Audi A6 2.5TDI димить синім під час розгону

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Миколай, 28 жов 2018.

  1. Миколай

    Миколай Новачок

    Авто:
    Audi A6 C4 AAT седан
    Знаєте доброго майстра по дизельних двигунах (в мене 2,5 ТДІ, ААТ, Ауді А6, 1995 рік)? При прискоренні на другій - димить синім. Думаю сальники клапанів. Але якщо відкрити то невідомо що там ще може бути.
     
    Останнє редагування: 28 жов 2018
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Знаю.... то я ))))) сильно скромнічати не буду... синій дим то взагалі масло горить... атак то дивитись треба
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 2
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 2
    • Подобається Подобається x 1
  3. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    відколи це масло горить синім???
    Чоловіче, в тебе зимова омивайка в вихлопну трубу попадає і змішується з вихлопами.. Шукай клапан Р210, зазвичай то він бешкетує!
     
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 1
  4. Миколай

    Миколай Новачок

    Авто:
    Audi A6 C4 AAT седан
    :rock:...Куди підїхати? :)
     
  5. Миколай

    Миколай Новачок

    Авто:
    Audi A6 C4 AAT седан
    Я той клапан поставив замість датчика тиску масла :crazy:, а той датчик поставив замість датчика температури рідини:drinks: бо той сі зломив і дуже дорогий :cry:...а сам клапан заглушив пробкою від шампанського! Так що той клапан-бешкетник не працює, а значить не травить охолоджувальну рідину у вихлопну! :tongue:
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Від тоді як перестало горіти срачко бурачковим.....
     
  7. Миколай

    Миколай Новачок

    Авто:
    Audi A6 C4 AAT седан
    :cools:Де робив чи ремонтував турбіну? Дай телефони і адресу. :uaflag::bandera:
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дописи переніс в нову тему. Не засирайте чужі бортовики.
    Люди пишуть для всіх, там інфа стосується виключно машини про яку тема.
    Всі інші питання можуть обговорюватися в нових темах без жодних на то проблем. ​
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Масло від заміни до заміни бере? Скільки?
    Зранку/нахолодну заводиться як?
    На ХХ не димить?
    Масло з турбіни не кидає?
    Перш чим відкривати, рекомендую зробити грамотну діагностику. Заміряй компресію, зніми патрубок з турбіни.
    45%
    35% турбіна
    20% ЦПГ.
    Це моя думка.....
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Що то таке?
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Циліндро поршнева група. Дивився той двигун. В турбінних патрубках масла не дуже. На холодну заводка тяжка. Від заміни до заміни більше каністри масла.... >90% що то ЦПГ
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Миколай

    Миколай Новачок

    Авто:
    Audi A6 C4 AAT седан
    На холодну зранку не димить. Заводиться не з півоберту (як раніше), трохи з натугою, за 2-3 сек, але не маслаю. При прогріві двигуна до 90 - нема диму. Коли прогріється, при форсажі, починає диміти. Далі на гарячу, на холостих і без навантаження, і при газуванні димить.
    На СТО зняли турбіну і сказали шо їй хана - був люфт (правда не великий, але не такий маленький, як в тій що зараз зробленій) і в вихідному колекторі не чорно а чисто до металу - сказали що то масло горіло, тому там все так чисто (показали для прикладу інші турби). Зроблений капремонт турбіни, поставлена на авто. Завтра перевірю чи то питання було в турбіні. Тут відео по турбінах кому цікаво.
    Ще порадили на СТО замінити в клапанній кришці мембрану клапана вентиляції картерних газів, що підвищує потужність авто, про що не знає 99% автовласників та і майстрів, .
    Замена мембраны клапана вентиляции картерных газов (ВКГ) в клапанной крышке 2,5 AEL . — бортжурнал Audi A6 Avant 1995 года на DRIVE2
    В патрубку вентиляції картерних газів (з якого тягне турба) виявили дирку, вона там і раніше була, і я її виявив в польових умовах і за відсутності нового патрубка замотав ізолентою, так їздив, купив новий патрубок але не поставив тоді, бо все нема часу...їде та і їде. Але сам патрубок був як силікон - роз'їжджений маслом.
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p Ше є)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Також є
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Скоріш за все, проблема в турбіні...
    Думаю, що результат буде позитивним.
    Що то за СТО ???:haha::haha:
    99% не знають мабуть тому, що система ВКГ немає ніякого відношення до наддуву і до потужності двигуна ...
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Схоже на то, що в тих двигунах клапан ВКГ регулюється розрідженням, яке створює турбіна. І, якщо ця мембрана порвана, то турбіна може підбирати повітря через клапанну кришку - це то саме як дірявий впуск повітря. Так що, теоретично, може впливати.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Має.... не пряме але має і тільки на підуставшому двигуні. Ця мембрана розділяє картерні гази які на вулицю а які знову у впускний перед турбіною ( срана екологія). І якщо двигун підуставший і картерні гази великі, а мембрана не працює то всі гази ідуть у впускний і давлять двигун. На С5 вони мембрану замінили на фільтр картерних газів, який виконує таку саму функцію. Недавно навіть мав випадок з АКЕ. Кобіта замість доляти 100грм масла шурнула туда цілу каністру. Машина задиміла, як паровоз і втратила потужність. Зляв масло до норми але нічого не змінилось.поміняв фільтр картених газів все стало в норму видно високий рівень масла пошкодив клапан/мембрану у фільтрі. А сам фільтр пласмасовий нерозбірний і зверху не видно чи він робочий чи ні.
    Тільки те що про те 99% не знає то вони загнули. Це відома ситуація з 2.5 що з старшими що з новішими двигунами
     
  16. Миколай

    Миколай Новачок

    Авто:
    Audi A6 C4 AAT седан
    Поставив турбіну. Авто не димить. До клапана турбіни (актуатора) той тоненький шланг був забитий маслом. Промили інтеркуллер.
     
    Останнє редагування: 7 лис 2018
  17. Миколай

    Миколай Новачок

    Авто:
    Audi A6 C4 AAT седан
    Абсолютно точно так і є! Підсосує турба повітря з будь-якої дири коли вона є а відповідно повітря не йде тим шляхом через повітряний фільтр і закисає заслонка...і чим далі тим більше розбалансовується вся система подачі повітря і від того і турбіну плющить і вона йде в рознос.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)