доброго всім вечора.тиждень тому їхавши по трвсі година 3 ночі перопала зарядка,зупинившись замінив шчотки на старі зношені зарядка чуть появилась тобто з включеними ксенонами заряд був 13.0, на другий день розібрав генератор замітив що якор кривий,обдзвонивши ваш магазин купив б/у генератор бош ,поставив завів на холостих 14.5 включив фари зарядка 12.6 ,поїздив 2 дня незавів машини поїхав я до степана на перфицького по генератор поставивши його зарядки також нема сьодні доїхав ледви до хати так як заряд був 8 вольт.що це можу бути? до того стояв генератор бош його і такий же бош поставив назад,генератор з вашого магазину віддав назад,можливо щось з проводкою ,чи акумулятором.ше замічав шо останній місяць деколи при включенні зажигання незасвічувалясь лампочка акумулятора,але все було нормально при включених ксенонах,магнітофон,щітках та пічці заряд був 14.2 при оборотах 1500-2000 на холостих 900- 940об/хв зі всім виключеним заряд був 14.5
Глянь на провід збудження генератора(акумулятора), той, що йде від акумулятора до генератора, синього кольору, тоненький, десь 1,5 квадрат товщиною. Можливо там контакт поганий. Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
в мене йде 2 дроти,один грубий від стартера потім до акумулятора,другий тоненький йде в джуг дротів, той грубий я все перевірив сьодні кинувмновий на пряму до акумулятора,а от той 2 маленький я незнаю як провірити куда він йде?за шо відповідає
Синій тоненький, іде від + і до генератора, має йти в одному кембрику разом з товстим, червоним силовим проводом. Принцип дії такий, коли на акумуляторі з'являється 14+ вольт, то живлення всіх електро приладів йде з генератора, а акумулятор просто підзаряджається. Якосьтак. Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk