Мене справді цікавить причина заміни бо кузов С6 і С8 майже однакові. Всі зміни по кузову зроблені щоб не можна було замінити деталі однієї на другу - я це називаю маркетінговою фігнею. Салон на 90% однаковий. Ходова функціонально однакова. Двигуни різні по паливу, але по розходу і інших показниках майже однакові. система CR уже активно експлуатується з 2000-2002 років на інших марках - тобто не є принципово новою. Так виглядає що Ауді відмовилось від системи PD. FSI - теж непогано себе зарекомендувала. Дізеля з CR найбільше підтягуються під бензин, але все одно бензин є бензин. Ривок з місця на бензині не потребує розкрутки. Ті няшки що ти говориш використовуються не більще 10% по відношенню до використання основних функцій авто в повсякденній експлуатації. Пробіг на машинах +/- однаковий То який сенс платити в чотири рази більше за майже подібну машину.
кузов b7 на b8. різниця в: двигунах, роках, пробігах, виконанні всередині та ззовні. + продати в європі авто за 3-4 роки - догадайтеся яке буде простіше? тут не так як в Україні, на одному авто все життя не їздять
та хотів хлоп і купив і правильно,скільки там того життя,я теж хотів і купив,а тепер нехочу нового,ну точніше небачу потреби.Але від Інфініті FX38S в мене шубу завертає і від AUDI 100 SL в с1 кузові,але одне дорого ,а друге знайти неможу,а в хлопа все співпало то і купив !!! щераз ріспект,головне добиватись цілей!!!
От в кума все однакове)) C6 i C8 однакове b7 i b8 )) ващє нема різниці, ага, ніякої))) Мав би можливіть теж би взяв нову з салону, виглядає b8 шикарно. Взагалі нове покоління ауді впізнається по фарах вночі за пару кілометрів.
То ти в Україну нею не будеш приїжджати, так як -30 до і так не великого кліренсу, то для України піпец(? Плюс хотів запитати чого пробіг такий великий за 2 з половиною роки в машини (тобто чого не шукав з меншим)? Не боїшся, що вона вже доїжджає своє?
з пробігом все гут - то Німеччина. дивився звідки авто пригнали - стояло на обліку в невеличкому містечку, на роботу їздили по автобану - ось і намотали.. я ж сам накручував по 40тис км за рік, а то і більше, їздячи 120км +- щодня. буду приїжати в Україну на ній - на попередній ж таке саме заниження було з меншим - є ризик, що авто було ввалене і стояло довго на ремонті, або ж зкручено, акщо все в шоколаді - менше 100к не получиться ні, воно ще своє не доїжає.. ще спокійно викатає і мене і наступних власників )
В нас не має сильно куда їздити багато, бо дороги гівно в основному, і якщо так багато накатувати то буде дуже багато грошей іти на ремонт (я не про ТО, а іменно ремонт).
пробіг 170.000 замінив паливний фільтр.. сам ще 2тис тому замінив масло (на польському сто, бо ну дуууже треба було міняти), та фільтр повітря на салону а тепер про сумне - заїжав у гараж і не вписався з габаритами... ось така пічалька фарбу відтер, загинів критичних немає, якщо буде толковий бляхар - то може обійтись і без шпаклівки, але трошки підмалювати крило і бампер треба буде... буду робити то в польщі, думаю попаду на 200 американських гривень.. ((
Судячи по фото то без шпаклівки не обійдешся...хіба в живу воно інакше виглядає. Ти роби як в Греції - розчинником витерти гаражну фарбу на авто, монтировкою через дерево витягнути що можна і так помятим їздити)))) до наступної печальки))). головне щоб не ржавіло
Печалька так печалька, то як ти так? В тебе ж там купа місця, не треба з поворотом заїжджати. Чи ти вже в самому гаражі до чогось притерся? А шпакльовку думаю треба буде, не багато але треба буде, так як ти зігнув арку крила, як би трошки примяв десь в середині крило то так, але тут арка
підлатали мою "кривеньку качечку" таки було вирішено поставити нове крило. маляр дуже добре підібрав фарбу (що коштувало трохи грошей), тому малювалось тільки крило, і трошки бампера + на бампері перехід безбарвним лаком. підїжав і до інших малярів і до офіціалів - всі в один голос казали - малювати крім крила - двері і капот і чуть не весь бампер.. ось результат чомусь на фото є різниця у відтінку між бампером і крилом, але вживу того немає, і при світінням ліхтариком під різними кутами. я задоволений роботою.. правда ціна тої маленької помилки - дуже висока (( а ще, проїхав вчора 250 км, середній розхід 4.5л ) завідуєм молча ))
Юра, робилось в Польщі біля Кракова, тому ціни явно не для порівняння з українськими.. тому нікому і не буду розказувати. якщо порівнювати з цінами по Польщі - то дуже економно получилось +- скажу лиш ціну на крило - 100баксів (то разом з доставкою)
був своїм папєлацом в Хорватії загалом намотав більше 3к км... дорогою в Хорвашку порадував середній розхід
більше 8 не получалось.. але якщо тапок в пол від світлофора до світлофора - то 10 получалось. так прикольно, але мене не пре дьоргати мафинку.. тому спокійно їжджу