Довго хотів додати сюди свого Гольфика, але ніяк руки не доходили. Захоплювався mk4 вже давно, і от після продажі старенької Вектри вирішив здійснити свою мрію. Чув про них багато позитивного, але ніц толком незнав, з чого то почати. Вибирав чесно кажучи дуже довго, думав шо шось мені пороблено і вже майже розчарувався з тих поїздок "нізачим". Шо на базарах, шо по телефону боліли вуха від слів "машинка працює як часіки", "не бита і не крашена", шо кожного разу спростовув сервіс Майже з опущеними руками їхав дивитись і на цього, і якнедивно ліг він мені до серця, чим сі дуже втішив:D Ну зразу скажу, що чогось ахті від машини не хотів, так як вожу тільки себе любимого в межах міста, тому і комплектація в ньому з тих бідніших:D, а саме Рік випуску 1999, бензиновий двигун 1,4, механіка, АБС, центральний замок, кондиціонер, ксенон, замок на КПП, гідропідсилювач керма. Катаюсь на ньому вже близько двох місяців і задоволений повністю. Замінив вже: подушку мотора, передній лівий підшипник(залишилось ще до заднього добратись). Цього тижня на Комфорті були поміняні усі фільтра, ролики, ремні, свічки, масло-за що окреме спасибі за допомогу Олегу М В планах по кузову змін ніяких не передбачається, хочу привести в порядок що маю: кинулась мінімальна ржавчина на обох порогах спереду, а один із них файно бардюр якийсь зловив. Праве крило теж треба гарно вивести, ато десь було притерте і арку виводили певно на гаражах в понеділок. Також вже чекаю на вітрове скло, яке явно проситься заміни. Походу хочу побавитись ще з комплектацією, щось натицькати туди-але тільки по оригіналу. Тому буду вдячний за поради і можливо буде у когось що прикупити. Вроді і усьо, старатимусь знимкувати в процесі ті "пєрємєни" і заливати в дану тему. Маю намір цього тижня врешті добратись на зїзд(робота все псує), такщо надіюсь приймете в ряди клюбу. Ну і пару фото
Гарний гольфаціо, тепер любіть один одного та не зраджуйте! Білий колір йому личить, ну шейхи в еміратах також полюбляють білі авто
Гарне авто! Приєднуйся до активного клубного життя! Головне, що машинка без колхозу і щоб так і залишалося! Приїжай на зїзди!
так і буде питання-там на ЕСП є номера якісь? якщо є, може знаєш-шо там іде по оригіналу??? і на електрозеркала
дякую) та робота весь час до 19.00, тому і не виходило купа людей,машин-то шось аж розгубився шо і до чого) на анегдоти память в мене погана-тому тіки слухаю
заміна чохла на ручку КПП нарешті дійшли руки поміняти мій затертий від старості чохол. новий не мав бажання купувати, і тазівські перешивати не хтів-тому в рух пішла стара шкіряна куртка і шоколадка сусідці, яка по розмірах зробила новий. можливо комусь стане в пригоді, зробив пару фоток. отже, виглядав він так відігнув його навиворіт і зняв з куліси, де він кріпиться металевим хомутом(кільцем). міцно назад вже не закріпиться, тому дав на те саме місце стяжку. потім приклавши 100500 паскаль тиску зняв чорне металеве кільце,що притискає сам чохол. знімається воно дуже важко, боявся зламати-хоча воно доволі еластичне. далі все в зворотньому порядку і результат ну і моя новенька магнітола теж попала в обєктив
і на машинці виглядають гарно. доречі для Baksiusa і кому цікаво про проблемні місця четвертих гольфів-поїхав я перемалювати свої пороги,так як вилазила іржа в районі стику з передніми крилами. справдились найгірші прогнози і знявши шар фарби і добре пошкуривши знайшов 4 дирки=( такщо бажано з тим не затягувати
народ, підкажіть. в мене двигун AKQ-який розхід масла в ньому?? їжджу зараз дуже рідко і тільки в напрямку Кульпар-Рясне2 кільцевою(швидкість до 140), і від заміни масла судячи зі щупу рівень поступово знизився(потьоків ніде не видно).. читав на тих росіянських форумах, що 1.4 жеруть масло-та все ж цікавить яка межа?? бо цифри різні фігурують,а з двигуном впоряку все(чисто для профілактики заїжджаю інколи на діагностику) і по машині не відчуваю шо щось не так
взагалі в мануалі німак допускає 1л на 1000км, тим сами знімаючи з себе відповідальність але це стосовно 1.6