EGR - глушити чи не глушити

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем XFox, 26 жов 2011.

  1. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Всім вітання, почав розбиратися в своєму дизелі... Так от, пошарившись по нету надибав тему з ЕГР клапаном, хто не в курсі, то клапан рециркуляції вихлопних газів, подає в впускний колектор вихлоп, для того, щоб зменшити температуру горіння в камері і таким чином зменшити кількість шкідливих викидів. Подивившись на фотки "ізнутрі", а саме шо сажа в вихлопі плюс масло утворюють дуже класну суміш, плюс вся та кака летить в циліндри і аж ніяк не продовжує життя двигуну, зявилася думка його просто заглушити. (програмно через 12233 логін) і фізично (заглушки)
    Хто що скаже?
     
    Останнє редагування: 26 жов 2011
  2. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я коли купив свого пассата, то в мене здається він теж був заглушений(а можливо і не він, але в одному шлангу була заглушка). Але в мене принцип, що все повинно бути як з заводу, і тому я дуже довго шукав майстра, який підключив все як має бути.
    Вчора був у Юри Кума на компдіагностиці і комп показав, що він у мене заклинив на 69,7%(а в грудні минулого року він був справний, потрібно частіше робити діагностику). Далі збираюсь попробувати його почистити, і що воно дасть не знаю.
    Хоча у мене першим ділом було вияснити, чому у мене на холостих великий розхід палива.

    А чого ти хочеш добитись від заглушки його?
     
  3. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Ну я програмно вже його заглушив, то вроді двигун якось менше вібрації видає, але остаточне рішення мабуть буде на вихідних, як побачу що робиться в впускному колекторі ) Якщо там срака, то однозначно глушу, як ні, то ні )...
    А чого добитися? Та щоб срань всяка не летіла в впускний колектор, хочу продовжити життя двигуну
     
  4. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    маю подібну проблему , пробитий радіатор рецеркуляції вихлопних газів (витікає тусол в вихлопну трубу), дороге як шляк (але шо зробиш тре міняти), багато хто з майстрів казав, якщо машина старша і немає багато датчиків то можна заглушити той клапан!
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось ви хлопаки тут понапутували.... сажа у вихлопі не має нічого спільного з впуском.... а ЕГР подає очищені гази з картеру у впускний колектор. ЕГР - це коробка з вугільним фільтром плюс клапан один або два. який відкриває дорогу випарам. Якщо двигун має сівші кільця і в картер попадають неспалені залишки бензини і масла то дуже скоро ЕГР забивається.
    В принципі ЕГР дає можливість економити паливо, бо як тільки клапан ЕГР відкривається ЕСУ починає збіднювати суміш. через те глушити його остання справа. ЕГР глушать коли він завідомо не робочий - забитий, або пробитий і дає неконтрольоване підсмоктування повітря.крім того є прості системи рециркуляції з дврма датчиками які працюють від датчика температури. а є складні, на які завязано чуть не половина вприску.... так що тут треба до кожної справи підходити індивідуально.
    а от тут я загалі нічого не зрозумів... ЕГР не має радіатора...... як тосол може попасти у вихлопну трубу з ЕГР- теж погано уявляю. Єдине місце де тосол може попасти у вихлоп - це ГБЦ. Якщо тосол іде у вихлоп то уже напевно капец каталізатору, а якщо то бензин то і лямбдам.... щось тут не так
     
  6. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Може й так в нових моделях могли намутити всякого. Якщо АКПП то там стоїть радіатор на охолодження масла. Хм.... можливо на Евро 5 вони пустили всі гази через ЕГР то тоді так там би не мішав радіатор, але пощо тоді каталізатор. І тимпература там як на каталізаторі... щось то засильно намутили. Про картерні гази ти правий то тільки на старих двоклапанних брали і з картера і з вихлопу і ще й з бака випари витягували і кидали у впускний . на нових вентиляція картера має свої окремі клапани.
    Взагалі то все виглядає на велике дурення. Шланги до ЕГРу досить тоненькі і кількість вихлопу що попадає на рециркуляцію набагато меньша ніж прямо на двір, але факт що після закорочування клапана ЕГР іде збіднення - перевіряв практично і це відповідає дійсності. Через те і не рекомендуєм глушити його. хіба він уже дає підсос повітря.
     
