Audi 100 C3 Avant 1990 by ZVER

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем ZVER, 11 лют 2013.

  1. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Всім привіт, ось нарешті надумав створити тему (блог) про свою машину. Вона була куплена в хороших знайомих і в більш менш хорошому стані в 2011 році. Тут буду старатися викладати інформацію по ремонту і тюнінгу своєї машини.

    Отже, почну з загального опису машини:
    Audi 100 C3 Avant quattro turbo 1990 року випуску (останній рік коли випускалася ця модель), в народі її називають перехідна. Сама машина дуже оригінальна і рідкісна за рахунок комплектації і специфічної форми кузова, яка відрізняється від старіших версій цієї моделі (такий кузов мали машини цієї марки останніх двох років випуску 1989-1990 і ще так само audi 200 цих років). Комплектація машини сама повна, що могла бути на той час (включаючи клімат, шкіра, повний електропакет...). Мотор MC2 2,2 літри турбо, характеристики:
    Потужність,
    кВт/при об/хв: 121/5500
    к.с./при об/хв: 165/5500

    Максимальний крутний момент,
    Нм/при об/хі: 240/3000

    Тип вприску,
    повний механічний інжектор (K-Jetronic + turbo).

    В наступних постах буду по маленько викладати, що вже було зроблено і що буде робитися по машині. Фото буду викладати в свому гаражі.

    Всім дякую за увагу.
     
  2. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Отже, що було зроблено за весь час експлуатації цієї машини (що зможу пригадати):
    1. Замінені задні тормозні диски з колодками і тросом ручніка, плюс перебиралися задні супорта і були замінені задні сайлент блоки ричагів.
    2. Поміняні всі розхідники і масла.
    3. Був перебраний гловний циліндер зчеплення (замінений рем комплект і пружина) і прокачана вся система.
    4. Довго розбирався як правильно настроїти інжектор (був великий розхід), перерив купа форумів і зараз він більш менш працює адекватно.
    5. Були куплені і інстальовані деревяні вставки салону з audi 200 (привезені з польщі).
    6. Була заміна кількох датчиків і РХХ, бо не було прогрівочних оборотів і треба було тримати педаль газу.
    7. Була замінена рульова рейка на б/у.
    8. Були виправлені деякі косяки по електриці.
    9. Була покраска передніх крил (одне з них було замінено, тяжко було знайти таке крило, але за допомогою знайомих знайшов в Україні, тільки б/у так як нових таких не має), порогів, переднього і заднього молдингу бамперів і був замінений на новий передній бампер і нові повороти білі (замість жовтих).
    10. Була замінена повністю магістраль зчеплення.
    11. Були знайдені і куплені оригінальні ралійні диски б/у в хорошому стані.
    12. Замінені сальники заднього мосту і рідини.
    13. Була заміна всіх динаміків штатної аудіо системи на нові, так як старі просто розсипалися від старості.

    Це все, що на разі згадав. Далі буде :)
     
  3. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    От минулої суботи нарешті приїхала магнітола, яку чекав тиждень, і ще до того місяць вибирав, так як хотів щось таке, щоб вписувалося в інтерєр машини і мало потрібні мені функції (тяжко було знайти серед купи шлаку з незрозумілим виглядом і формою) і за адекватну ціну і нормальної якості і фірми. Але раз наткнувся на ось цей апарат і зразу зрозумів, що це те що треба мені (строгий німецький дизайн і всі потрібні мені на сьогодні функції) - http://www.blaupunkt.de/index.php?id=913&no_cache=1&L=1&tx_ddfproducts2_pi1[view]=1892

    А ось як в машині було до, з піонером:
    [​IMG]

    А ось як зараз:
    [​IMG]

    Основні його переваги поміж дизайном:
    1. Читає SD і USB, більше нічого не потрібно на даний час розвитку техніки (не має CD).
    2. Має стандартний для німецьких машин роз'єм під'єднання, не потрібно ніяких перехідників.
    3. Коли відключити акумулятор не збиваються настройки (має енерго не залежну пам'ять на настройки).
    4. Вміє змінювати яскравість при ввімкненні габаритів в машині (ну але звісно тільки на певну попередньо настроїну величину, тобто яскравість не міняється регулятором підсвітки в машині, а тільки можна задати певну яскравість для режиму коли габарити ввімкнені і коли вони вимкнені), але все рівно приємно, на відміну від інших.
    5. Підсвічує кнопку ввімкнення магнітофона коли він виключений, а габарити машини ввімкнені.
     
