Доброго дня, може хтось підкаже по Passat b2 variant 1.6 двигун DT бензин. На флянці ОР стоять два датчики, один однкоконтактний з верху та двох контактний з низу. Начебто вони підключенні але залишається один провід чорного кольору він під струмом,до чого він потрібен? На фото фішка з нижнього датчика,з коси виходить чотири дроти,один на бензонасос два на фішку та залишається чорний.На верхньому датчику під'еднан дріт жовтий з червоною смужкою.
Видно- що дріт заводський,якщо постійно під струмом то прослідкувати звідки він виходить по можливості, ви ж самі бачите там всі провода заводські порізані і заново під"єднані до датчиків, колхозили як хто міг, можливо був якісь інакший датчик раніше, чи до насоса було як варіант, якщо все добре і нічого не турбує (все працює)- то лишити як є, кінець дрота замотати ізолентою.
А сигнал жеж є в машині? Якщо там дроти від датчиків, то скоріше всього з цим і зв"язано. Хіба що до сигнала хтось нові дроти проклав. Це я саме більше ненавиджу, якщо хтось ріже рідні дроти, ставить щось своє і потім важко до купи все зв"язати.
Бачите- що я і казав, в такому випадку лишити як є, якщо там багато колхозу- то важко буде знайти що це було. Тему читают багато форумчан, можливо ще хтось підкаже по справі?
Це датчик температури,відповідає за діод перегріву,але він у мене двух контактний,е на фото з ізоляцією в термоусадці. Отправлено с моего XT1254 через Tapatalk
На першому фото нижній двухконтактний датчик: на 1-й контакт йде чорно-жовтий провід, на 2-й два чорних. Авто взяв не давно. Кулібіни дуже постарались. Але тут мені здається що нічого не чіпали.