Як підібрати диски на Golf 2, без небажаних наслідків?

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем Sirko mk1, 16 лют 2012.

  1. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    Цікавить ваша думка , є досить великий вибір дисків, проте не знаю на що варто звертати увагу при виборі розмірів. Навіть якщо вибраний диск все-таки стане на авто, то чи буде на ньому комфортно їздити, чи не зашкодить це автомобілю, або вплине на динаміку не найкращим чином?
    Здається "Правильні" характеристики типового диску до G2 : R13-15, 5,5-6,5 4х100, ET38 (точно не впевнений), діаметр ступиці 57мм. Але як буде вести себе машина з :
    наприклад ось такими дисками Mattig SSF 7x13jj, 4x100, ET20:
    [​IMG]
    чи такими ATS cups R15 7j, 4x100, ET28 :
    [​IMG]

    і взагалі які погрішності можна давати для ET (+/- 5 мм норма) і які можуть бути наслідки , ну і чи можна якось начепити 4х108 або 4х98 на 4х100 ? Є дуже багато чудових класичних дисків для G2 з дивними розмірами, коротше кажучи просвітіть :D
     
    Останнє редагування: 16 лют 2012
  2. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    в мене на літо стоять вищезгадані АТС кап. з гумою 195/50.

    Плюси - 1. гарний вигляд, 2. під час руху по наших дорогах арок не зачіпають, а ховаються під ними (машина занижена -15), 3. при вході в поворот - стійка. 4. легші від стальних,

    Мінуси - 1. для них треба гідропідсилювач (без нього + спортивний руль - паркуватись тяжкувато) 2. бажено звертати більшу увагу на виступаючу трамвайну колію та великі ями - можна гуль на гумі назбирати, ну і підвіска теж буде не в захваті.

    Висновок - якщо є сила в руках або гідропідсилювач, а також добрий зір - бери і не пожалієш.

    П.С. Розмови про те що гума 195/50 - не для наших доріг - неправда. Машина жорсткішою не стала, по наших Львівських дорогах їздить нормально, а якщо візьмеш товстішу (195/55, 205/55, 195/60 і т.д.) - вигляду в них не буде ніякого, хіба що машина буде вище над дорогою.
     
  3. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    Взагалі ATS тут не зовсім просто приклад, я саме їх і думав ставити, але поки не знайшов в продажу нормальний варіант. Як раз переживав що будуть терти, перерив купу інфи але так нічого путнього і не знайшов про те як вони себе поводять в дорозі, тож дуже дякую. От тільки з резиною товщиною 195/50 мабуть не дуже комфортно їхати по бруківці, тай вигляд не так сильно зміниться якщо поставити 195/60 (думаю на фото стоять десь такої товщини), а комфорту явно побільше. Походу з ними головне не попадати на виступи і ями і все буде ок, якщо я правильно зрозумів )
    Ну ще одна проблема це двигун на моєму гольфику - 60 конячок це такий собі тракторець, одним словом не дуже динамічний, чи може бути таке що він з встановленням широких і не надто легких дисків просто перетвориться на овоч?

    А як на рахунок 8J - 8,5J , хтось таке пробував?
     
  4. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Sirko mk1, щось не дуже зрозуміло, що ти хочеш отримати в результаті від зміни дисків: комфорт чи дизайн?
    якщо хочеш пом'якше та комфортно - постав диски і гуму із стандартними параметрами і буде тобі щастя.
    якщо хочеш гарний вигляд візьми гарні широкі диски із низькопрофільною резиною і буде ляля.

    погоджусь із andriy89: "Розмови про те, що гума 195/50 - не для наших доріг - неправда. Машина жорсткішою не стала..." - багато чого залежить і від самої гуми: виробник, стан, призначення (спортивна чи комфортна), рік випуску....
     
    Останнє редагування: 17 лют 2012
  5. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    Хочу отримати максимум дизайну з найменшою шкодою для комфорту і для машини ( щоб ніде не терло і т.д ) , ну і як бонус, чому зацікавився саме широкими дисками, хочу покращити стійкість.
    Те що я написав про резину, швидше мої припущення ніж факти, тому тут сперечатись нема чого. Людина попробувала і каже що все ок, значить можна не паритись.
     
    Останнє редагування: 17 лют 2012
  6. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    красота требуєт жертв,оприділяйся , в нас не ті дороги щоб було без жертв так як ти хочеш
     
  7. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    Ну хоч би не сильно багато жертв =), насправді я не сильно проти жорсткості (стоковий гольф можливо навіть занадто мякий), реально парюся за зношуваність дисків і резини:
    andriy89 - "2. бажено звертати більшу увагу на виступаючу трамвайну колію та великі ями - можна гуль на гумі назбирати, ну і підвіска теж буде не в захваті."
     
