Придбав я свого гольфа рік назад. Довго ходив по авторинку, читав об"яви, дивився машини, але під основний критерій - не битий більш менш живий кузов та цілий номер кузова за адекватні гроші, не підходило нічого. або ціна космос, на той час 6000 у.о., або відвертий зламок. вже навіть була думка брати жопель, але Бог милував. придбав я авто у перекупщика на ринку за 4000 убитих єнотів, щоб не видно було місця де були мілкі вмятини він їх кустарно зашпаклював і наклеїв наклейки, типу тюниньх, за шо успішно скинув 100 баксів. Ось таким він був при покупці: зёбрастайл а це вже без наклеёк Отже: гольф 2, 1986 року випуску, двигун EZ 1,6 карбюратор, тридверний, колір шампань, з шильдиками вольфсбурга , та пятиступкою 020 4Т. як я спочатку думав комплектація у мого авто м"якокажучи ніяка, але порившись по форуму зрозумів що мені ще пощястило. салон ВАГ спорт, але потріпаний, тахометр на приборці (виявляється він не у всіх є), задні скла (скли, скло, незнаю як у множині) синюваті, кармани на дверках з динаміками, чорні дверні карти. Авто відразу поварили, іржа тільки на задніх арках та вздовж порогів на дні, там де подвійний метал. та помалювали. все робилося власними руками а фарбував і шпаклював сусід, тому вартість усих цих процидур вийшла смішною, навіть на той час, десь біля 1000 грн, з врахуванням випитого пива. після цього всёго була придбана і успішно встановлена газова установка, оскільки на москалі батьків уже рік стояла ГБО і повністю себе виправдовувала то питання ставити чи не ставити не стояло. бюджет десь гривень 900. після покупки в гаражі я провів близько місяця їдучи після роботи доводити до розуму авто. по дрібницях за рік: -поміняно передні тормозні диски -відремонтована та відрегулёвана куліса -порвався трос склопідіймача, ізза космічних цін на шротах було взято поломаний склопідіймач від пасата в якості донора та відремонтовано рідний. потім виявилося що на ринку склопідіймач коштуе в 3 рази дешевше ніж на шроті. -поставлені задні пружини від ВАЗ 2108, бо жопа дуже вже м"яка та опущена була. -двічі поміняні передні амортизаційні стійки, брав б/у за пиво, тому мабуть вони так швидко у мене вилітали. -поміняна помпа, попередній власник перетянув ремінь генератора і помпа загнулась. -куплений в машину освіжувач повітря типу "ёлочька". -поміняні щітки на генераторі. -поміняні задні колодки, коли міняв праві і ліві перепутав, а вони виявляється не взаємозамінні, два дні їздив і неміг зрозуміти що ж так стукає коли торможу. -замінені накладки на диск зчеплення. -взимку спішив на роботу і зламав водійську ручку, прийшлося міняти. -майже рік я чохли з сидінь не знімав і навіть нездогадувався наскільки потріпані сидіння, вони були розібрані та, наскільки це можливо, відремонтовані та поварені. -зроблена та встановлена бровка (ріснічка) -поміняний ремінь ГРМ та ролик що ёго натягує, двигун став працювати набагато тихіше. після того як підрізав автобус також було поміняно крило та передній бампер змінено на широкий. тепер роботи посер"ёзніші: -придбано та встановлено електрокоректор фар. -придбано титанки Fondmetal 15" в жахливому стані але за смішні гроші та з нормальною гумою, відреставровано їх та встановлено. -розібрано двигун щоб поміняти вкладиші на проміжному валу, гєморний процес, та почищено компенсатори. -коли я купив машину то не поміняв масло в коробці, там був залитий ТАД 17 і зарік він про себе нагадав гулом підшипників, грішили на підшипники напівосей, але виявилося що померли всі підшипники на валах та побиті сателітні шестерні в редукторі. бюджет ремонту коробки десь 700 грн з них 100 на масло. також замінено внутрішній шрус, взято хороший б/у з джети 1 по ціні металолому, та лівий ступичний підшипник (110 грн за підшипник). правий також гуде, але чекає зарплати. зараз машина має ось такий вигляд: [/URL] тільки брудніша
він же пише, покараска коштувала 1000 гривень разом з пивом А взагалі коли дивишся на "було" і потім на "стало", то радієш, що знаходяться люди, які не добивають машини до шроту, а навпаки відновлюють і дають їм друге життя. Ріспект
не до ніші якось було. та й з вузьким бампером заварений багажник мені не подобається, а широкий бампер покищо не ставлю, хібащо десь задешево найду покоцаний.
доречі, заберу за ніштяки померлий карбюратор пітбург (тільки не 2ЕЕ) для експерементів і якщо можливо - реставрації, бо мій карб потроху померає а машина треба щоб їздила.
лижать в гаражі взагалі хочу на зиму придбати гуму 13"/155, відреставрувати рідні жестянки (5,5 J) і кататись в зимку на зимовій вузькій гумі і жестянках, а на літо - широка літня гума на титанах
сёгодні поміняв задні праві ступічні підшипники (47 грн комплект), тросіки газу та зчеплення (57 та 58 грн відповідно) довольний як удав. думав міняти передній правий ступічний підшипник, але щось взяли сумніви чи треба воно. праве переднє колесо піднімаю, розкручю до 100 км за год, гулу нема. тоді і прийшла думка про задні підшипники. гудящий підшипник шукався "велосипедним" методом . потрібно 2 людини і велосипед. піднімаємо заднє колесо, піднімаємо велосипед так щоб його заднє колесо торкалось колеса авто, одна людина попадає колесом на колесо, а друга несамовито рукою крутить педалі
Можливо віддам свій, але трохи пізніше, бо ще не привезли жетроніка(Pierburg 1B) І ще одне, в тебе зараз який стоїть карб?
движок начял пить бензин и закушывать маслом. про ремонт речи и быть не может. уже нашол движок на замену, нужен моторист в Львове который может грамотно отцэнить состояние снятого с авто двигателя
1. Який двигун? 2. Вскривати полюбому, запитай чи продавець підпишеться. Краще якби двигун був на машині, тоді можна завести, поміряти компресію. тиск масла і тиск карт. газів. А так - тільки скидати ГБЦ і піддон.