Задався цим питання коли почав читати про КПП та щей побачив діграму яка вираховує швидкість при особливих умовах (крутний момент на 1,2 - 5 передачі). Так от якщо у вас Р13 то при 4000 об/хв у вас буде 120 км/год (беру вільно), а от при Р14 буде 150км/год. Так от, катаю Гольфа від 100-120 км/год оберти звичайно великі. Якщо потавити Р14 то будуть менші оберти, менше навантаження на двигун, менший росхід палива - одним пострілом 3 зайців. При одинаковій кутовій швидкості, точка, яказнаходиться на колисі, наприклад Р13, буде проходити меньшу відстань а ніж на Р17, тобто чим більший радіус - тим більшу відстань проходить точка за той же проміжок часу, то є швидкість буде більша. То чи можна це фізично зробити??? А саме поставити на Фольца замість Р13 - Р14.
Та хоч Р21 головне шоб в арку влізло)))) але рахуй шо при більшому діметрі колеса менший профіль гуми...
не буде. Врахуй аеродинаміку і опір повітря. можна. ставлять і 15. тільки гума низькопрофільна. поставивши Р14. - тобі тре буде нижчим профілем брати гуму. Зараз яка???185?? Ну то щоб не "чиркало" прийдеться ставити 175. Отже показники швидкості - ті ж самі будуть. Взагалі більші діаметром диски ставлять, щоб авто стійкіше було на дорозі (на скільки мене проінформували. ІМХО)
14" дюймів на гольфі це нормально, такі ставились з завода. у мене взагалі стоять 15" при цёму ширина 195 і висота 50 - загальний діаметр колеса виходить такий самий як і у заводських 13"ок жестянок на заявленій заводом гумі. але коли будеш ставити колеса з більшим загальним діаметром май на увазі що спідометр буде реальну швидкість занижувати і коли вирішеш їхати по місту 75 гаїшники можуть взяти за дупу
Що два пальці об асфальт. Все буде показувати правильно якщо підбереш правильну гуму. Ставити просто більші колеса для того щоб "мотор потів менше а їхалося швидше" я тобі не раджу - твоя машина, її аеродинаміка, керованість, коробка передач, двигун і так далі і тому подібне тестувалася і розрахована саме на такий розмір який є. Якщо б то була правда що ти сказав (менше палива, менші оберти, краще їде) - то всі б давно їздили на колесах від К700. Якщо так вже тобі хочеться щоб тахометр показував холості а машина валила сотню в той час - то міняй коробку на "довшу". На тобі калькулятор і рахуй яку гуму треба буде (тобі треба таку щоб загальний розмір вийшов такий самий як твої тринадцятки). http://www.protax.ru/calculator_1.php Не забувай також про інші параметри такі як ширина(J), виліт (ET) при покупці нових дисків.
З власного досвіду: стояли Р13 175/70 зараз Р15 185/55 тобто кліренс(читай висота) змінився на 10мм(приблизно), покази спідометра не змінилися(штрафонули за перевишення, радар показав 97км/год, спідометр був біля позначки 100), розхід не зменшується а збільшується(можливо через 185 гуму). Доречі приємніше(менше шумів) їхати було на 13 металевих ніж на 15 литих, хоча керованість та динаміка краща(навіть для мого 1,3). Якщо хочеш поставити 14 лише за для менших обертів при 120 то це пуста трата часу і грошей, навіть якщо їстиме менше на прямих ділянках то більше на підйомах та старті(при умові більшого зовнішнього радіусу колеса чи покришки), за для краси та безпеки це інша справа(але враховуй що зі збільшенням радіусу на 1 ціна гуми зростає на 100-200 грн/скат).
а ти впевнений що у тебе спідометр правильно показує? а можливо через двигун 1.3. йому важче тягнути авто на вищій гумі, а оберти суттєво не змінились
Я описав вище що покази радара збігалися з показами спідометра, надалі коли тримаю 80 то гайці з радаром не трогають(виходить що показує правильно), до тогож покази спідометра на вищій гумі менші ніж дійсна швидкість авто(наприклад 80 на спідометрі,85 в дійсності) Дійсно двигуну важче але: це не жигуль а німець і конструктори продумали передаточні числа таким чином щоб не відчувалося недостачі потужності, + до всього динаміка не змінилася в гіршу сторону, адже висота колеса змінилася лише на 10 мм в діаметрі, відповідно 5 в радіусі, з таким самим успіхом можна сказати що на новій гумі машина гірше їде, бо нова на +-10 мм вища від лисої(висота протектора).