  8. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    якщо на них натягнути вужчу резину дивиться дуже класно, але в стилі їх переваги і закінчуються. З вузькою гумою на них швидко їздити взагалі не можна, тим більше "агресивно", гума під розмір таких катків дорога. Підклинювати думаю не буде, навіть з максимально вивернутим рулем, зрештою виліт від внутрішнього краю диска до ступиці такий самий як у звичайних штамповок.

    Якщо твоя машина не "робоча конячка" а просто "піджопник" то заради стилю можна ставити
    Бачив такі на БМВ 3 серії.. ну дуже круто виглядає. Там ще стояли проставки на задній осі і колеса мали незначний нахил
     
  9. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    На моїй літом стоять ATS Cup 15" 7j от тільки виліт неможу оприділити... гума кумо пауер макс 195/55/15 при завантажені (3 пасажира) зовнішня сторона гуми чіпляє кромку арки, в найвищій її точці(це на задніх колесах) Передні: при повернутому кермі, (на грунтвоках з частими ямами та горбами) машина йде в розкачку і колесо також чіпляє арку. Тепер про комфорт... З різних джерел чув, що потрібно качати не менше 2.4 в низькопрофільну гуму, але то як на табуретці... добре що бруківки в нас немає)))спустив до 2.1 - кайф!
     
  10. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    Знайшов от такі ATS cups:[​IMG]
    переживаю за той скол що видно на фото, але власник обіцяв відреставрувати і пофарбувати, правда хз яка тоді буде їх ціна. Що думаєте ?
     
  11. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    ще знайшов BBS RZ без кришечок, але з гумою за 300 убитих энотів. Детальних фото ще не дочикався , але розміри там більш менш стандартні BBS 6Jx15H2 4x100
     
  12. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    в мене ззаду точно не повинно терти бо стоять пружини від пасата.
    Поки що там (ATS) гума 195/60 , потім мабуть поставлю таку як у
    .По BBS продавець мовчить, а з продавцем ATS домовився про фарбування і реставрацію 2300 остання ціна, після завершення роботи скине фото.
     
  13. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    На такі АТС КАП(7-ки з ЕТ 25-28) потрібно ставити гуму 185/55,тоді терти не буде і буде у всіх аспектах краще,вона буде і трошки мягша і буде легше руль вивертати (в порівнянні з 195/50) 60-тий профіль то нонсенс.
     
  14. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    В мене задок чіпляє через те, що виліт диску мабуть не підходить. Відстань до пружин нормальна. Думаю поставити гуму, як радить Volodumur, 185/55. Якщо не допоможе то буду розкатувати арки. Ну і ще як варіант зробити мінусовий розвал, але без заниженя то буде не айс...
    Я свої купив за 2500 з гумою, 5 штук ( правда один трохи кривий і обкатці не підлягає)
     
  15. Вовачка

    Вовачка Active Member

    Авто:
    MK 2 1989року 1.6 gtd
    Я за ATS Диски бомба не пожалыэш я сам рык прогоцав на таких але якшо нема пыдсилювача то спывчуваю
     
  16. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    Коли згадував про пружини мав на увазі що машина ззаду трошки вища і жорскіша, тож коли загружина диски просто не діставатимуть до арок як із звичайними.
    нажаль в мене буде лише 4 ) але відреставрованих , надіюсь що добре відреставрованих
     
  17. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    маленький оффтоп: чи сильно затратно впихнути замість мотора 1.6 td (60 к.с.) мотор 1.6 tdi (90 к.с.) від GTD?
     
  18. Sirko mk1

    Sirko mk1 Active Member

    Авто:
    Golf II 1.6 td, Seat Toledo 1L 1.9TD
    Можливо як варіант поставлю 185\50-55 на перед, щоб легше було руль крутити, і 195\50-55 на зад, як вам таке ?
     
  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не ризикуй безпекою! Для такого варіанту прийдеться купляти диски під різну ширину гуми на кожну з осей. 195 і 185 не сильно відрізняються візуально.

    У мене широка і висока гума - вигляд, супер. І комфорт теж суперовий.
    Не всі диски класно дивляться на низькій гумі, тре просто бачити гуму на конкретних дисках ;)
     
  20. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    теоретично ні ,а практично,сам мотор дорожчий+компютер+зняття старого мота+встановлення нового+підключка компа.
    Питання що ти тим хочеш досягнути? коників? ну згоден що різниця є, але це дизель причому звичайний, а не спецрозробка ауді для ДАКАРУ.ти просто відчуватимеш на певних оборотах кращу тягу.Задумайся чи тобі це економічно і взагалі чи варто.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)