Датчик положення дросельної заслонки

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем player777, 22 лис 2011.

  1. player777

    player777 Active Member

    Авто:
    Golf 3 1.8 ADD 1996 Тушкан
    Не можу зрозуміти що воно таке,подивіться відео і висловіть свої думки!Я думаю що діло в ДПДЗ або КСХХ,швидше грішу на ДПДЗ,чи я не правий???
    1. На цьому відео мотор ще не прогрівся до робочої температури і холості дуже повільно спадають до ХХ http://www.youtube.com/watch?v=WuX3SsVXWRQ
    2. На цьому відео мотор вже прогрітий і з 2000 об обороти спадають нормально але зупиняються на 1400-1500,зауважте що я не тримаю педаль газу а тільки легенько нажму і відразу ж відпускаю .а іноді обороти й самі плавно пливуть трошки вгору http://www.youtube.com/watch?v=ce6CNmo9Ge0 що скажете???
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    ІМХО, датчик ХХ, то при умові що педаль не западає.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я б почав з підсосів, а потім ДХХ і ДПДЗ
     
  4. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Юра-kym в мене подібна ситуація час від часу на гольф2 можна підїхати до тебе і подивитись підсоси і т.д.? Плюс до того розхід збільшився.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Давай підїжджай.... Але перед тим дзвони.
     
  6. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    до постера.
    подібно на те що ти промив дросельну, а не зробив адаптацію. ну або поміняв фільтр який був дууууууже засраний, і почалося.
    коротше порада:
    промити і адаптувати.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)