Як відкрити Passat B5+, коли повністю розрядився акум? Поясню, що в В5 двері приводяться у відкривання ключом електрично, а не маханічно, тобіж ключ замикає контакти, і електрично тяги відкривають замок.
Поясню, що ключ працює і механічно. Двері водійські і багажник відкриються з ключа. Просто не всі, а тіки одні.
Пробував, ні. В Б4 тяги рухалися механічно ключом, в Б5 мертво електрика ((((( Дивився ютуб, там дурні складні поради ((((( Цікавить більш цивілізований шлях.
Кіндере, якщо в тебе не відкриваються - значить щось не так вже... Ну як ти собі уявляєш це роблять тоді? Всі машини шо Б5, що ауді, що мій олроуд, що шкоди і тд мають електричний привід центрального замка. І двері мають відкриватися з ключа механічно 1000000% !!! Якщо в тебе зараз закрита машина і не можливо відкрити ключем, тоді рекомендую через решітку викруткою відкривати капот, міняти АКБ, або підключати бустер чи інший АКБ і тоді відкривати двері. А вже тоді розбиратися з проблемою замків.
Для мене це і постало запитання, як відкрити машину не ламаючи решітку. Уяви, 20 морозу, ти скрипиш руками шпортаючи решітку, відкриваєш капот і міняєш акум. З машиною все гаразд, просто гіпопетичне запитання. Бо скільки випадків бачу в ютубі, що Б5 не відкривається механічно з ключа при розряджуному акумі.
Тоді шоб не їбстися в -20 розбирай двері і розбирайся з тягами замків, або пробуй чистити личинку. Двері желєзобетонно механічно відкриватися мають!
З 10 ....Б5 у пяти водійські двері не відкриваються з ключа бо поломаний замок... по заводу водійські мають відкриватись механікою... А щоб відкрити при розрядженому АКБ тре на домкраті піднести машину відчіпити нижню пласмасу і з другого АКБ на стартер дати + а мінус на кузов і все
Підтверджую - в мене відкривається водійська механічно ключем. Пробував при знятих клемах, коли ремонтували генератор. Лишав в них на ніч машину. Особисто закривав та відкривав. Інші не пробував.
Ото Тобі ввечері не було що робити. Такий допис сварганив )))))))) А на ніч -24 забирати додому? Звісно він розряджається майже в нуль.
якщо говорити відверто , то я не зовсім розумію , як то можна так посадити акамулятор , там стоїть блок комфорту і , щоб відкрити той замок , потрібно що акамулятор мав хоть 6 вольт , хіба фари забув виключити , але вона буде пищати як витягнеш ключ і забудеш виключити фари , це доречі буде суттєва перевага ще старих моделей , є ключ механічний і якщо таке стається , то відкриваєш ключем і через багажник попадаєш в машину , лае зновуж таки , щоб до такого стану довести акамулятор , що він навіть замок не спрацював
В мене була ситуація. Потрібно було зарядити акум і я... Відкрив капот, поставив на сигналку, зняв акум, закрив капот. НА ранок замки не відкривались. Вони там стали в режим SAFE (чи якось так). Відкрився лише багажник. Через підлокотник дотягнувся до замка спинки і опустив її. Відкрив капот, виліз через багажник, бо з середини вони теж не відкривались. Поставив акум, і тоді вони відкрились. Коли шукав як відкрити ці замки - бачив ролик, як від акумулятора, що на вулиці (як в моєму випадку) кидали дроти до клем, що під капотом. В більшості пассатів тої планки пластикової, що накриває акумулятор нема... Таким чином відкривали двері і капот....