Як правильно користуватися зчепленням?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем diesel757, 9 лип 2014.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Напишу в цій темі, бо вона більш підходяща: "економна їзда на машині".
    Суть: моя знайома навчається в автошколі на водія кат."В", корочче новачок, має більше 30-йцять літ, а інструктор з практичного водіння вчить, що на світлофорі, (навіть, коли загорівся червоний перед тобою) не потрібно вимикати передачу, мол, потрібно тримати вижати сцеплення і передачу увімкнену першу...... І, ця знайома, мене питає, чи це правильно, бо казала, що на теоріїї навпаки розказували робити.
    З того всього я в ступорі...., хоча притримуюсь дій, котрі передбачають вимкнення передачі та не вижимати (і при цьому тримати вижатим) сцеплення без потреби (щоби "не горіло"). А вже, коли вона стане гонщиком, чи ліхачом, і коли почне за власний кошт (а не за кошт чоловіка) обслуговувати свій Фіат Лінеа, то сама прийме рішення чи тримати вижатим сцеплення, чи ні......
    Розпедальте, розясніть, Кум, вот наприклад Ви фахівець в ремонтах, знаєте що спричиняє поломки, як бути???? Хто що скаже??? Може є якісь обгрунтування???? Бо інструктор з практичної їзди, сказав, що сцеплення не горить, мол перевірено на власному досвіді, а я - diesel757 це заперечую....
    Корочче, як навчити новачка правильній (економній) експлуатації, в даному питанню, майбутнього водія-жінку???
     
  2. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    тут радше не економія, а безпека. мене вчили передачу виключати на світлофорі. при вижатому зчепленні, а ше як вивернутий руль для повороту наліво, не дай Бог тріскає трос зчеплення при включенй передачі - і ти на зустрічній! Або випадково пустиш і доганяєш переднього. З тих самих міркувань мене вчили не вивертати кермо до моменту (поворот наліво), поки почнеш поворот. Бо удар ззаду, що імовірно, і ти на зустрічній, а там хтось несеться на зелене. Тому на світлофорі передача вимкнена, нога міцно тримає тормоз! Або деколи стояночного затягую, коли рідко зелене включають. Так лампочки не світять - і пальне економиться ))
     
    • Подобається Подобається x 3
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Всім, хто буде по суті мого питання дописувати, всім плюсую.
    Чому?
    Та тому, щоби майбутній водій не робив помилки, щоби не тратився марно на лікування свого коняки.
    П/С/ теорія - теорією, а практика - це трішки інше.
    П/(М*)/С --- хочу почути всі можливі "ЗА" і всі можливі "ПРОТИ", щодо викладеного вище......
    Всім дописувачам - дякую заздалегідь!
    І ще одне, повторюсь - пишіть, будь-ласка, обгрунтування (свої доводи, думки), щодо викладеного (по можливості), щоби я міг апелювати по суті.
     
    Останнє редагування: 9 лип 2014
  4. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    при такій їзді виникнуть проблеми із тросом вижимним підшипником ну і корзина також буде зношуватись швидше
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Імхо, щеплення не горить коли воно вижате. Обгрунтування? Вчіть матчасть(с).
    Але, я категорично проти того, щоб вчити машину тримати на передачі(зчепленні) на світлофорі чи іншій зупинці(крім тягучки) - аргументи навів вже Cherepaha.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. ventyki

    ventyki Початківець

    Авто:
    VW T3
    100 % .
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    diesel757, не потрібно плюсувати...:cool:
    Знайомий час від часу живе в Америці і повстало питання заміни "нашого" посвідчення водія на "їхнє". Хороший водій (колись разом авто "ганяли" з Німеччини) і з першого разу не здав. А "засипався" саме на тому, що, зупинившись на світлофорі, вимкнув передачу і стояв на "нейтралі". Так як не дуже добре розуміє англійську, то 100% пояснення "чому саме так?" він не зрозумів. І я переказати, відповідно, не можу. :lol:
    Але факт має місце.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. dedmazay23

    dedmazay23 Active Member

    Авто:
    VW Bora
    то було авто з АКПП?! ))
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    на частині автомобілв стоїть гідравлічний привід зчеплення
     
