Всім Привіт! Поповнення в сімї! Audi A6 Avant Quattro C5 2.5TDI 2002 року, двигун АКЕ 180 коней! Далі Буде!
Сам апарат зараз не дуже і дорогий, а от його обслуговування - це так. Всі прекрасно знають наскільки ті мотори геморойні, і скільки в них болячок. Але так, як а С6 кузов я ше не стягую, прийняв рішення шукати С5. В мене було декілька конкретних вимог, а саме: -повний привід -сарай -дизель -і саме основне - механіка. Таких варіантів на ринку дуже мало, ця попалась аж в Прилуках, прийшлось пиляти туди і назад 1500 км при швидкості 40-80(погодні умови) Авто вроді досить живе. Савлон тряпка, там всякі електро, штатна БОЗЕ, навігація з ТВ тюнером. Пробіг 300000км.
Після купівлі авто, для того щоб спокійно їздити вирішив поміняти зразу всі ремні, роліки, натягувачі і т.д. Заодно вскрити механізм ГРМ - оцінити стан валів, рокерів і гідрокомпенсаторів. Хоча я на 99% був впевнений, що там все на заміну, так як пробіг 300 тисяч, і там напевно ше ніхто нічого не робив. Робити звичайно вирішив сам. В токаря замовив к-т стопорів для заміни ГРМ, і гайда до себе в гараж! Процес пішов! Знімаєм бампер Далі фари радітори Передню рамку І маєм повний доступ до ремнів
Коли все розібрав -ремні і роліки виявились оригіналом, значить їх ше міняли забугром, бо в нас таку розкіш собі мало хто позволить. Але виникає питання: чому повно міток маркером? Значить міняли непрофесійно!
Дальше настав час клапанних кришок Як, Я і думав З 4-х валів два на заміну, з 24 -х рокерів 20 на заміну, гідрики всі капут! Для порівняння живий і мертвий рокер 2 вали вже на столі
Завтра замовлю детальки для заміни. І завтра планую зняти турбіну і віддати до польщі на профілактику-ремонт. Також вирішив заодно замінити всі свічки накалу, перед тим мочив їх тиждень ведешкою, благо всі викрутились, хоча одну викручував 2 дня! Коли викрутив свічки всі 5 штук були сухими, а одна вкінці(десь 2 см) корпусу і вкінці самого нагрівального елемента була в маслі Питання до знаючих ЩО ЦЕ??? Тріщина? Сальники клапанів? Направляючі? Машина не диміла, відколи взяв 2500 пробігу масла не брала. У Вівторок поїду знов до токаря, треба зробити перехідник з свічки накалу для опресовки. Буду робити пневмотест циліндрів. Якщо втрати будуть суттєвими, буду скидувати голови. От таке блін.
Як я тебе розумію)) Мої пошуки 2.8 С4 вже з вересня тривають))) А далі вимоги ті ж) Ти молодець, зробиш лялю! Їздив на такому моторі після капіталки то суне як дурний. Зробиш і тішитимешся. тіки дорогий в обслуговуванні страшно...
машина дійсно дорога в обслузі сам таку мав але не потягнув по фінансах але якщо у власника золоті руки то сама машина не така вже і дорога робота ось що дорого коштує , ну і звісно VP-44 але його можна відрегенерувати , може заїсти поршень і горить транзистор
І ше купа горе майстрів, які тянуть бабло а в ельзу навіть оком і не глянуть. Та нє... самі прості.... Просто було пару випадків з попередніми авто: - то ремінь не так поставили, добре що кронштейн не вирвало, - то різьбу зірвали, - то ролік новий не поставили, а сказали що поставили! а майстри були не з дешевих. Вирішив по максимуму такі речі робити самому. Та то вже не так страшно. В неті є повно відео як перепаяти той транзистор, а з польщі можна притянути б\у насос.
Перехідник зробив сам. Свічка пополам і всередину металевий елемент від вентиля безкамерної шини, попередньо на одному і другому нарізав різьбу "ВДУЛ" в циліндри - клапана тримають. Мене це тішить! Значить буду міняти тільки сальники клапанів. Трохи геморно, бо прийдеться розфіксувати колінвал, і піднімати поршня у ВМТ, щоб клапана не попадали, коли я їх розсухарю!