Вітаю! Машина - Passat 2008 1.8 TFSI, двигун BZB, 193 тис Сильно троїть на холодну. Дуже трясе двигуном першу хвилину (кожного разу точно 55 сек!!!!). Далі, на холостих потроює зрідка. Але якшо піддати газку, 900-1400 об, троїть конкретно. На гарячу троїть менше. Світиться чек. Є помилка по каталізатору. Раніше були пропуски згорання. 001056 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON Замінив задній сальник (потік), масловіддільник (де клапан ВКГ), лямбду передню (там тільки одна), поставив оригінальні свічки, чистив форсунки, ланцюг ГРМ. Після заміни останнього пропали пропуски, але троїти-трясти продовжує. Чек, помилка по кату залишились. ВАГом тер її разів 10. Останній раз електрик грішив на форсунки. Але я йому шось не довіряю. Тимбільше форсунки я чистив раніше у іншому місці (Карпати Автоцентр. Чернівці. Оціфіали, а зазвичай я їзджу у Франківський Алекс.ІФ). Казали, вони були у нормальному стані. Пишуть, що помилка P0420, це у 99 випадках кат. Нехай би вже й він був, тільки б знати точно, що він. Масла багато не бере, десь 100 мл на 1000 км.
Та що тут стикатись - самодіагностика дає помилку яку тре ліквідувати. не обовязково каталізатор накрився - може десь є порушена герметичність, або рециркуляція не так працює. Друга лямбда після ката є...????
Лямбда тільки одна. Перед катом. Електрик прозвонював дроти до лямбди. Все гуд. От за герметичність не знаю... про рециркуляцію теж не вкурсі, що воно таке? Ще казав, що лямбда висить, і як виявилось на холодну. Коли нагріється двигун - норм. Але ж лямбду брав нову, там ще заміна була на нову... Її брав в неті, по він. Щоби несумісну, несправну продали... сумніваюсь. Бензину трохи хаває, але тільки у міських, которких поїздках (12-14). На дорозі вкладаюсь у 6.5-7.5 з кліматом. Цей BZB специфічний мотор, недуже вдалий. Його швидко зняли з виробництва. Оця біда, що у мене дуже типова для них. І на сервісі чув, і на форумах читав. Але ж тому є причина. Треба тільки людини розумної, з досвідом. А ви зі Львова? У вас на Алексі як спеціалісти?
Привіт, друже. Не "гріши" на ці мотори-вони дуже хороші! То так як на 2.0FSI був BVZ. В мене вже друге авто з таким двигуном і в товаришів теж є аналоги з пробігами по 150-170т.км-все ОК. А "зняли з виробництва" через те, що вони по класу токсичності відповідають нормам Євро-2, що для Європи не є гуд... А по суті-ну які спеціалісти можуть бути на оф. сервісі?!? Всі щось можуть тільки з комп'ютером. Але не забувай, що такої програми як у них, не має ніде. Не так вже й дорого коштує діагностика у "офіціалів"-їдь до них. На такому авто "по гаражах" можна міняти амортизатори/колодки/сайлентблоки, а все, що стосується двигуна, я б таки радив офіційний сервіс.
Якщо лямбда одна то справа не в каталізаторі. при одній лямбді бортовий комп не бачить реального стану самого каталізатора. в тебе якась проблема з вприском на режимі прогріву двигуна, іде перезбагачення суміші - звідси і великий розхід на коротких поїздках, і збої в системі каталізування. Час скільки висить лямбда не засікали ?. плюс треба докладно передивитись температури по групах - повинна бути якась залежність між моментом вкл. лямбди і температурою двигуна. можливо температурний датчик заклинив в якомусь допустимому діапазоні і не працює а діагностика не дає помилки бо температура в межах допуску
Ні, не знаю. Казав, що довго. Тре буде засікти наступного разу. Він теж казав, шо суміж перезбагачена, але виною того, за його словами, були форсунки. Може й справді? Я теж думаю, що суміж перзбагачена. Ось, для прикладу нові оригінальні свічки. Хіба вони нормальні?
Звернись до людини яка вміє діагностувати і ремонтувати - бо інакше прийдеться купувати всі запчастини під ряд і ше гірше що підчас заміни можна поламати ще щось. Офіційний сервіс повинен знайти несправність - інакше небуває(принаймі я ше такого небачив).
Тут треба комплексно підходити до питання. 1. Перевірити, почистити, опресувати систему ВКГ. 2. Перевірити, почистити, опресувати впуск. 3. Перевірити компресію. 4. Грамотно перевірити вагкомом роботу двигуна. Радив би ще для загального розвитку прочитати SSP 384, а також 401 (Программа самообучения 384, 401) Лямбда-регулирование Нововедением в системе MED 17.5 является отсутствие постоянного лямбда-регулирования. Здесь установлен только ступенчатый лямбда- зонд. Он расположен между предварительным катализатором и катализатором под днищем автомобиля. Работа регулирующего лямбда-зонда, расположенного перед катализатором, может быть заложена в программные характеристики блока управления двигателя в качестве новой функции. Эти функции были сгенерированы в ходе проведённых при разработке двигателей экспериментов. Преимущества: – небольшое количество источников ошибок – экономичность – норма ЕU IV выполняется и при отсутствии регулирующего лямбда-зонда – отсутствие изменений для сервисной службы и при анализе ОГ Режимы работы: Во всех режимах работы двигателя, кроме непосредственного запуска (смесь при этом более богатая), состав горючей смеси установлен на режим лямбда 1. Реализованы следующие режимы работы: – При запуске – режим непосредственного впрыска в режиме послойного смесобразования. – На несколько секунд после запуска - HOSP. – При прогреве двигателя на холостом ходу осуществляется удвоенное впрыскивание по параметрическим характеристикам. – При температуре ОЖ выше 80 °C осуществляется только синхронное впрыскивание. Заслонки впускного коллектора открываются при частоте вращения двигателя выше 3000 об/мин.
І добре робиш. При виході з ладу форсунки - крім Джекічана на приборці, авто падає в аварійку + обмеження потужності.
свічки нормальні тільки дно юбки чорне -що і означає сильний перелив на прогріві. форсунки тут ні причому. Яку команду дав компрютер стільки форсунки і налили. Режим прогріву залежить від температурного режиму... простіше - в першу чергу від датчика температури ОР двигуна. В тебе термостат електронний з підігрівом чи простий.
Глянув у менуалі, все-таки Євро 4 Міняв масловіддільник тонкої очистки ВКГ. Клапан порвався. Компресія десь біля 12. Різниця між циліндрами мінімальна. Їде машина нормально. kym Не знаю... Не знайшов. На сервісі тоже не сказали. Коштує зараз 1400 грн. Певно звичайний... Думаєш датчик або термостат? http://www.elcats.ru/vw/Parts.aspx?Mdl=75900000&SubId=0E600859
Термостат звичайний - значить не він. Залишилось провірити коректність роботи датчика температури. але треба охолодити двигун до нуля і тоді робити діагностику щоб злапати режим прогріву і вияснити що збиває режим -чи датчик температури чи лишнє повітря (підсос) чи ще щось. Видно є якась фігня що поки не прогріється не працює, або некоректно працює
Троїло через нагар на клапанах. Зняли впускний, вишпортали і видули компресором все, що могли. Тряска пропала. А ідеальний варіант - притерти клапана! P0420 не зв'язана з даною проблемою. Банально накрився кат. Вирізав, перепрошив мізки - спокій. Пропуски згорання, як вже раніше писав, були через розтягнутий ланцюг ГРМ.