Коробка передач (КП) с двойным сцеплением (DSG) дает возможность переключать передачи без разрыва тягового усилия
дивися ролик по 1-му автомобільному,теоретично все гарно, і вмираю за джетою прайд, бльооооо нестягую за 30 уо ну ніяк,але як вона себе реально поведе, чи не буде заслабкою
Вони би стару доробили, а то позор, більше 150 тис не їде, в мене в радянському бобіку 70-х років кпп втричі довше їздить.
що поробиш це звичайна секвентальна коробка автомат відповідно працює на гідравліці і має компютерний блок теперішні тенденції виробників кпп націлені на продуктивність але аж ніяк на довговічність як на мене ця коробка добра коли машина нова але брати б/у авто з такою коробкою напряг для гаманця адже ремонт біля 2500 євро для нас закрутий
Так сиквентальная вроде другая? Я про вариатор. Сам за недолгий срок Кэта, убил 2 коробки. Есть слабые места, такие как палец и если проморгать масло, потихоньку будут умирать передачи, начиная с 5ой.