  8. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Приїду міряти компресію, і заодно покажу, шо і як в мене з тим ЕГР ))) Але скажу так, з того шо бачив по фотках, саме про такі типи двигунів і саме такі як в мене, то сажа з ЕГР + масло з вентиляції картера = аццька смола
     
  9. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Вчора всьо розібрав, і зібрав ))) Карочі колектор брудний, десь 5мм нагару, почистив, клапан егр, не критично... Масло попадає з вентиляції картера, тепер треба міряти компресію і сальники мабуть на заміну
     
  10. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Хтось попутав рециркуляцію вихлопних газів з системою уловлюваня парів бензини(клапан продувки адсорбера)...
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Які цифри були в тебе? і які ти ввів?
    І який в тебе шнурок?
     
  12. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    http://wiki.audi-bel.com/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BA_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE_%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%BB%D1%83%D1%88%D0%B8%D1%82%D1%8C_EGR_%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%85_1.9_TDi_%28AVF,_AWX%29
    Шнурок ВАГ КОМ ККЛ
    Ше чекаю на ТАСНО USB десь на днях приїхати має
    Налаштування були заводські ввів ті що рекомендували в статті
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    тобто звичайний 409?
    А ти корекцію по форсунках дивився? які в тебе показники?
     
  14. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    То вроді 309... Ні, корекцію по форсунках не дивився (не настільки обізнаний наразі)
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Так ти вже заглушив повністю? чи поки що програмно? які відчуття? шось змінилось? розхід не збільшився?
     
  16. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Хотілось би почути, що змінилось(чи відчув) після заглушки ЕГР(програмно), а далі що плануєш робити?
     
  17. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
     
    Останнє редагування: 10 лис 2011
  18. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А на яких обертах і при якій передачі відчутно?
    може бути багато причин в першу чергу перевірь як працюе геометрія турбіни, якщо все ок, то робиться це регуліровкою штоків на турбіні - упорного і на актуаторі той шо міняє геометрію, глянь на них, якщо в тебе ше є заводські пломби(жовтого і червоного кол) то я б туда не ліз, а якщо їх нема, то значить хтось лазив туда до тебе))), тому і яма.
     
  19. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    З свічками мене все добре, і взагалі як то кажуть машине їде і проблем немає, але є одне но - великий розхід по місту(10л) і мене це дуже харить. Перевірив у Кума(Юри) на компі, і маю декілька проблем:
    1. Датчик температури палива заклинив на -5 градусів(вже поміняв), тепер працює.
    2. Турбіна на холостих оборотах бере в 2 рази більше повітря, після 1300-1400 обертів все далі вирівнюється.
    3. ЕГР заклинив на 69,7%(Юра казав, що він заклинив в нормальному діапазоні).
    4. Запалення у мене виставлене на 3,1 градуса - це забагато(але кажу машина заводиться і їде дуже добре).
    5. Комп показує хрєново форсунки, і вони трохи дають хєрові покази, хоча розпилювачі поміяв ще літом.
    5. Комп не показує чомусь розхід палива.
    От зараз пробую поступово все це виправити, щоб добитися нормального розходу по місту.
    І мені цікаво чи ЕГР впливає в даному випадку на мій розхід?
     
    Останнє редагування: 10 лис 2011
  20. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    то не турбіна бере а розходомір більше рахує тому що
    в такому випадку, або глуши його повністю (механічно, бо програмно у твому випадку не потрібно) або новий.
    по остальному пізніше
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)