Знаєте доброго майстра по дизельних двигунах (в мене 2,5 ТДІ, ААТ, Ауді А6, 1995 рік)? При прискоренні на другій - димить синім. Думаю сальники клапанів. Але якщо відкрити то невідомо що там ще може бути.
Знаю.... то я ))))) сильно скромнічати не буду... синій дим то взагалі масло горить... атак то дивитись треба
відколи це масло горить синім??? Чоловіче, в тебе зимова омивайка в вихлопну трубу попадає і змішується з вихлопами.. Шукай клапан Р210, зазвичай то він бешкетує!
Я той клапан поставив замість датчика тиску масла , а той датчик поставив замість датчика температури рідини бо той сі зломив і дуже дорогий ...а сам клапан заглушив пробкою від шампанського! Так що той клапан-бешкетник не працює, а значить не травить охолоджувальну рідину у вихлопну!
Дописи переніс в нову тему. Не засирайте чужі бортовики. Люди пишуть для всіх, там інфа стосується виключно машини про яку тема. Всі інші питання можуть обговорюватися в нових темах без жодних на то проблем.
Масло від заміни до заміни бере? Скільки? Зранку/нахолодну заводиться як? На ХХ не димить? Масло з турбіни не кидає? Перш чим відкривати, рекомендую зробити грамотну діагностику. Заміряй компресію, зніми патрубок з турбіни. 45% 35% турбіна 20% ЦПГ. Це моя думка.....
Циліндро поршнева група. Дивився той двигун. В турбінних патрубках масла не дуже. На холодну заводка тяжка. Від заміни до заміни більше каністри масла.... >90% що то ЦПГ
На холодну зранку не димить. Заводиться не з півоберту (як раніше), трохи з натугою, за 2-3 сек, але не маслаю. При прогріві двигуна до 90 - нема диму. Коли прогріється, при форсажі, починає диміти. Далі на гарячу, на холостих і без навантаження, і при газуванні димить. На СТО зняли турбіну і сказали шо їй хана - був люфт (правда не великий, але не такий маленький, як в тій що зараз зробленій) і в вихідному колекторі не чорно а чисто до металу - сказали що то масло горіло, тому там все так чисто (показали для прикладу інші турби). Зроблений капремонт турбіни, поставлена на авто. Завтра перевірю чи то питання було в турбіні. Тут відео по турбінах кому цікаво. Ще порадили на СТО замінити в клапанній кришці мембрану клапана вентиляції картерних газів, що підвищує потужність авто, про що не знає 99% автовласників та і майстрів, . Замена мембраны клапана вентиляции картерных газов (ВКГ) в клапанной крышке 2,5 AEL . — бортжурнал Audi A6 Avant 1995 года на DRIVE2 В патрубку вентиляції картерних газів (з якого тягне турба) виявили дирку, вона там і раніше була, і я її виявив в польових умовах і за відсутності нового патрубка замотав ізолентою, так їздив, купив новий патрубок але не поставив тоді, бо все нема часу...їде та і їде. Але сам патрубок був як силікон - роз'їжджений маслом.
Скоріш за все, проблема в турбіні... Думаю, що результат буде позитивним. Що то за СТО ??? 99% не знають мабуть тому, що система ВКГ немає ніякого відношення до наддуву і до потужності двигуна ...
Схоже на то, що в тих двигунах клапан ВКГ регулюється розрідженням, яке створює турбіна. І, якщо ця мембрана порвана, то турбіна може підбирати повітря через клапанну кришку - це то саме як дірявий впуск повітря. Так що, теоретично, може впливати.
Має.... не пряме але має і тільки на підуставшому двигуні. Ця мембрана розділяє картерні гази які на вулицю а які знову у впускний перед турбіною ( срана екологія). І якщо двигун підуставший і картерні гази великі, а мембрана не працює то всі гази ідуть у впускний і давлять двигун. На С5 вони мембрану замінили на фільтр картерних газів, який виконує таку саму функцію. Недавно навіть мав випадок з АКЕ. Кобіта замість доляти 100грм масла шурнула туда цілу каністру. Машина задиміла, як паровоз і втратила потужність. Зляв масло до норми але нічого не змінилось.поміняв фільтр картених газів все стало в норму видно високий рівень масла пошкодив клапан/мембрану у фільтрі. А сам фільтр пласмасовий нерозбірний і зверху не видно чи він робочий чи ні. Тільки те що про те 99% не знає то вони загнули. Це відома ситуація з 2.5 що з старшими що з новішими двигунами
Поставив турбіну. Авто не димить. До клапана турбіни (актуатора) той тоненький шланг був забитий маслом. Промили інтеркуллер.
Абсолютно точно так і є! Підсосує турба повітря з будь-якої дири коли вона є а відповідно повітря не йде тим шляхом через повітряний фільтр і закисає заслонка...і чим далі тим більше розбалансовується вся система подачі повітря і від того і турбіну плющить і вона йде в рознос.