з мобільними телефонами. Я маю штук 10 Нокій. Перша (у вигляді цегли з 10-сантиметровою висувною антенкою) працює, як годинник. Остання вже кричить, щоби її поміняли, бо гарантійний термін минає. І ніби-то та ж фірма робила... А спробуй тепер знайди нормальну Нокію для розмов і смс-ів!!! Нема! Обов'язково в ній на додаток буде фотоапарат, диктофон, радіо, масаж, душ, манікюр і педікюр. А я такого не хочуууу! :ireful:

    Так і з автами! Добре kym казав: технологія не мінялася протягом останніх 100 років, але ж треба на чомусь бабки збивати...

    Шкода слів! :bomb:
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Так є, згоден, більшість виробників тепер перестали закладати великий ресурс як засіб надійності а навпаки спеціально його зменшують шляхом економії матеріалів і зміни конструкцій. Натомість на час ресурсу надійність на висоті. Такі принципи сучасного маркетингу, якщо не дотримаєшся то не виживеш в конкурентній боротьбі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)