Акумулятор чи зарядка?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем MARTINI, 1 гру 2008.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Підкажіть, браття, як мені краще вчинити? Купити новий акумулятор чи купити зарядку?

    Отже розказую. Акум "Варта" півтора року проїздив.

    За той час разів 4 він повністю розряжався, то я фари забував виключити, то "шоколадка" була накрилася.

    Вчора я не завівся зранку, мусив прикурювати.

    Раніше вже бувало тоже таке шо доводилося прикурювати після кількох годин включеного магнітофона або навіть доби простою.

    Я чув нераз таке, що якшо акумулятор повністю розряжається, то після того він уже не буде працюати так як треба. А оскільки в мене таке було вже кілька разів, то я вирішив, шо пора мені купувати новий акум.

    Але брат Тополь каже, шо нєфіг бабки викидати, а краще купити зарядку і зарядчати час від часу свій повністю бо він у мене насправді ще робочий адже півтора року для акума то не срок.

    Що скаже шановна громада з того приводу?
     
  2. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Один раз допустити глибоку розрядку акума - і він наполовину вмер,особливо цього боїться саме Варта,хоча при правильній експлуатації служить Варта дуже довго!
    Крім акумулятора,зарядка також є потрібною(при частих коротких поїздках генератор не дає потрібної зарядки)
     
  3. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    для начала завези спецам, пусть его обслужат( померяют плотность, уровень, посмотрят цвет електролита)- они уверенней диагноз поставят- тем более скажут насчет зарядки- они когда продают акб, дают гарантию, но при этом проверяют заряд от генератора.
     
  4. Slavik

    Slavik Active Member

    Авто:
    Golf 3 Variant 1.8 '94, Golf 4 Variant 1.9 TDI '04
    Клубна карта:
    000024
    Всім привіт! Знаю нормальних спеців по АКБ, вони і діагностують і направляють, якщо ще можна спасти АКБ, але якщо до роботи вже неможливо повернути, то можливі варіанти, заміни ;-) Можу завтра в обід підїхати з тобою до них, або сам поїдь, то на вул.Зеленій є рено-сервіс, там є акумуляторщики (поруч з мийкою, двері) старший - Дядя Ігорь.
     
  5. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Зарядка однозначно!!! Вона завжди потрібна , в мене акумулятор теж сідав кілька разів , але то через тиждень і більше не експлуатації машини. Тоді я брав в сусіда зарядку і за ніч акум заряжався і бігав без проблем знов до довгої стоянки авто , і то при тому що акумулятору вже огого скільки років.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    воно то так,але на зарядці не поїдеш
     
  7. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Якшо акумулятор загнаний, то полюбому його треба міняти.
    Не забудь шо то зима, ще можна б було літом щось і думати.
    Не дай Бог десь тебе спіткає у дорозі біда, зарядка не виручить, на деревах розеток нема, а трафунки можуть бути різні
    Я б полюбому не ризикував, раз так бавився, що кожен другий раз заводили з толкача,і ніби глушився не надовго то добре шо були люди, і головне шо індикатор на АКБ показував шо всьо чотко.
    На істину не претендую,але думка думаю розумна.
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Можу виручити доброго адміна Martini, правильно зарядити АКБ(якщо йому ще не повний піпець) а заодно і перевірити, але АКБ треба лишити приблизно на сутку або півтори.
     
  9. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Я підтримую думку
    OLEG26, дійсно якщо АКБ ще не повний капець, вона може ще служити і служити. Я от собі місяць тому сам зробив зарядне-підтримуюче АКБ. думаю що всі добре знають що сигналка і ЦЗ споживають багато енергії. В мене теж акум був розряджений, що навіть і не цокало нічого, навіть фари не включались. То я з одним хорошим акумуляторщиком, провірили його, поставили на півтори сутки на зарядку, провірили густину і все акум крутить як новенький. Правда скіко йому віку незнаю, на новий або 2 річний зовсім не виглядає. Тепер приїду, поставлю трошки на 1.5А на зарядку потім кину на підтримку 13,2В і все. Мій знайомий (хочте вірте а хочте ні) має один акум вже 9 років. І крутить як новий. Просто потрібний правильний догляд за АКБ і можна довго на ньому їздити.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене варта стояла 8 років... Розряджалася повністю, так шо вже на око мертва ну разів 30... І нічого, на ніч зарядку і все. Так шо полюбому зарядка! Яшо навіть купиш новий акумулятор, то повір, за день простою зараз, зимою, зранку буде тяжко завести полюбому, без прикурювання, але важко. Якшо ж дня 2 постоїть то треба буде прикурювати. Короч, навіть новий акум на морозі здохне.
    Так шо я думаю краще заряди і якшо не треба їздити, то хоча б раз в день приходити і катнутися десь кружок. Достатньо 20хв нормально погазувати шоб акум добре зарядився. Отже, на зиму толку нема, якшо він вже реально здихає, то тоді краще на весну поміняти.
     
  11. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    дякую усім за коментарі, колективний досвід - це найцінніша користь від нашої віртуальної тусовки :)

    OLEG26, повідом свої контакти в приват, будь-ласка, спробуємо дійсно спершу дослідити кондицію того акумулятора
     
  12. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    якшо нормальна зарядка то працює як стартер в мене так на роботі не раз заводились мужики просто купляти дешеву зарядку неварто бо вона нічого не поміняє - машина не поїде всерівно коли потрібно буде їхати..
    тому акумулятор однозначно!!!
    акумулятор з пробками??
     
