Дросельна заслонка!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем mstyslav, 16 сер 2017.

  1. mstyslav

    mstyslav Початківець

    Авто:
    Volkswagen POLO
    Як сказав майстер, що проблема в дрос.заслонці. vw polo 1.4 6n2 двигун AKK
    Симптом такий: на зимно завожу, спочатку обороти біля 1000, потім падають приблизно на 800-700-750 (навіть може заглохнути). Потім стає на хол.хід і все далі ок!
    Хто, що порадить!???
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Розібрати і почистити дроссель для початку.
    Не знаю яка там ДЗ, чи з РХХ чи сам ХХ регулюється самим дросселем. В будь якому разі прочистити то все потрібно.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ці дроселі не розбираються... ЇЇ просто треба почистити а потім провести адаптацію.... Хоча симптоми вказують більше на погану роботу датчика температури. Якщо ДТОР добрий - то тоді дросель
     
  4. mstyslav

    mstyslav Початківець

    Авто:
    Volkswagen POLO
    На сам перед я замінив датчик температури, він не дорогий результат = 0. Потім Замінив датчик той, що вимірює тиск в колекторі - так саме =0. От і грішу вже на колектор!!!
     
  5. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Якщо датчик температури не оригінал то рахуй що викинув гроші.
     
  6. mstyslav

    mstyslav Початківець

    Авто:
    Volkswagen POLO
    Оригінал, я вже на ці граблі ставав!!!
    А от моя заслонка!!!
     

    Вкладення:

  7. mstyslav

    mstyslav Початківець

    Авто:
    Volkswagen POLO
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Шо каже діагностика.... який процент відкриття при ХХ, при різних нагрузках???
     
    • Сумно Сумно x 1
  9. mstyslav

    mstyslav Початківець

    Авто:
    Volkswagen POLO
    Така фігня робиться коли машина постоїть через ніч. При нагрітому двигуні все Ок. Приїжджаю на діагностику - вони кажуть що висить помилка бідної суміші!!! З якого бугра???
    От таке враження, що на пів-секунди переривається подача палива чи струму. І потім знову все Ок! Б/насос новий!!!
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Причин декілька. Підсос повітря, погана лямбда, щось не в порядку з ЕГР, брудні форсунки, проблема в дроселі, щось не в порядку в електриці, збій в програмі вприску.
     
  11. mstyslav

    mstyslav Початківець

    Авто:
    Volkswagen POLO
    На герметичність перевіряли, лямбда хіба на холодному двигуні приймає участь? - Трішечки мусить нагрітися. Але теж робоча. Форсунки чистили (не знімаючи) на стенді - от після цього все і почалось. Може бензиновий фільтр не тою стороною поставили коли міняли!!! Але ж знов такий зрив іде тільки на холодний двигун ... Потім все Ок!
    Таке враження, що на секунду пропадає бензопостачання, або пропадає струм!!!
     
  12. Володимирю110

    Володимирю110 Початківець

    Авто:
    Pontiac
    Доброго дня,сьогодні зауважив таку річ,сам на камеру не знімав але знайшов на ютубі
    таке враження що підсос в районі дроселя,раніше не звертав уваги,може то сам собі наганяю...?гофру знімав,все передивився,в заслонці сухо,при прогазовці періодично(не часто) постріли,в цьомуж місці.
    комп показує помилку 00537-лямбда регульовання.
    18-10-верхнее предельное значеніє-непостоянно
    готовность:нет даних...
    помилку стерли,проїдив трохи,тяга нормальна,розхід пального звичайно що вище норми,підключили комп знову таж сама помилка
    пару днів тому поставив нові свічки.
     
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну то поїдь най дунуть димом - покаже де діра є. Діри можуть бути всюди, навіть в тих місцях де не сподіваєшся.
     
  14. Володимирю110

    Володимирю110 Початківець

    Авто:
    Pontiac
    прокосультуйте де таку процидуру роблять?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)