За 2-3 тис. Планова заміна масла в АКПП (варіатор). Напевно це варто робити в офіціалів. Чи ще хтось у Львові може зробити це належно?
Я міняв масло в АКПП неодноразово на Ауді-центр-захід (вул, Бузкова, заїзд з Навроцького). Та й взагалі переважно там машину обслуговую - все ок.
Валєра відносно недавно редуктор підкидував мені на еску , є там ще чувак один толковий знаю , а є один який без чуття болти ломить... Тому там не завжди все ок , принаймні в мене . Ще момент один там херовий , що Ігор їх джахає щоб наступну машину вже брали і буває недокручують , але то всьо Ігор винен )) Той що мотори і кпп крутить також толковий , говорив з ним про всяке , то склалась хороша думка про нього як спеціаліста , та і крутить обережно ))
Ну раніше було краще, коробочник там толковий дійсно! Ремонтує в них що завгодно. Валєра має досвід хороший і краще працює коли прибухне)) Мене вони там знають, язавжди всім лишав пару гривень поза касою і вони це знали і якось відносилися помітно відповідальніше до ремонту. Особливо Валєра) Але зараз там все прикрили ото ходження по СТО і всіх виганяють від машин, тиу не можна знаходитися там де ремонтують, І мене оце нервує)
Чотири місяці тому поміняв темрстат. Брав оригінальний(принаймі так вважав) VAG 044 121 113. І от термостат втикнув. Чотири місяці - малувати. Підробка, брак, соупадение....? Підкажіть з досвіду, в якого виробника/упаковщика брати, щоб уникнути підробки/браку?
Можливо хтось стикався з подібним: Появився сильний металічний звук(дзвін, калатання) при страті на гарячий двигун. На холодну все завжди ок. На гарячу появляється в 90-80% випадках. тривалість 1-2 сек в кінці старту двигуна. Звук схоже йде десь з району стартера(але ще буду слухати щоб локалізувати). Коробка мультитронік(варіатор) Двигун TDI 2.0 BPW Порадте досвідченого моториста і хто займається мультитроніками? Дякую!
Виглядає на то, що бендіксу капець скоро. Знімай стартер і роби йому капремонт поки він одного чудового моменту не вмре.
Підїдь на Джерельну 69 (там де типу трикутне кільце за мостом ж/д) там займаються стартерами і генами. Мають прибори всякі. Принаймні проконсультуватись там можна, то іх вузька спеціалізація.
Можливо, якась втулка на стартері, там мідна втулка* є і може вона вже злизана. * - маю на увазі стартера зі старих моделей авт, бо сумніваюсь, що в нових авт, конструктивно якийсь новий принцип стартера. А так, як стартер крутить за маховик, можливо там шось виробилось.
Хотілося б почути його. В мене було на безвтулочних стартерах подібне на поло і гольфі, коли маховик після старту продовжував крутити бендикс, бо той не вертався на місце. В одному випадку помогла чистка і пробризгування всього рухомого в районі бендикса ВеДешкою. В другому - не розбирався. Але неясно який саме тут звук. Може б відяшку виклав з аудіо? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
ні в якому разі не рекомендую їхати на джерельну. переплата за роботи шалена. Стартери/генератори тільки 3 толкові точки. садова бузкова і бендікс сервіс на антонича.
Хлопаки чого ви вчіпились тільки стартеру... дзвін і калатання малоймовіоно може видавати стартер Калатання то ще куда не йшло коли відкрутився а дзвін то там нема чому дзвеніти... то б в живу послухати тоді точніше можна визначити... То тре визначитись чи то звук "моторний" чи просто бляха відкрутилась десь... а дзвенить бо трясе в час старту
Покурив форуми - є теми дуже з подібними симтомами: Схоже один з найбільш ймовірних варіантів - маховик. Хто це може діагонстувати - мотористи?
В тебе звук більше з переду чути, тому я думаю, що це не маховик. Це може бути якийсь ролік, насос водяний, г/п руля, обгінна муфта генератора, компресор кондиціонера... короче дофіга!