Маю такий самий двигун і планую ставити ГБО. Є тільки одна проблема з комплектацією. Не можу знайти змішувач газу під дросель АДД плюс антихлопковий клапан і треба маленьку схему на ЕРГД щоб відключати бензин Все решта стандартне, як на звичайний карбюратор. Схему на відключення зробити не проблема... а от з змішувачем і антихлопковим клапаном трохи проблема. От зараз експериментую як то зробити.
Мужики, а чего ж вы молчите, у меня есть такой б/у смеситель, лежит на полочке ждет вас ) на дроссель от 9а, pl, kr но думаю моторы ауди тоже подойдет. При необходимости сделаю точные замеры. У меня на 9А без антихлопка - главное подачу газа не душить, ХХ до 900 поднят и при нажатии педали газа что бы не душилась и все будет норм. Бензин отключал просто отсекая питание на бензонасос. Стоп-КЕ в принципе продается в районе 600 грн, но в нем были и свои минусы, правда какие хоть убей не помню, кажется он все равно пропускал бензин. А в остальном все просто как на любом карбюраторном двигателе.
kym, Ви ж писали, що ГБО - то зло для двигуна, що йому прискорюється кінець )) а тепер собі ставите? бо я вже був вирішив не розглядати авто з гбо як альтернативу....
Кожна штука має свої плюси мінуси.. Газ палить в ГБЦ міжклапанні перемички. Особливо це скоро проходить на новіших багатоклапанних моторах. На двигунах випуску 90-96 газ буде довше робити. Там ще не економили метал. Але газ все таки дешевший і нема на то ради
Дросельна ААД і 9А трохи інакші. Дай може розміри і фото щоб подивитись на то все. Насос відключати трохи не добре , бо при переході газ - бензин іде провал на пару секунд. Через ЕРГД простіше. Треба подати на нього струм 100 міліампер і буде штатне відключення бензину
схемку знайшов змішувач знайшов такий, пише шо підходить https://kiev.bigl.ua/p201379987-smesitel-gaza-m002v а редуктор який має бути? з компенсацією?
Согласен провал есть, нужно подгазовывать в момент перехода либо установить переключатель в салоне в среднее положение, что бы переключение на газ произошло при определенном количестве оборотов (внутри кнопки есть подстраеваемый резистор). ОГО 640 грн за смеситель ? я за 200 грн отдам, сегодня скину размеры и фото смесителя. Редуктор с компенсацией, у меня стоит Бигас М20 до 140 л.с. у него на задней стенке дырка под компенсацию, крышку сняли и наварили трубку на нее шланг и подключили к лопате.
Виглядає трохи "загрубий". Там є ще проблема з довжиною гумового повітряного патрубка від лопати до дроселя. Чим грубший змішувач тим більше натягнутий патрубок і тим скоріше він порветься, а патрубки в дефіциті і дорогуваті. Я взагалі думав змішувач ставити на саму лопату і потім гумовий патрубок на змішувач, але поки не ясно що робити з залишками газу у просторі до дроселя при зупинці двигуна
Краще встановити на нормальному сервісі. Щоб дали гарантію на всі комплектуючі і на свою роботу. На http://profigas.ua/ustanovka-gbo собі встановлював і залишився дуже задоволенним. Там можно вибрати від най дешевого пакету комплектуючих, до самого кращого і дорогого. Я собі ставив 4е покоління з опереджувачем запалювання, щоб машина втратила жвавість та динаміку. А вам скоріше за все підійде 2ге, але це слід ще з'ясувати.
вона надівається на дросельку збоку є болтики для кріплення + можна її поставити на герметик (це якшо треба герметичність через розходомір)
Все верно, надевается на дросель стороной (1,2 фото), а на сторону (фото 3,4) одевается воздушный патрубок с расходомера. У меня смеситель без болтиков - он настолько туго одевается, что по сути и болты не нужны, в этом смесителе есть дополнительные болтики. На своем авто я все соединения герметиком промазал на всякий случай.
Нет. Ни чего не укорачивал, натянул на дросель смеситель а за тем одел гофру. Единственное нужно быть внимательным, у меня дроссель с АКПП поэтому именно этот смеситель не подошел, так как у него один из патрубков вниз смотрит а на моем дроселе там датчик для акпп стоит.
знайшов креслення такого або подібного змішувача https://lpgtech.ua/smesitel-audi-k-jetronic-s-kompensaciej-d32-rybacki/