як злити охолоджуючу рідину?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Qwerty, 10 лис 2009.

  1. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Шановні одноклубчани, підкажіть як злити всю охолоджуючу рідину з системи? двигун АБС. дякую
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    варіанти 2

    1. Зливати з гарячого двигуна, коли відкритий термостат. Знімаєм хомут з нижнього патрубка радіатора і зливаєм.Обережно,щоб не ошпаритись

    2. Зливати з холодного двигуна, знявши термостат.

    Якщо зливати з холодного радіатора,то злиємо тільки мале коло, тобто сам радіатор, а в моторі і пічці рідина залишиться.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ти іздіваєшся? Термостат відкритий після 87 градусів. Хочеш щоб людина собі все ошпарила?

    2 Автор - Зливай по мануалу
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Я ж написав, обережно шоб не ошпаритись :)

    Ще під час зливу пробка розширювального бачка має бути відкручена
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Тут є інструкція для 1,8 для Г2 в тебе має бути так само
    http://jetta2.org/info/sprav-1/sprav-2/spravka-2-40/spravka-2-41.html
    Конкретно по твому двигуну або дивись мануал або я вечором подивлюсь
     
  6. Slavik

    Slavik Active Member

    Авто:
    Golf 3 Variant 1.8 '94, Golf 4 Variant 1.9 TDI '04
    Клубна карта:
    000024
    Зливати треба наступним чином (так робив в себе):
    1.відкручуєш пробку розширювального бачка, відкриваєш пічку на повну "жару";
    2. від'єднюєш один патрубок від помпи, а потім другий і все стікає;
    3. можна від'єднати патрубок зверху на блоці і можеш промити, проточною водою або слабо розведеним розчином антифризу, і радіатор і блок.
    4. все приєднюєш назад і заливаєш розведений концентрат антифризу.
    P.S. І все це робив на холодному двигуні, 1 міс. і політ в нормі, покищо :D
     
  7. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Дякую за допомогу.
    Але чому німці не придумали якийсь банальний болт, який відкрутив і злив ОР, як у зубила?:D
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В мене зубильний радіатор стояв на Г2 і та пробочка то було дійсно щастя скажу я вам але через колхозні кріплення він в результаті здох і був замінений на сток... ото було удівлєніє коли не знайшов пробки.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вот інструкція саме для твого мотору:

    Слив [​IMG] ВНИМАНИЕ!
    При открытии расширительного бачка из него может вырваться горячий пар, поэтому крышку бачка следует накрыть тряпкой и откручивать очень осторожно, постепенно сбрасывая давление. – Открыть запорную крышку расширительного бачка охлаждающей жидкости. – Извлечь скобу -3-, отсоединить патрубок -2- от фланца регулятора ОЖ -4-и снять шланг ОЖ -1- или открутить фланец регулятора ОЖ -4-.

    [​IMG]
    [​IMG] Инструкция
    Соблюдать правила утилизации!
     
  10. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Дякую, на вихідних цим і займусь.:dance:
     
  11. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Сьогодні все зробив за цим малюнком, все получилось нормально, от тільки намучився із заводськими скобами, які стоять в ролі хомутів. На всякий випадок замінив їх нормальними хомутами. ДЯКУЮ
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Да
    На них тре широкі пласкогубці або спец інструмент
    Я б не міняв але то вже справа така...
     
  13. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Розкажу свій спосіб , Для початку давайте розберемося , для чого то робити в сенсі зливати антифриз , відповіді 2 або замерзає , або дуже брудний , що я робив
    1 почитав скільки літрів має система охолодження в мене було 6
    2 возвратка яка тече в бачок відкручується і виводиться в каністру 5 літрів
    3 заводив машину , машина має бути холодна , приблизно за 1-2 хвилини 5-ти літрова пляшка була залита старим антифризом . Двигун заглушив
    4 Коли весь старий антифриз злив , тобто натекло мені 5 літрів і я переконався , що в системі охолодження немає антифризу ,а якщо є то його мінімум , щоб звільнити каністру старий антфриз виливаємо
    5 вже в пусту 5-ти літрову каністру запихається возвратка , заводиться автомобіль і заливається в розширювальний бачок дистильована вода , заливається до того часу , поки з возвратки не почне литися чиста вода , десь літри 4 для промивки вистачить
    6 коли дистильована вода закінчиться , тобто в бачок залиється 4-5 літрів чекаємо поки тара на 5 літрів в яку вставлена возвратка наповнеться , якщо в системі залишеться 1 -2 літри дистильованої води то це не страшно після чого прикручуєм шланг возвратки в розширювальний бачок і затягуєм хамутами
    7 наступний крок , після того коли старий антифриз злитий , вся система промита дистильованою водою , в системі залишилося мінімум дистильованої води , або взагалі не залишилося , беремо концентрат ХЕПУ чи іншої марки і заливаємо прямо в бачок 3 літри мінімум, спочатку самий концентрат , заливаємо поки не буде повний бачок або поки не залиємо три літри концентрату , заводим мотор , якщо після того як залили три літри концентрату , бачок повний , то можемо бути спокійні , він не замерзне і тої дистильованої води яка є в системі , достатльно для того , щоб розбавити концентрат , якщо бачок не заповнений , то доливаємо 1-2 літри дистильованої води поки бачок не заповнеться , в гіршому випадку у вас получиться антифриз на -50 , головне в ці справі , точно зясувати який обєм антифризу на вашому моторі , для більшої надійності рекомендую після того як то все закрутите , візьміть з собою дистильовану воду і їдьте в центр постійте в заторі , коли автомобіль повністю прогріється і включиться вентилятор , відкрийте капот подивіться як там справи , якщо в бачку впала рівень антифризу , то їдьте додому , а за 1-2 години поверніться і долийте дистильованої води
    може написано складно , але таким методом я міняв і все було ок
     
  14. avtoexpert

    avtoexpert Новачок

    Авто:
    VW Caddy
    Охолоджуючу рідину можна замінювати тільки при холодному двигуні, щоб він був вимкнений хоча б кілька годин.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не обовязково можна і при теплому двигуні.. Питання в простому - горячим антифризом можна ошпаритись- - більше ніяких обмежень немає
     
  16. Intoksis

    Intoksis Початківець

    Авто:
    VW
    Я обычно в сервис езжу его сливать )
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)