    Останнє редагування: 11 лют 2013
  4. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Як там з турбіною? Працює? І від чого підходить?
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Зроби якусь нормуль фотосесію
     
  6. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Турбіна в нормі, дує так як треба (все як в книжці пише по параметрах). На рахунок від чого підходить, то від таких самих соток тих років тільки з іншими маркуваннями мотору (KG і 1B). Щоб від чогось іншого ставили не зустрічав, щоб поставити щось не стандартне, для тюнінгу до 300 - 400 коней на приклад, треба переходити на електронний вприск (типу вемс або мегаскирт) і тоді можна буде поставити іншу, потужнішу турбіну, зараз так не вийде, тому що цей блок управління не вміє працювати з іншими турбінами. Та й такі мотори ніхто так не тюнінгує на стільки (для такого тюнінгу беруть 20 - клапанні версії типу 3B).
    Ще одна важлива деталь, це що такого типу турбіни якщо їх правильно експлуатувати, то в них ресурс майже вічний.
     
  7. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Треба, але щось ніяк руки не доходять, є фотік хороший, але щось завжди часу бракує. Думаю вже весною щось придумаю. Наразі сорі за фотки, що маєм том маєм :)
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Власне цей двигун розроблявся для RS2 фірмою Порше по замовленню ауді і у версії RS 2 у нього потужність 320 коняки. А потім пішов у серію у скороченному варіанті.... так що якщо кинути 20 клапанів, вставити в інтеркуллер холодильник , дати потужнішу турбіну, перерегулювати вприск(компютер не треба міняти) збалансувати ЦПГ то думаю можна 250 коняк витягнути.... головне що ЦПГ витримає і нічого не треба доробляти.
     
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Так Ви праві, але наприклад зараз я можу тільки підняти надув турбіни до 1,6 бара (замість 1,4) і на виході я буду мати 200 коней (але це моя єдина машина, тому зважаю на ресурс двигуна, як би була друга для щоденної їзди вже би це зробив). Як на мене знайти голову 20 клапанну тяжко, якщо вже далі щось тюнінгувати колись буде бажання, то вже краще або електронній вприск і 300 коней, або взяти донора з польщі з 3B (або ще краще з S4 або S6 С4 також мотор взяти не памятаю маркування теж 2.2 літра) 20 клапанним мотором пригнати і перекинути все собі, і тоді можна буде тільки чіп тюнінгом підняти його потужність до 300 коней (стокова 220), а якщо ще кинути вемс або мегаскирт і більшу турбіну, то можна і 400 вижати, але ресурс такого мотора буде малий (бачив такі роботи на форумах російських, машини для драгу). А так на разі маємо те, що маємо. Машина кожен день їздить по львівських дорогах і додавати потужності на разі не має сенсу, бо тяжко десь в нас поганяти, тому що доріг навіть не має і пробки постійні. На разі навпаки інжектор скручений, щоб менше їла бензину. В майбутньому планується друга машина в сім'ї, тоді вже можна буде подумати про потужність цієї.
     
  10. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    ZVER, так тримати :good:
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Дякую, буду старатися :)
     
  12. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а розкажи яка реальна витрата пального такого апарату? але так детально в залежності від швидкісних режимів на трасі і від стилю хзди по місту
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Саме класно виглядає як часом на вигляд таке старе корито на світлофорі легко взуває якусь круту на вигляд машину.
     
  14. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Скажу зразу, що стиль їзди в мене в більшості активний (деколи можна сказати агресивний), швидкі розгони і так далі. Зараз по місту зимою з пробками (при чому поки заїжджаю на роботу машина тільки встигає прогріватися, бо відстань мала) то десь в середньому 15-17 літрів виходить (так багато бензину іде тому, що машина не прогріта і пробок багато ввечері).

    Літом по місту навіть був час, що вкладався в 13 літрів, коли було пробок мало.

    По трасі в середньому 9-10 в еканом режимі 110-120, якщо активна їзда, так як я зазвичай їжджу то десь в районі 12-13 (швидкість 130 - 160).

