Шановні колеги по цеху, підкажіть будь ласка де у Львові можна зробити нормальну діагностику пневмопідвіски. Викидує компютером дві помилки: на старті двигуна: CHECK HEADLIGHT RANGE CONTROL , і відразу гасне а в процесі руху FAULT RUNNING GЕАR WORКSHOP! , і вона вже не гасне, а падає маленьким значком на перемитр дісплея. Думаю, що можуть датчики положення погано виставлені. На Алексі 1500 грн, і висновок - Купляй компресор новий. Ну якщо я куплю компресор, усі магістралі, стойки, датчики і блок управління то я вірю що ця проблема зникне. Хотілося б СТО де б по людськи розібралися. Дякую всім за поради
Якраз перехідний рік. Цього року поміняли блок управління пневмопідвіскою. Був на 200 грц - до нього ставились датчики прискорення на колеса. а потім поставили на 800 грц і уже без датчиків.Який у тебе напевно не відомо поки не подивитись на код деталі. Датчики положення не можуть бути погано виставлені. Вони закріплені жостко і тільки фіксують кліренс. Це помилка в тебе вискочила сама від себе чи після якигось маніпуляцій типу заміни колеса чи підйом авта на підйомнику. І ще одне коли на Алексі приговорили компресор що робили...Кліренс кожного колеса міряли, тиск компресора міряли, воздуховоди дивились. Справа у тім що компресор ремонтується, міняється кільце на поршні і уплотнення - на це є з/ч. Компресор не ремонтується тільки в одному випадку - коли потік амортизатор і масло з амортизатора попало у воздуховоди і в компресор... тоді і блок магнітних клапанів міняється
а що з тим робити? =) до кого можна заїхати щоб розібрався? по він коду, пише що модельний ряд 2005 року. Компресор працює в межах норми, кліренс не знаю чи міряли, але компресор 14 атмосфер тримав. Там замінили були якісь прогнивші пружинки в стравлюючих клапанах, подивились до реле. І взагалі сказали що все ок. Підвіска герметична, все працює.. ну але помилка замахує, висажує. Півтора тисячі на Алексі, просто так. Більше до них їздити не буду.
Щось не грає з положенням кузова. Треба добре діагностувати -щоб визначити чи то механічна чи електрична помилка. В тих на Алексі обладннання на міліон - вони мали з точністю до датчика чи розйому визначитись. Ця помилка на приборці обовязково повинна видавати помилку в бортовому але більш точну. В принципі твоя ходова повинна діагностуватись ВАГ комом. Можу подивитись то все