  13. G60

    G60 Active Member

    Авто:
    BMW 5
    То ще може бути кріплення кабелів(на контактах).В мене таке на Лендкрузері було.Зачисти,підтяни,поміняй клеми,передивись втрати по передачі струму.А зарядку краще купи,не помішає.
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Нормальне зарядне коштує приблизно 1000-1500грн, для власних потреб задоволення нездешевих, хіба якщо обєднатися і купити на 5-8 осіб.
     
  15. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    якщо Ц.З. закривати і відкривати годину - то так,сигналка сама по собі(мигаючий діод) може бути влючена дуууже довго
    розряженний АКБ і повністю посаджений - поняття абсолютно різні:тобто - недозарядка при частих коротких поїздках -це падіння струму до 10-9 В,а лишенні ввімкнені фари,габарити,пічка на ніч - це зовсім інше - 2-3 В
    А наявність хорошого АКБ завжди було актуальне саме на зиму!
     
    Останнє редагування: 3 гру 2008
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    До Martini: Маю старий робочий АКБ, можу дати на підміну на кілька днів!
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Суть проблеми з АКБ слідуюча:
    машина постояла десь до годинки часу, був ввімкнений магнітофон і навігатор (навігатор у вимкненому стані) в прикурювач, після того заводити, а воно ніфіга, тільки гу-гу-гуууу....
    Спершу подумав, що десь немає маси, але якщо б не було маси, то мабуть би одразу вибило приборку. Потім, думав стартер "приклинив", постукав по ньому деревяшкою - результат нульовий.
    Машину завели з толкача.
    Проїхав 3-4 км зупинився на горці, заглушив. Заводити - не хоче.
    Зачистив наждачкою клеми, та ті місця де "-" йде на корпус і двигун. Зі стартера - навіть не смикнулась, пустив накатом з горки - те саме, тобто не завелась і АКБ сів так, що навіть плафон в салоні ледь жеврів, і аварійка не працювала.
    Епопея вечора скінчилась тим, що мене затягнули на стоянку, АКБ зняв та поставив на ніч на зарядку. Натомість кинув інший АКБ - завелась без проблем, зарядка пішла.
    Підкажіть то повний 3,14здЄц акуму, чи частковий? Його ще можна реанімувати?
    Для інфи: двигун 1,6 дизель, АКБ "Topla". Ампераж АКБ не пам'ятаю, бо наліпки повідклеювались. Купував його, ще в грудні 2009р. (січні 2010р.) Но пам'ятаю, що по параметрах для дизельного двигуна. За весь період жодних нарікань на нього не було, навіть в люті морози. Жодного разу не заряджав.
     
  18. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    В мене так було. Як при їзді слабо світить, то нема зарядки з гени на підсівший акум. Заміряй напругу, має бути 12.5 на акумуляторі і 14+ коли заведеш, якщо при заведеній біля 12 В, то значить нема зарядки, причина генератор, заміряй краще зараз на тому норм акумуляторі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Заїдь Під Дубом є сервіс нехай перевірять скільки він видає. І тоді будеш знати, що з ним робити.

    П.С. Мені колись там Варту запаяли і заправили, потім я ще 2 роки їздив, поки не віддчув що зимою буде йому "триндець". Заїхав вони безкоштовно перевірили, що він видає тільки 400, а не 640. Поставив його зараз на Гольф і трохи "гоцаю", але дуже обережно, бо реально якщо лишу на тиждень, то все...
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Так і хочеться написати цитатою: "діло було не в бабіні, дол...еб сидів в кабіні"... :rofl:
    ДякуюWANTED і rusmaks, що відкликнулись.
    Але, проблема була не в АКБ, сьогодні від 12.00 год. дня і до вечора шаманив і "москаля" все таки знайшов.
    Описую (коротко):
    прийшов на стоянку, "кинув" АКБ, завів, все гуд. Але ...., але через короткий проміжок часу АКБ "здох". Поставили інший АКБ, завелесь, гуд, все гуд, заміряли тестером (не китайським, а совдеповським) на виході все в нормі генератор працює, та видає. Залишив включені габарити і мафон на 5-10 хв. - всьо пісєц, не завелась.
    Так було "посаджено" до повного "0" три штуки АКБ за 1-2 години. Під час замін АКБ авто виїжджало на 3-5 км з метою зарядки АКБ, але після того всеодно не заводилось, приборка (діоди) потухали на очах.
    Потім причину знайшли, причиною глюків виявилось замикання (залипання) пластинки в реле свічів накалу. До речі, це реле купив десь в грудні 2013р. І як результат, свічі накалу постійно були під напругою та садили АКБ. Зараз, дивуємось, чому вони не погоріли (кожну перевірили, опосля, окремо, методом - знявши шину мідну зі всіх свічей і до кожної свічки приставляв лампочку 12В під'єднюючи один розрив на свічу, другий розрив на "+" АКБ).
    Рішення - "вскрив" реле свічок накалювання, відігнув ножем мідний вусик на 1-1,5мм до гори від контактів та поставив на місце і далі, як рукою зняло.
    Потім реле вставив, в блок (під кермом) без корпусу та спостерігав за ним, коли повертав ключ запалення, паралельно інша людина за допомогою лампочки та провода перевіряла все це в підкапотному просторі.
    Ось так вирішив проблему, якщо в когось таке буде, то проконсультую по тел., бо так важко описати.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)