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    думаю що так. на акп шкідливо для самої акп пересмикувати на кожному світлофорі на "N" + якщо завтикати і відпустити гальмо, авто може покотитись назад і ніхто не переживає, що випадково відпустивши гальма на "D", авто саме поїде вперід
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Мене теж таке питання турбує, сам я права маю років 5 а їжджу реально третій місяць)
    Місяць тому, поїхав на концерт Океану Ельзи, в мене пропало щеплення прямо на парковці, добре шоне посеред дороги прийшлось назад відбуксировувати..... (провалився вижимний, в корзину, там чашечка дирява стала) майстер сказав що не правильно експлуатував щеплення бо забагато тримав його вижатим + тарілочка стара була, а насправді я майже завжди скидав на нейтралку щеплення не тримав вижате, хіба що коли знав що вот-вот світлофор переключиться чи інколи в тягучці! Тепер взагалі стараюсь щеплення поменше тримати вижатим!
    Як правильно робити толком теж не знаю, роблю як виходить але стараюсь поменше його тримати вижатим з ціллю збереженням його цілісності (шоб не палити або шоб знов вижимний не провалився)....
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    то Є авто з МКПП
    теж саме було, теж саме майстер повідав мені
    і я так стараюсь робити
    І я в ступорі, як куRvа буде правильно? Може хтось знаю, якусь літературу?
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Якісь проблеми мутите.
    Ну як стою на стрийській-наукові то втикаю нейтралку. Бо там до чорта довго зеленого чекати.
    В більшості завжди тримаю вижатим педаль зчеплення. При їзді нікои не кочуся на нейтралі, в передачі і на витиснутому зчепленні. В будь-який момент можна його кинути і гальмувати двигуном чи скоріше передачу поміняти, чи газанути. На світлофорах переважно тримаю теж в передачі натьиснуту педаль.

    Згідно логіки тиснеш педаль - зношуєтьс зчеплення. Переключаєш часто - зношується куліса... Нашо тоді машина? Поменше їздіть ато ше й бенщин горить і гума зношується. Вибирайте дорогу з меншою кількістю поворотів шоб вона менше стиралася і не крутіть кермо на місці)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    на скільки я пам"ятаю, мені інструктор тоже казав завжди тримати вижатим щеплення+тормоз =))) Але мені здається шо то він так казав шоб я не тупив з першою передачою на світлофорі))) Вчився їздити на Г3...
     
  15. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Я вже стикнувся зі зношеним щепленням, воно пропало а вот куліса ше переключається)))) Тому поки не гавкне куліса то економлю щеплення =))))
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    на Гольфа2 - 100 у.е. + 350 грн. заміна .... Шо нє? Та я граааааав, ті витрати, особливо, коли їх можна уникнути.
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Зчеплення - це розхідний матеріал!! Яке має властивість зноуватися!!! А коробка і куліса це практично вічні запчастини мають бути!
    Не відомо коли то зчеплення в тебе мінялося - раз. Не відомо якої воно бьуло якості - два. Пасат пройшов 400тисяч в мене. Зчеплення оригінальне було замінено тіки на 350ткм. Диски не стерті. Розбовтані пружинки на диску. Іто я б його не міняв якби коробку не робив.

    Можна переклюати передачі без натискання зчеплення. Я вмію це робити і можу так робити. Але при спокійній дуже їзді. Так взагалі зчеплення не зношується)))
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    згоден
    і я так робив, і так можу.
    але ж це не є правильно. Бо якби було правильно, то я б той девайс зняв з машини :yahoo:
    Всьо то канєшно хорошо, але як правильно, так чи інакше? Бо то шо ми можемо і вміємо, то інколи не вкладається в голову більшості населенню планети Земля.
     
  19. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Саме так, щеплення то дуже дороге задоволення.... Не знаю як в нових машинах но в в наших г2 як я зрозумів то дуже зношувана і дорога деталь....
    а для мене помимо непердбачуваних витрати + ще й великий стрес)) Поки ше вчусь їздити то кожна фігня дуже сильно поки на мене впливає...

    Але мені то все обійшлось трішки дешевше, повністю щеплення не міняв, тому що майстер сказав шо диск щеплення нормальний, і вийшло так що я на зеленій на шроті купив саму чашку, майстер поміняв, але погано все одно було, потім я ще докупив корзину (чашка 50 грн, корзина 150) + тросик новий поставив (старий вже такий був наполовину порваний) це ще +100 грн + за роботу...=)
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    тоді, згодом поміняєш. Провєрєно :dance2:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)