    Ось десь так в середньому.
     
  15. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Класно подивитися на лиця того чувака якого така машина вставила :)
    Я особисто драгом на світлофорі не захоплююся тому, що машина одна і шкода зчеплення і роздатки, тому стартую в більшості більш менш спокійно, але от коли вже на другій передачі і далі то деколи люблю покрутити мотор до 5 тисяч, щоб відчути весь кайф прискорення від турбіни, відчуття гарне. :)
     
  16. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Була дійсно весняна погода і чиста машина, от зробив кілька фото:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    гарне авто, що тут казати)) в такому стані не часто зустрінеш
     
  18. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    дякую, стараюся по маленько його доводити до потрібного рівня, але роботи ще багато.
     
  19. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Додам, що було зроблено за останній місяць:
    1. Так як в моїй приборці не працював одометр через злощасну шестерню, яку дуже проблемно знайти, довго її шукав, переколупав купу всяких девайсів в пошуках цієї шестерні, але так і не знайшов, тому була куплена б/у панель приладів від audi 100 S4, з білими шкалами:
    [​IMG]

    Так як просто замінити спідометр не було можливості через фізично різні електронні плати управління механічною частиною спідометра, тому було вирішено перепаяти плати і перекинути собі тільки всю механічну частину. Отже нарешті за рік часу в мене ожив одометр.
    Було ще бажання поставити собі замість своїх чорних шкал, білі з цієї купленої панель приладіви, але на разі залишив цю ідею, бо потрібно доробити ще дві шкали власноруч, яких не хватає. На рахі в планах ще купити хромовані кольца в панель приладів.

    Плюс на купленій приборці знайшов цікавий дівайс, який завжди хотів собі поставити, це дисплей який показує температуру ззовні машини, він штатно іде вже в Audi 100 C4, а в С3 тільки на 200-ках з 20-ти клапанним мотором 3B. Отже витяг я цей показометер і поставив в свою панель приладів, саме місце під нього в мене було, так як машина в мене перехідна, тому нічого колхозити не прийшлося, поставив на штатне місце. Далі дійшло діло до проводки, так як в мене є клімат контроль, тому датчик температури ззовні в мене є, прийшлося протягнути провід від голови клімат контролю до панель приладіви, а всі інші потрібні дроти в мене теж були в штатній проводці, тому теж проблем мінімум виникло, тільки прийшлося перелопатити купа інфи в неті. Ось як воно виглядає зараз в мене в приборці (фото сьогоднішнє):
    [​IMG]

    Кому буде цікаво, дам зразу тут корисні ссилки по цій темі:
    http://www.drive2.ru/cars/audi/80/80_b4/reset39rus/journal/288230376153024796/
    http://www.drive2.ru/cars/audi/100/100_c3/sotka-krasotka/journal/752765/
    http://www.audi100.su/viewtopic.php?f=28&t=511&start=30 тут теж цікава інфа для власників audi 100 С3 які хочуть собі такий девайс поставити.

    2. Давно собі шукав якийсь хорший руль на заміну штатному, так як штатний мене не влаштовував ні розмірами (було мало місця для колін і було якось незручно їздити), ні ергономікою, постійно моніторив мотоалегро і авторіа. Шукав спочатку есочний трьох спицевий руль (ставився на audi 100 S4, S6), але так і не міг знайти за адекватну ціну. І ось минулого понеділка дивився як завжди на авторіа і знайшов цікавий руль італійської фірми МОМО в достойному стані за адекватну ціну(плюс він був з audi 80, отже, підходить і на ауді 100 без проблем). Отже я не стримався і купив його, так як він мені сподобався і є хорошою заміною есочному рулю, який я хотів. Ось фото до пастування і миття, тобто таким я його отримав (потертості від використання і царапин кілька):
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Наразі я його не перешивав, просто попастував і підклеїв, поки мене влаштовує його вигляд, в майбутньому може і перетягну новою шкірою, фото після пастування і інших відновлювальних робіт:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    А ось як він в машині вже, сьогодні його поставив вже на місце:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Далі буде... :)
     
    Останнє редагування: 13 кві 2013
    • Подобається Подобається x 4
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що будеш робити з залишками приборки. В мене пооблазили шкали спідометра і тахометра.... може я б собі попробував переставити.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)