Тігуан, 2.0 tdi 4motion МКПП. Муфта Haldex. Зняли кардан на заміну підвісного підшипника. Ремонт затягується, а машина потрібна. Чи можна їздити без кардана? Надіюсь на обгрунтовану відповідь кваліфікованого майстра. Дякую...
Я не майстер, але на мою думку можна, я б ще відключив муфту, вроді можна просто витягнути відповідний запобіжник, або зняти фішку з муфти...
Наскідьки мені відомо, в нових вагах без кардана не поїде і без міфти теж. Недавно з майстром на одному СТО така розмова заходила, ну і одразу первірили, на ауді кватро, і на пасаті олтреку - не поїхали. На старих ще щось можна було мутити. Ну і я теж не майстер
це дві різні системи... перший постійний привід, другий постійно передній!!! з підключаємимм заднім! В другого може банально перегрітись муфта і ти без повного приводу на пів а то і на годину... так що другий 100% поїде!!!
Логічно. Тігуан в принципі їде, але я не знаю про наслідки. Одні пишуть що їздять, інші кажуть ні, так що так. Боюся щоб дещо не вигоріло в трансмісії.
Ніхріна йому не буде. Не зможе підключити задній привід - просто вилитить помилка. Часто коли муфта здихає все так і їздить на передньому приводі, яка різниця висить кардан чи ні?)) Ауді і субару з чесним постійним приводом не поїде. Точніше поїде, перевіряли, але відчуття їзди мяко кажучи не дуже...
Підкажіть будь-ласка що це може висіти? Їздить вроді нормально - вже більше двох тижнів висить, деталі на фото
А заїхати на яму/естакаду/сто з підйомником і подивитися? Або принаймні підійти до машини і встати навколішки і подивитися? Хоча давайте зробим ставки. Я думаю що то висить якась непотрібна хрінь!
Ну але я б взяв болта і прикрутив... Хоча ні, без ями чи естакади їздив би далі. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk