Віднедавна почали глючити в мене свічки прогріву: коли включаю запалення, то включаються свічки, гріють, і як тільки вже прогрілися релє виключається і одразу ж знову включається і далі гріє. Коли мотор вже гарячий, то так само -- включаю запалення і включаються свічки хоча вони ж немають включатися бо мотор гарячий=( То мене непокоїть так як напевне скорочується ресурс свічок як вони так весь час включаються. Шо то -- релє погане, чи якась інша біда?
Відповідь: Глючить релє свічок нагріву? Теоретично на ресурс не повинно впливати, але тільки при умові якщо вони не працюють при заведеному двигуні. Взагалі, якщо так, це навіть добре - багато мотористів рекомендують двійний прогрів свічками накалу, кажуть це пришвидшує старт двигуна і тим самим збільшує його ресурс.
Відповідь: Глючить релє свічок нагріву? в мене подібна ситуація реле свічок ніби не глючить, але в мене виведений окремо провід від свічок на лампочку (для контролю чи йде напруга на свічки). так от як холодний двигун включаю запалення на приборах горить жовта лямпочка свічок накалу(і додаткова лампочка що виведена від свічок горить також), через деякий час гасне, але при заводці на свічки накалу знову включаєть напруга.
зіткнувся з такою самою проблемою але + до цього всього включені свічки (не знаю як правильно написати) "беруть" частину напруги (все світло в машині світиться на 75% потужності). а реле відключає їх десь через 5-10хв. замінив реле: проблема з відключенням свічок і потужністю світла зникла (свічки виключаються десь за 6 секунд після заведення мотору). але свічки всеодно включаються незалежно від того чи мотор прогрітий чи холодний, + на приборці світиться жовта лампочка при запалюванні постійно (не гасне), лише після заводження двигуна гасне. підкажіть будь ласка в чому можна шукати причину?
релє,яке керує свічками, в свою чергу отримує сигнал з датчика температури мотора,і в залежності від температури вмикає/вимикає свічки "накала".Пошукай обрив/поганий контакт від цього датчика.
Ярик, дякую за пораду. Підкажи ше чи датчик температури мотору керує вентилятором на радіаторі? (бо шось той вентилятор взагалі не включається, літом лиш 2 рази запрацював і все)
Вентилятором керує датчик на радіаторі.Дизель "любить" більш темперетурний режим,вентилятор в свою чергу включається при вищій температурі аніж в бензиновому.Якщо в тебе правильно показує датчик температури на приборці(стрілка не в крайньому правому положені) - то все ОК!В мене також літом вентилятор включався в крайніх випадках. Датчик темп. для релє свічок стоїть на ГБЦ з протилежної сторони від ремня ГРМ.
Мав таке саме з релем!!! як купив машину то постійно світила лампочка свічок!!! Тато знайшов той дріт на головці там де патрубок на пічку вставив його на місце і лампочка загорялась а потім згасала!!! потім воно в мене замкнуло і небуло напруги в машині! маю вольтметр доставлений по тому бачив! викинув то реле поставив друге за 150 грн (на хімічній там де запчастини до бусів) і всьо нормально
Є ось такий блок свічок нагріву фоцика каді 1998 р.в. При уввімкненні запалювання на середньому проводку появляється +12В, на двух крайніх +6,3В. Дивує що немає мінуса, рельє відповідно не спрацьовує. Де можна знайти схему підключення такого блока? Ззаді на блоці є код 040696.