Та я махав зранку по тим пробкам стояти сьодня)) По зустрічній катався. Та й повертаю ж там))) Чувак на зустріч мене вчасно помітив)))
Хочу попасти в тему: купіть нормальну гуму і їздіть. А не шліфуйте по 2хв на світлофорі на літній гумі шоб проїхала тіки одна машина. Зранку на сихівському мості всі шліфували. Я зупинився. Волга стоїть. Літня росава, лиса майже... Дивно, чого б то затори були... А по зустрічній їхав, то тіки по Зеленій кусочок, об я завертаю на парковку біля роботи, а не стою на світлофорі і на перехрестя далі. А чо б мені там бути?)))
То зрозуміло. Але як можна потім говорити про "виродків на дорозі", типу як я. Бо я махав стояти через отаких по заторах.
а хтось махав їхати за смердючим жигуликом 80 км/год і сіганув через дві суцільні, хтось інший, задовбавшись дивитись на біксенони - ставить сафарі і теж має всіх в сраці, хтось спеціально тисне пішеходів (котрі не на зебрі) і сигналить і матом криє. Шег, це абсолютно не виправдовує тебе.
Виправдовую. Сам так роблю деколи. Це нормально, якщо я переконаний, що ніхто на зустріч не їде чи нема інших перешкод і т.д. Ну не в місті, а на трасі. Якшо я їду 120, то обгін забере в мене секунду. Коли таке роблять на слабеньких моторах і тягнуться ледве ледве і пихтять. А потім стануть перед тим кого обігнали і їдуть на 2км/год швидше - рагулізм. Я обганяю і їду дальше моментально, нікому не заважаючи. Коли мене обганяє через 2 суцільних тойота секвоя 5,7 літра, я їду 140, а вона 180 - то нема проблем. Їде собі хай їде. Порушує то порушує, але мені не заважає і не міняє мій рух. Ну це не про мене, я не прихильник ксенонів. Мені подобаються звичайні галогенки і навіть в пасаті мені звичайного не лінзованого світла на звичайних лампочках вистачало за очі... Але і не робить з мене довбодятла. Я завжд ивсіх пропущу, дам дорогу і т.д. Поганяти люблю і правила порушую, але так щоб нікому не заважати.
я цього й не казав. Хз, в мене стосовно цього якась позиція переживання за тебе, а не наїзду. Ну типу, мені абсолютно пофіг як ти їздиш, лиш би все було добре. "в машині як в сексі, головне не шкодувати грошей на хорошу гуму!" п.с. в мене скол на лобовусі, після твого шліфування передімною.
Тобі відшкодувати? В мене після останньої поїздки в Коломию 2 скола на лобовусі від форестера який передімно буксанув і кинув камнями і подерте крило і двері задні. Я дибіл чи інші? Влада і дороги - то в плані каміння яке викидується з-під коліс, ніхто не застрахований від пробуксовки. А про двері і крило - то знов ж таки ті, що думають що вони їдуть потихеньку - значить самі чемні, а той шо їде 120 - то вже придурок. Не важлвио, я моргав фарами і сигналив і включив поворот. Хто винен мудаку, шо він в дзеркало не дивиться??? Бо він думає, шо тут ями і ніхто скрше їхати не буде. І чим закінчилось, нічим. Сів в машину і поїхав далі.
чи думає, що там суцільна ? :D відшкодувати ? ахахах, тобі доведеться продати своє відро, щоб тільки уплатнітєль новий мені купити :
Ну він жеж її теж переїхав, якщо вона дійсно суцільна))) Яке? В мене два відра, пластмасове і металеве в підвалі валяється. Яке на продаж виставляти?))))
[OFF]те шо має шильдік, з чотирма, відкритими писками: "ОООО" :D пі.сі. лінь шукати тему і гуглити: об'їзд / проїзд перешкоди. водій зобов'язаний бла-бла, до ПОВНОЇ ЗУПИНКИ автомобіля. а якшо яма дуууже глибока ? маю право виїхати на зустрічну смугу ? чи розвернутись і поїхати назад ?[/OFF]
Друже Shaggy ти щось як пересів на потужнішу машину - змінився. Зявилася логіка як в мажорів на потужних бричках - в мене машина позволяє здійснити різкий маневр, то чому я маю стояти зі всіма чи їхати по правилах за тихоходом. Це не правильно імхо.
Мав недавно ситуацію, яка трохи зачепає цю тему потужних авт. Отже їду по дорозі, одна полоса в один бік і одна в інший. Розділяє суцільна лінія. Дорога не дуже і в моїй полосі є досить великі ями, які необхідно обїхати, щоб добре не влупити машину. Завчасно включаю лівий поворот і починаю обіжджати, а мене доганяє мене машина і починає блимати і сигналити, шо я не пропустив, бо вона летить. Так от питання, хто знас двох довбодятл? Чувак на потужній машині, який хто-зна стільки летів, порушував правила і ледь в мене не впичатався? Чи я, що їхав свої 70-80 км, бо більше дорога не позволяла, обїжджав ями по-зустрічній і не пропустив того льотчика?
Друже, ENERGY, я завжди їздив так. Обганяв якщо була можливість і пер тих сами 150-160 по трасах. Питання стояло в тому, що для безпеки інших водіїв і власної безпеки, мені треба було потужніший апарат, щоб здійснити даний маневр без напрягу і нікому не заважаючи. Ще раз говорю, порушую чи не порушую - справа виключно моя чи інших водіїв. Головне бути ввічливим і не наражати інших на небезпеку чи робити аварійні ситуації.
Перед тим як виїхати на обгін, треба переконатися, що нікого нема на обгоні, а не включити поворот і виїжджати. Якщо хтось вже на обгоні, тоді ти змушений його пропустити, не важливо яка в нього швидкість. Він може їхати на 5км/год швидше ніж ти, але пропустити ти його маєш. І зрозуміло, що їдучи 90Км/год в момент обгону можна розігнатися і до 140 і вище, щоб нормально обігнати, а не тягнутися збоку машини яку обганяєш і не давати їй вільно дихати в соторони і собі. Коли їду пассатом, то їду спокійно, не виходячи на зустрічну смугу і ледве обганяти. Бо знаю, що не зможу зробити це безпечно.