Дискусія про реставрацію амортизаторів, кульових опор, кінцевиків

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Олег М., 17 бер 2011.

  1. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Я на реставрацію кульових опор і кермових кінцевиків ще закриваю очі, можна терпіти...
    А от реставрація амортизаторів брєд повний. Чому?
    По-перше: ніколи два реставрованих амортизатори не будуть мати однакові параметри, що негативно впливає на керованість автомобіля.
    По-друге: хід амортизатора після реставрації ніколи не відповідатиме заводським параметрам, що негативно впливає на керованість автомобіля.
    По-треттє, може вже так і вийшло, але неодноразово в нас клієнти міняли реставровані амо на нові і казали приблизно наступне: "ніколи в житті не буду більше реставрувати" - далі довгі дискусії...
    П.С. Реставрувати амо можна на авто котрі не будуть загрожувати безпеці та життю власника авто та іншим учасникам ДР.
     
  2. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Вся проблема в нашій ментальності (українець НІКОЛИ не вчиться на чужих помилках, а тільки на своїх... він собі довіряє більше... :D) і в банальному тотальному безгрошів"ї! Сам колись декілька разів "підписувався" на процедуру рестарації і, можу сказати, що було трохи краще від того, що вже було... А була повна срака - качнув зад/перед і він че 5-7 качків робив сам. Тоді людина від чує ефект і буде всім говорити, що допомагає. Але якщо порівнювати з оригіналом - це як х... з пальцем: ну не підбере жоден "кулібін" масла тієї кількості/густини/щільності + (ще купи різних фізико-хімічних параметрів) як на заводі-виробнику амортизаторів...
    На цьому наживаються так само, як і на накачці газом!
    Моє ставлення до прокачки амортизаторів - СТАБІЛЬНО НЕГАТИВНЕ !!! :diablo:
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Особисто я прокачаними амортизаторами не користувався, але чув про таке від власників сімейства "ваз". Знаю, що масляні можна прокачати, а от газ-масло перший раз чую і нерозумію :nea:
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не користувався, ні прокачаними ні новими, які є в машині на таких їзджу, і не знаю добрі вони чи ні - не маю з чим порівняти.
    Але прокачані ніколи б не поставив!
    Просто знаю що таке комплекс (апаратура) для перевірки гідравлічного опору/тиску - такий комплеус, думаю, не під силу ні купити ні поставити жодному "кулібіну". А без цього перевірити масляні амортизатори неможливо, я вже не говорю про газовомасляні, там, напевно, ще складніше.
     
  5. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    В мене вже два друга, нині покійних, із за такої х....ні перешли в інший світ, НАХЕРА ТРУПАМ ГАРАНТІЯ?????????????
    шарову після реставрації на швидкості вирвало, машину тільки по ковпачкам дисків і номерному знаку ідетифікували......
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Переконав, тепер теж противник реставрованих кульових опор і кінцевиків.
     
  7. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    на млині реставрацією займаються вже більше 20-ти років на шевченка більше 10-ти років по львівській області таких організацій є дуже багато.не було ще не одного випадку.можливо на сході так реставрують та і все інше що потім горить або вилітає.так як у мене після ремонту на ниві щитка приборів однієї людини підгоріла проводка добре що у мене є електрик який вчасно усе виправив.
    дякую.
     
  8. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    анекдот на тему
    Мужик купує парашют:
    МУЖИК:
    - ваші парашюти розкриваються?
    ПРОДАВЕЦЬ:
    - ще ніхто не приходив жалітися...

    П.С. В нас менталітет не той. Ніхто не прийде до продавця жалітися, просто промовчить і не прийде наступного разу...
     
  9. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    шукав в гуглі таких випатків немає.
    а з дуру можна піпіську зламати.
     
  10. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Знаюча людина більш-менш аргументовано вже описала своє ставлення до даної операції... Навіщо переливати з пустого в порожнє і "гуглити" (не думаю,що на "тому світі" є халявний вай-фай)... Нарізати різьбу на колбі амортизатора, долити масла ("на глазок") і поміняти манжети - це ніяка нахрен не реставрація!!! Це і не ремонт, а так, тимчасове усунення симптомів... :bomb: Якщо хтось ну катастрофічно не має грошей на нові запчастини (навіть на стільки не має, що можна ризикнути своїм життям і своїх рідних) - цю людину ще зрозумію... сам бував в таких ситуаціях... Але якщо людина хоче тупо з"економити грошей і піти потім на з"економлені гроші на пиво чи купити бризговики "Sparko" - то він просто долбо...б !!!А позиція майстрів у даній темі зрозуміла... :yes:
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    то купляє собі таврію або таза і має дешеві з/ч, а не дорогу іномарку з вічним плачем як все до неї дорого.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    я особисто знайомий з людьми які вже по кілька разів реставрують.
    в звязку з тим що лемфьордер попадається пустомитивський.в такому випадку вже точно немає у кого спитати.(парадокс або аксіома)а скільки випадків є що упаковка лемфьордер а на деталі ніяких розпізнавальних знаків.
     
  13. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Ну да, після того, як ти туди пів-дня всяку х-ню тикав і підгоріла)))) Я тут тобі не про твої якісь особисті речі кажу, а про те, що кожна річ має певний строк служби, а метал має таку властивість як "усталость"
     
  14. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    100%......
     
  15. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    І фільтри Кнехт звідтиж...
     
  16. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Ця тема взагалі створена для якоїсь гнилої анти-реклами!!! Ми тут в основному водії в яких є вже немалий стаж за спиною і ми всі прекрасно розумієм що є:
    1.Хороші - дорогі запчастини (хоча незавжди дороге - хороше)
    2.Дешеві з/ч які бувають набагато гірші за реставрацію.
    Особисто я на свою машину нічого реставрованого неставлю! але розмови про те що через реставрацію хтось загинув - це є повний брєд!!! або випадок один із 10000!
     
  17. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Беручи запчастини у одного продавця можливо виключити факт підробки. Я на власні очі бачив відреставровану шарову яка мала упаковку, зовнішній вигляд як оригінал. Якщо ти "пихкаєш" по місту 40-80км/год то і на реставрованому тобі буде добре, а якщо любиш швидкий, інтенсивний драйв то і лемфйордер недопоможе. Я сам реставрував стійки в таврії (років 10 назад) і то конструкція передбачала розборку-зборку амортизатора, на гольфа жодної запчастини навіть б/у неставив. Я теж противник тотальної економіі на житті та здоров"ї своєї та оточуючих.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Ну може ти так подумамав...
    Але направду я перш за все за безпеку!
    Простий приклад:
    Приїхав кліент на ВАЗ2108 зі скаргою що в машині щось десь тре, підняли і побачили що силуміновий кронштейн тримається на одному болті (має бути 3, хто знає той зрозуміє), я йому сказав що так автомобіль експлуатувати категорично заборонено бо може вирвати кронштейн ну і наслідки передбачити важко. На що він відповів, що на іншому сервісі сказали що так спокійно можна їздити ще тиждень. Це як, реклама чи антиреклама?
     
  19. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Оооо! це крута реклама, якщо відпустили на аварійній машині!!!
     
  20. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    це або плітки.або напиши на якому срвісі йому так сказли щоб ми знали куди їхати не потрібно.
    але що ця інформація має до реставрації.
    дякую.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)