Діагностика пневмопідвіски Туарег Львів

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем VitaliyTouareg, 12 сер 2016.

  1. VitaliyTouareg

    VitaliyTouareg Новачок

    Авто:
    Touareg 1
    Шановні колеги по цеху, підкажіть будь ласка де у Львові можна зробити нормальну діагностику пневмопідвіски. Викидує компютером дві помилки:
    на старті двигуна:
    CHECK HEADLIGHT RANGE CONTROL , і відразу гасне
    а в процесі руху
    FAULT RUNNING GЕАR WORКSHOP! , і вона вже не гасне, а падає маленьким значком на перемитр дісплея.
    Думаю, що можуть датчики положення погано виставлені.
    На Алексі 1500 грн, і висновок - Купляй компресор новий.
    Ну якщо я куплю компресор, усі магістралі, стойки, датчики і блок управління то я вірю що ця проблема зникне. Хотілося б СТО де б по людськи розібралися.
    Дякую всім за поради
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якого року машина і код двигуна
     
  3. VitaliyTouareg

    VitaliyTouareg Новачок

    Авто:
    Touareg 1
    2004, туарег 2,5 BAC
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якраз перехідний рік. Цього року поміняли блок управління пневмопідвіскою. Був на 200 грц - до нього ставились датчики прискорення на колеса. а потім поставили на 800 грц і уже без датчиків.Який у тебе напевно не відомо поки не подивитись на код деталі.
    Датчики положення не можуть бути погано виставлені. Вони закріплені жостко і тільки фіксують кліренс.
    Це помилка в тебе вискочила сама від себе чи після якигось маніпуляцій типу заміни колеса чи підйом авта на підйомнику.
    І ще одне коли на Алексі приговорили компресор що робили...Кліренс кожного колеса міряли, тиск компресора міряли, воздуховоди дивились. Справа у тім що компресор ремонтується, міняється кільце на поршні і уплотнення - на це є з/ч. Компресор не ремонтується тільки в одному випадку - коли потік амортизатор і масло з амортизатора попало у воздуховоди і в компресор... тоді і блок магнітних клапанів міняється
     
  5. VitaliyTouareg

    VitaliyTouareg Новачок

    Авто:
    Touareg 1
    а що з тим робити? =) до кого можна заїхати щоб розібрався? по він коду, пише що модельний ряд 2005 року.
    Компресор працює в межах норми, кліренс не знаю чи міряли, але компресор 14 атмосфер тримав. Там замінили були якісь прогнивші пружинки в стравлюючих клапанах, подивились до реле. І взагалі сказали що все ок. Підвіска герметична, все працює.. ну але помилка замахує, висажує. Півтора тисячі на Алексі, просто так. Більше до них їздити не буду.
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось не грає з положенням кузова. Треба добре діагностувати -щоб визначити чи то механічна чи електрична помилка. В тих на Алексі обладннання на міліон - вони мали з точністю до датчика чи розйому визначитись. Ця помилка на приборці обовязково повинна видавати помилку в бортовому але більш точну. В принципі твоя ходова повинна діагностуватись ВАГ комом. Можу подивитись то все
     
  7. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Постав собі насос від велика і качай вручну.
     
  8. VitaliyTouareg

    VitaliyTouareg Новачок

    Авто:
    Touareg 1
    Коли матимеш час? був би дуже вдячний
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)