Гріється мотор 110*С

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Aknod, 12 гру 2009.

  1. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    проблема наступна: почалось з того що почала грітись машина 110*С,тріснув тройник з датчиками,замітив що термостат не відкривається,поміняв тройник,термостат,залив новий антифриз,те саме,поміняв ще три термостата,проблема залишилась,поміняв чорний датчик на приборку,бо думав бреше,пробував другу приборку,потім поміняв помпу,те саме,поміняв радіатор(поставив з 2Е мотора(72см)) не дало результату...ось цікаво що я замітив,термостат не відкривається на малих обертах,коли я пару раз газ в полік дав,то відкрився,і вентиль включився,але потім проїхався,і знов нижній патрубок холодний,тоді думаю завоздушено,зняв патрубок на заведеному моторі з колектора,дивина,з колектора ледве ледве тече,чи так має бути? допоможіть,бо я вже сил не маю,або порадьте грамотного майстра!!!
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дядько, ну в мене така сама ситуація... Вся проблема в вентиляторі... 99% шо він в тебе теж не включається на 2гу швидкість...
    Заведи машину і слідкуй коли включиться перша швидкість і коли друга... Я вже поміняв з 4 чи 5 термовимикачів вентиятора всі дохли за місяць-другий... І на шротах брав і нові... Пофігу... На одних тупо не включалася 2га швидкість, на інших взагалі вентилятор виключався коли на 2гу мало переходити... Я забив на то всьо і провів 2 дрота в салон і поставив кнопку, відповідно замкнув контакти на фішці вентилятора на 2гу швидкість. Тепер як тіки температура 90-95 включаю вентиль і всьо... вона тримається в межах 85 градусів. Простого вентилятора навіть без губи вистачає по місту з головою, та й на трасі теж.
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Краще до електрика, щоб він тобі ті дві швидкості звів в одну - другу. мені з самого початку так зробили - і ніяких проблем. До 110 градусів в мене також гріється.. Точніше грілась
     
    Останнє редагування модератором: 14 гру 2009
  4. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    ну проблема вся в тому що коли на приборці 110,то радіатор ще холодний в тому місці де датчик,він би і не включився,доречі пічка гріє,отже не завоздушено,тут думаю проблема десь глибше,боюсь щоб часом прокладкау не прорвало,302тис всетаки без жодного ремонту двигуна
     
  5. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    не завжди. в мене таке було. то пічка так гріла, що можна було шашлик жарити на ній))). Я колись писав, як я роблю, коли щось там ковиряю в системі охолодження - це прокачка всіх шлангів + прогріваю мотор до включення вентилятора на холостих
     
  6. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    так і я роблю,і робив завжди,було завжджи ефективно,а тепер не виходить :dance:
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Помпа бракована. Якщо не проганяє по контуру то тільки помпа. Не створює відповідного тиску
     
  8. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    міняв :nea:
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну і шо? В мене 370 тищ... і ніхто не лазив в мотор... тіки розхідні матеріали...

    В мене ситуація та сама... на приборці 90-100 а там де термовимикач холодно... Там найбільший забір повітря, відповідно обдув того місця холодним повітрям найбільший, вентилятор не встигає зреагувати шо вже включатися... це моя власна думка, бо на приборку температура іде з іншого місця. Інакших пояснень для себе я немаю. Але так само грішив і на помпи і на датчики, то всьо до пи*ди...
    Маєш два варіанта, або закороти 1і 3й контакт на фішці(2га швидкість вентилятора) і проїдься, спробуй, при 90-95 включай вентиль. Або закороти 2й і 3й контакти на фішці і надінь на термовиикач, тобто при 90 з хєром градусах буде зразу 2га швидкість включатися.
    Попробуй. Я майже впевнений шо вся проблема в вентиляторі. На звук чи на руку майже не відчуєш коли оберти помінялися. хіба хтось слідкує за температуроб, а ти весь час руку тримай і відчуєш коли обдув сильніший пішов.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вода ганяється по малому кругу. Радіатор холодний ...ще раз кажу проблема в помпі.
    Може бути причина і прокладці, але тоді в маслі має бути хоть троха води.Коли тиск в циліндрах падає ...тобто мотор не працює.... то вода в масло має йти
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А якщо пічку включити на максимум на холостих то вона перестає через півхвилини дути гарячим чи ні?
     
  12. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    води в маслі нема!
     
  13. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    не перестає!
     
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тиск в системі охолодження є? Буває таке, що клапан на корку має слабу пружинку, заклинений, або взагалі її не має, тоді через малий тиск ОР наповнюється бульками, втрачає теплопровідність і гріється більше. А взагалі 110 градусів то ще в межах норми.
     
  15. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    тиск є,бо коли кришку РБ відкручую відчувається!
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Грітися - гріється, але чому термостат не відкривається і ОЖ не біжить повеликому колу?
    Ну при цій т-рі голову ще конєчно не веде, але вже недалеко

    Ні, при такій т-рі термостат мав би відкритись на повну і швидкість витікання ОЖ мала би бути значною
    Раз пічка гріє без перестанку то ОЖ циркулює і помпі ніц не бракує.
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тиск повинен бути десь 1.2-1.5 бар. Рахуй в колесі 2 атм. Якщо зазор між двома половинками помпи завеликий, або крильчатка помпи має неправильний кут то помпи вистарчає на мале коло, вона не проганяє воду через радіатор ...нижній патрубок холодний ...термостат то включається то виключається, а в сумі гріється ГБЦ.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ти знову за той тиск. Він тут нідочого. Тут чітке обгрунтування чому помпа не відповідає за створення тиску в півтора бари колегою з Черкас (останній пост).
    Автор знімав нижній птрубок на гарячу а звідти ледве сочилося... Помпа качає добре мале коло бо пічка не встигає охолонути при максимальних обертах....

    А хто мені скаже, по нижньому патрубку ОЖ має виходити з двигуна чи навпаки потрапляти туди(в двигун)?
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти мене здивував цим питанням...... звичайно входити. В радіаторі охолоджується і йде в блок щоб його охолодити.
    Прочитав коментарій черкасця.......він сам собі перечить ... пише шо помпа то циркуляційний насос..... а звідки ж тоді такий тиск в системі поки ще мотор не нагрітий.... І не правий на рахунок роботи помпи на ХХ і високих оборотах. На ХХ помпи вистарчає рівно по мінімуму і рано чи пізно включається вентилятор охолодження. А на високих оборотах тиск стравлюється кришкою бачка. Чоловік не докінця розібрався в системі. Ще раз кажу помпа нагнітає ОЖ а далі працює закон Паскаля.... почитайте про нього в кінці кінців.
     
  20. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    моя думка - має виходити з блоку і потрапляти в радіатор. а з верхнього - потрапляє в двигло. навіть якщо взяти по закону фізики - то гаряче повітря/вода піднімається з низу до гори. відповідно, якби в машині рухалось навпаки, то там і помпа має стояти посоліднєй))) так як гарячу воду, прогнати зверху до низу - то щось вартує.

    2 аргумент - коли мав проблеми з охолодженням, то верхній патрубок гарячішає від ГБЦ, бо там тиск ( за рах. гарячої води), а нижній починає бути гарячим, коли відкривається термостат. і нагрівається він від термостата до радіатора.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)