Така проблема гольфик загалом проїхав 462000 км (мій вклад 286000 км). Вирішив відкапіталитись.Розібрав двигун і мама дорога .... По причині зносу масляного насосу (зазор між шестернями мас. насосу 0.6 мм. і датчики не репетували ,лампочки не блимали,зуммер незудів (тобто тиск масла в системі нормальний..... механікою не міряв), перший шатунний вкладиш довго терпів, а потім сказав КВАК Може хтось знає номінальний розмір отвору шатуна (нижня головка), тому що вкладиш закусило на шийці колінвала і він нормально крутився в шатуні (саме дивніше відвіз колінвал майстрам у Івано-Франківськ міряли і нема проблем не зношений можна ставити стандарт вкладиші і їхати далі) .
Відповідь: Двигун 1.6TD GOLF2 1986 Прокрутило вкладиш 1-го цил Від всіх майстрів я чув рекомендацію точити і давати ремонтні навіть після 150 тисяч пробігу. Ну але німці то німці. Розмір отвору повинен бути в ЕТЦІ за адресою elats.ру. Успіхів! До речі, без 37 тисяч буде півмільйона - наперед прошу прийняти вітання, непоганий показник для першого капремонту! Тут у Львові деякі люди кажуть, що на 200 тисяч машина вже зношена
Відповідь: Двигун 1.6TD GOLF2 1986 Прокрутило вкладиш 1-го цил В принципі колінвал буде шліфуватись по причині зносу поверхонь під заднім і переднім сальниками .... ПРОШУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НІКОЛИ НЕ БЕРІТЬ САЛЬНИКИ КОЛІНВАЛА,ВАЛА ПРИВОДУ МАСЛЯНОГО НАСОСА,РОЗПОДІЛЬЧОГО ВАЛА ЧОРНІ (натуральний каучук дуже швидко дубіє і починає інтенсивно терти колінвал) ТІЛЬКИ КОЛЬОРОВІ (коричневі,червоні,оранжеві) це синтетика служить довго і надійно. І ще так само від майстрів які займаються шліфовкою якщо вкладиш шатуна нижній закусило на колінвалі і прокрутило в шатуні ОБОВЯЗКОВО ЗАМІНА ШАТУНА. В ЕТЦІ є тільки оригінальні номери деталей розміри є хіба що у саморізів і гвинтів.