GTI mk1 проти GTI mk6

Тема у розділі 'Новини Volkswagen', створена користувачем Чортопхай, 21 жов 2011.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Порівняння двох моделей VW Golf GTI: першої і найновішої

    VW Golf GTI І: макс. швидкість – 182 км/год., власна маса – 810 кг, потужність – 110 кс, ціна (1976 р.) – 13850 DM (у Німеччині).

    [​IMG]


    VW Golf GTI VI EDITION 35: макс. швидкість – 247 км/год., власна маса – 1393 кг, потужність – 235 кс, ціна – від 113990 зол. (у Польщі).

    [​IMG]

    Протягом 35-и років VW пропонує гот-гетча, який прискорює наш пульс. З нагоди 35-ої річниці підготовано модель GTI EDITION 35, який вшановує свого прапредка. Пропонується порівняння цих двох моделей.

    Доведено наукою: ми стаємо щоразу більші. Уже 15-річна молодь переростає своїх батьків на голову, а на час повноліття – навіть на дві голови. У 35-ий день народження син може свого тата дослівно затьмарити так, як найновіша модель GTI генерацію 35-річної давности.

    Схожість не випадкова. Врешті-решт, авта трохи схожі на людей і так само охоче святкують важливі річниці: у 1976 р. Volkswagen представив перше GTI, яке виявилося талановитою дитиною. GTI VI EDITION 35 повинен вшанувати як цю річницю, так і історію, переповнену успіхами. Він з гордістю носить срібні «ордени» з цифрою 35 на передніх болотниках, представляє виважений «макіяж» і пропонує трохи більшу потужність – отож, день народження не дуже гучний. Ювіляр не грішить також щедрістю, оскільки святкова версія повинна у Польщі коштувати 113,9 тис. зол., тобто, на 10,5 тис. більше, ніж звичайний GTI. Хоча це й так на більш як 8 тис. зол. менше, ніж на рідному ринку. Чи варто інвестувати ті додаткові 10 тис. зол.?

    Святкування ювілею недешеве, але розгляньмо факти. Мотор виробляє на 25 кс більше і на 20Nm вищий обертовий момент, завдяки чому авто може розвинути на 7 км/год. вищу максимальну швидкість. Однак ці різниці ми зауважимо тільки в безпосередньому порівнянні зі стандартним GTI. Набагато більше вирізняє його те, що невидиме для ока. Дволітровий двигун в EDITION 35, базований на блоці живлення з Golf R, обладнаний соліднішим не лише блоком мотора, але також поршнями і стрижнями, порівняно зі звичайним GTI. Більше того, польська специфікація має у стандарті спеціальний шкіряний пакет EDITION 35.

    Попри всі ці присмаки, найновіше GTI не в змозі приховати кілограмів і жирків, які непомітно приросли протягом років. Golf GTI I виглядає поряд із ним, як вихудана модель. Це спостереження підтверджує важення обох авт – різниця просто шокує. Сучасник 1976 року важить трохи більше 800 кг, натомість, його безпечніший і комфортніший правнук, «народжений» у 2011 році, трохи понад 1400 кг! Відношення маси до потужности? У сучасному Golf складає 5,9 кг/кс, а у класичному – 7,4 кг/кс. Як бачимо, різниця не надто велика, тому не дивуймося, що 110 звичайних кінських сил повністю вистачає для того, щоби по-спортивному живити це легке авто, а передовсім викликати посмішку на обличчі водія. Справжнім задоволенням є розкручування 1,6-літрового двигуна до понад 5 тис. обертів і подолання поворотів моторним, 3,7-метровим «дідусем».

    Нове GTI має довжину понад 60 см більшу, воно також вище і ширше від старого. Пасажири сидять захищені солідним кузовом із грубими стійками і вузькими вікнами. Кузову бракує легкости силуету GTI І, хоча безсумнівно доступність 5-дверної версії становить данину для родин – GTI не є автом лише для водія. Крім жорсткішої підвіски, забезпечує для п’яти осіб такий же комфорт подорожування, як і в інших Golf VI. Багажник поміщає 350 л, а це для родинних виїздів повинно вистачити.

