варіанти 2 1. Зливати з гарячого двигуна, коли відкритий термостат. Знімаєм хомут з нижнього патрубка радіатора і зливаєм.Обережно,щоб не ошпаритись 2. Зливати з холодного двигуна, знявши термостат. Якщо зливати з холодного радіатора,то злиємо тільки мале коло, тобто сам радіатор, а в моторі і пічці рідина залишиться.
Ти іздіваєшся? Термостат відкритий після 87 градусів. Хочеш щоб людина собі все ошпарила? 2 Автор - Зливай по мануалу
Я ж написав, обережно шоб не ошпаритись Ще під час зливу пробка розширювального бачка має бути відкручена
Тут є інструкція для 1,8 для Г2 в тебе має бути так само http://jetta2.org/info/sprav-1/sprav-2/spravka-2-40/spravka-2-41.html Конкретно по твому двигуну або дивись мануал або я вечором подивлюсь
Зливати треба наступним чином (так робив в себе): 1.відкручуєш пробку розширювального бачка, відкриваєш пічку на повну "жару"; 2. від'єднюєш один патрубок від помпи, а потім другий і все стікає; 3. можна від'єднати патрубок зверху на блоці і можеш промити, проточною водою або слабо розведеним розчином антифризу, і радіатор і блок. 4. все приєднюєш назад і заливаєш розведений концентрат антифризу. P.S. І все це робив на холодному двигуні, 1 міс. і політ в нормі, покищо :D
Дякую за допомогу. Але чому німці не придумали якийсь банальний болт, який відкрутив і злив ОР, як у зубила?:D
В мене зубильний радіатор стояв на Г2 і та пробочка то було дійсно щастя скажу я вам але через колхозні кріплення він в результаті здох і був замінений на сток... ото було удівлєніє коли не знайшов пробки.
Вот інструкція саме для твого мотору: Слив ВНИМАНИЕ! При открытии расширительного бачка из него может вырваться горячий пар, поэтому крышку бачка следует накрыть тряпкой и откручивать очень осторожно, постепенно сбрасывая давление. – Открыть запорную крышку расширительного бачка охлаждающей жидкости. – Извлечь скобу -3-, отсоединить патрубок -2- от фланца регулятора ОЖ -4-и снять шланг ОЖ -1- или открутить фланец регулятора ОЖ -4-. Инструкция Соблюдать правила утилизации!
Сьогодні все зробив за цим малюнком, все получилось нормально, от тільки намучився із заводськими скобами, які стоять в ролі хомутів. На всякий випадок замінив їх нормальними хомутами. ДЯКУЮ
Розкажу свій спосіб , Для початку давайте розберемося , для чого то робити в сенсі зливати антифриз , відповіді 2 або замерзає , або дуже брудний , що я робив 1 почитав скільки літрів має система охолодження в мене було 6 2 возвратка яка тече в бачок відкручується і виводиться в каністру 5 літрів 3 заводив машину , машина має бути холодна , приблизно за 1-2 хвилини 5-ти літрова пляшка була залита старим антифризом . Двигун заглушив 4 Коли весь старий антифриз злив , тобто натекло мені 5 літрів і я переконався , що в системі охолодження немає антифризу ,а якщо є то його мінімум , щоб звільнити каністру старий антфриз виливаємо 5 вже в пусту 5-ти літрову каністру запихається возвратка , заводиться автомобіль і заливається в розширювальний бачок дистильована вода , заливається до того часу , поки з возвратки не почне литися чиста вода , десь літри 4 для промивки вистачить 6 коли дистильована вода закінчиться , тобто в бачок залиється 4-5 літрів чекаємо поки тара на 5 літрів в яку вставлена возвратка наповнеться , якщо в системі залишеться 1 -2 літри дистильованої води то це не страшно після чого прикручуєм шланг возвратки в розширювальний бачок і затягуєм хамутами 7 наступний крок , після того коли старий антифриз злитий , вся система промита дистильованою водою , в системі залишилося мінімум дистильованої води , або взагалі не залишилося , беремо концентрат ХЕПУ чи іншої марки і заливаємо прямо в бачок 3 літри мінімум, спочатку самий концентрат , заливаємо поки не буде повний бачок або поки не залиємо три літри концентрату , заводим мотор , якщо після того як залили три літри концентрату , бачок повний , то можемо бути спокійні , він не замерзне і тої дистильованої води яка є в системі , достатльно для того , щоб розбавити концентрат , якщо бачок не заповнений , то доливаємо 1-2 літри дистильованої води поки бачок не заповнеться , в гіршому випадку у вас получиться антифриз на -50 , головне в ці справі , точно зясувати який обєм антифризу на вашому моторі , для більшої надійності рекомендую після того як то все закрутите , візьміть з собою дистильовану воду і їдьте в центр постійте в заторі , коли автомобіль повністю прогріється і включиться вентилятор , відкрийте капот подивіться як там справи , якщо в бачку впала рівень антифризу , то їдьте додому , а за 1-2 години поверніться і долийте дистильованої води може написано складно , але таким методом я міняв і все було ок
Охолоджуючу рідину можна замінювати тільки при холодному двигуні, щоб він був вимкнений хоча б кілька годин.
Не обовязково можна і при теплому двигуні.. Питання в простому - горячим антифризом можна ошпаритись- - більше ніяких обмежень немає