    Натомість, авто дає набагато більше задоволення від їзди – у турбобензиновому моторі вже від 2,2 тис. обертів доступно 300 Nm обертового моменту, які можна використовувати аж до досягнення 6 тис. обертів. Це дозволяє зовсім інший стиль їзди, ніж старим GTI – не треба постійно «мішати» ручкою коробки передач, щоби жваво прискорювати. Еластичність на кожній передачі є значно більшою, ніж задовільна. Спринт до «сотки» займає всього 6,6 сек. – це на 2,5 сек. Менше, ніж 35 років тому. Кому особливо залежить на продуктивності, може за 7,9 тис. зол. замовити блискавично діючу коробку передач DSG із подвійним зчепленням. Про винаходи цього типу інженерам у 70-і роки ХХ ст. навіть не снилося. Коробки передач, які виручали нас від зміни передач, були тоді сонні і навіть у спортивних автах треба було задовольнитися 4-ступінчатою мануальною коробкою, як у старих GTI. Не було також допоміжної електроніки, такої як контролер тяги чи система стабілізації смуги руху з електронним блокуванням диференціалу XDS, яка допомагає запанувати над величезною потужністю, що спрямовується на передні колеса. Часом нам би хотілося цілковито вимкнути «сторожів», щоби перевірити, як авто поводиться без їхньої допомоги. Однак, навіть після вмикання відповідних кнопок, у новому GTI ми не відчуємо того, що дає його прототип.

    Технічні дані:

    GTI I: мотор бензиновий 4-циліндровий, розміщений поперечно спереду. Об’єм: 1588 см3, макс. потужність – 81 kW (110 кс) при 5100 обертах/хв., обертовий момент 137 Nm при 5000 обертах/хв. Ведучі передні колеса. Коробка передач 4-ступенева мануальна. Шини 175/70 HR 13. Максимальна швидкість 182 км/год. Прискорення 0-100 км/год.: 9,2 сек. Середня витрата пального: 10,5 л/100 км. Емісія СО2: 249 г/км. Довжина/ширина/висота: 3725/1630/1395 мм.

    GTI VI EDITION 35: мотор турбобензиновий 4-циліндровий, розміщений поперечно спереду. Об’єм: 1984 см3, макс. потужність – 173 kW (235 кс) при 5300 обертах/хв., обертовий момент 300 Nm при 2200 обертах/хв. Ведучі передні колеса. Коробка передач 6-ступенева мануальна. Шини 225/40 R 18. Максимальна швидкість 247 км/год. Прискорення 0-100 км/год.: 6,6 сек. Середня витрата пального: 8,1 л/100 км. Емісія СО2: 189 г/км. Довжина/ширина/висота: 4308/1786/1469 мм.

    Підсумок: ювілярові складаємо найсердечніше побажання – GTI стало не лише сильною маркою, але також синонімом компактного авта зі спортивним азартом. Шкода однак, що VW його трохи універсалізував, запроваджуючи ще потужніші різновиди своїх моделей, зазначені літерою R. Хоча фанатам GTI це не повинно перешкоджати так само, як факт, що за вшанування річниці вони повинні доплатити 10 тис. зол. Однак, ми віддаємо перевагу такому «голясові», як 35 років тому, і за трохи менші гроші.

    Переклала спеціально для форуму Львівського Фольксваген Клубу Чортопхай за матеріалами журналу «АвтоСвіт» (Польща), № 42, 17.10.2011.

    П.С. від перекладача: німці ще дотепер вимагають дорого заплатити за право сказати: я їжджу фольксвагеном.
     
    Останнє редагування: 21 жов 2011
    • Подобається Подобається x 2

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)