Як зняти іржу з дисків

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем Serh, 5 вер 2012.

  1. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Купив б/у штамповки разом з резиною. Трохи присутня іржа. Питання, як найефективніше її зняти для подальшого фарбування. Купував щітку по металу до болгарки, вона чистить трохи але таке враження що вона просто шліфує до блиска, а ржавчина лишається. Того року чистив такоюж форкопа, він протримався лише зиму, і іржа знов полізла. Пробував антикором мазати. На банці пише його не змивати, хоча після фарбування лишаються він нього дуже вилимі сліди. Наждачкою дуже довго терти
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Завези на піскоструйку і не парся. Як дешевший варіант - сталева щітка на дрель, але у нас якісну не купиш, лише китай у всіх магазинах, він гнеться вже на перших кількох обертах машинки і далі тільки полірує.
     
  3. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ортофосфорна кислота (тобіж прєобразоватєль ржавчіни), добу стоїть, далі щітку на болгарку, чистиш, грунтуєш і фарбуєш і буде тобі щастя.
    Або за гроші на піскоструйку, але чи вартують вони того. "Титанові" вартують бо зам не знімеш фарбу, а з металок легонько і фарбу та іржу.
    Вот в Олега М. брама 100 років після такої обробки і навіть не думає іржавіти ))
     
  4. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    це той самий антикор, принаймні на банці так пише. Не бачу змісту його наносити якщо після нього болгаркою чистити. Можна з таким самим успіхом просто болгаркою совати, але вона тільки полірує як писав scirocco.
    Його купив, наніс на поверхню, почекав ніч. Уся іржа вкрилася сірою плівкою, але під нею всерівно іржа, тобто вона не перетворює іржу, а робить тільки захисний шар. На банці писало не змивати, а фарбувати прямо по цій поверхні. Наносив пензликом, на поверхні де була фарба він просто розмазується як олія, і після фарбування ефект від того антикору не вразив, тільки розчарував.
     
  5. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Розказую популярно.
    Я використовую виключно ортофосфорну кислоту в чисто концентрованому вигляді, це майже той часмий перетворювач іржі. Коли намазуєш, метал біліє і жовтіє, здебільшого біліє. Якщо іржі є дохріна то звісно буде пухнаста поверхня і малювати таку я вважаю не доцільно. Є варіант ще раз промазати кислотою і ще почекати добу. Потім береш болгарку і насадку і шліфуєш до металу.
    В чому суть, коли шліфуєш по іржі, процес шліфування проходить затруднено, коли після перетворювача все відлітає як "діти в школу".
    я не знаю про які шліфувальні круги Ви з Орестом говорите, но я купив простий шліф круг. який при великих обертах болгарки щищає до собачого блиску і ніц тому кругу не є, а купив курча самий дешевий за 24 грн і вже шліфую ним три роки і ше років 5 шліфуватиму і нічого не погнулося в ньому лише щітка стирається.

    Якщо не підходить цей шлях тоді вєрняк піскоструйка до собачого блиску за гроші!
     
    Останнє редагування: 5 вер 2012
  6. Leszek

    Leszek Початківець

    Авто:
    VW Passat B7 1.8 TSI
    Тобіж звичайна кока-кола)

    А якшо серйозно, то піскоструйка рішає.
     
  7. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    нігрол непогано з іржею справляється
     
  8. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Упорства і труд всё пєрєтрут!
    Піскоструйка на металки вважаю дорого, якщо це можна зробити самому, а судячи з дописів власника теми в нього таке бажання є!
    Я вважаю титани ти не відшкуриш для покраски сам, там покриття інакше, відшкуриш але воно не шліфується так як олійне покриття по металках.
    Якщо помиляюся. поправте.
     
  9. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    де її купити в чистому вигляді, бо те що купив я, напевно розбавлена.
    А на рахунок щітки на болгарку, то купував 4 різних і нічого путнього не попадало. Там де іржа важко відходить просто зашліфовує до блиску, а не відколупує. Якщо сильніше прижимати до металу взагі починають дротики вилітати. Думав що оберти зависокі, купив на дрель, але з неї толку ще менше
     
  10. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    знаю що зазвичай нігролом мажуть елементи щоб запобігти ржавінню, і то він з часом може просто стікти. А яким чином справляється з іржею, незнаю
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Та чорт його зна де купити, по заводах певно тре питати.
    Я вже років 4 ніде не брав, є в кладовці. Можу відлити трохи для дисків.
    Можливо вони справді концентрат дають слабший або просто з ВМІСТОМ ортофосфорної кислоти.
    Використовують також будівельники для промазування металевих конструкцій, мабуть постачальники по буд організаціях мають.
    Автосервіси по кузовах на гаражах часто використовують саме кислоту, а не перетворювач іржі. в них відлити можна за гроші або спитати звідки їм приносять.

    Не знаю що за халепа з кругами, в мене все шліфує і ще нічого не відлетіло з шліф круга, хоча я купив найгірше фуфло що було в магазині. Коли шліфував браму на селі то аж стирався круг а не сипалося з нього ніц. То курча візьми дротяну щітку і шкур нею, довго но вєрняк.
     
  12. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    дякую, але живу я не в Львові)

    коли почекав ніч, після того як намазав хімією пробував трохи шкурити наждачкою те все. Особливої різниці що терти з антикором що без нього не відчув, про діти в школи взагалі мовчу. Засіб купував в магазині, коштув не дорого, чогось дорожчого не було. Банка 0.3 л десь 15 грн
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Куди? Де роблять? Скіки коштує +\- ???
     
  14. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Старий, занеси на піскоструйку і не парся, грн 400 за 4 диски і буде спокій! А грунтуй і малюй вже може сам.
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    400грн за піскоструйку + 400грн за диски (приблизно) то виходить дуже "неспокійна" ціна :) Минулого року купував брату на ланос комплект дисків б/у з виду були непогані, а коли брат почав їх чистити то це піпец: щітка по металу, насадка до болгарки(як щітка), наждачний папір, перетворювач іржі (фуфло повне) в кінці кінців зачисний кгруг на болгарку наждачний диск на дрель і чотири вечора по 3години + грунтування і покраска.
    Або піскоструйка хоча в Харкові вона вартує 50грн за колесо 14" + грунтування (якщо всі чотири).
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Да, щось 400 грн то ти погарячкував. Вона значно дешевша.
     
  17. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    про пескоструйку думаю ошибка, хотя кто его знает, если только одна точка (пескоструйка) то тут как в анекдоте "пройди по базару, дешевле найди"...
    в Киеве 50 грн. колесо, 14 дюймов....
    вот, я сам делал, прошлой осенью, зиму откатались, нечего не проявилось, диски в таком же состоянии - http://www.passat3.ru/pokraska-kolyosnyx-diskov-folksvagen-passat-v3-v4/...
    кислота, шарошки, щётка по металлу, нождачка, и... РУКИ и ЖЕЛАНИЕ...
    ну, конечно пиво и 100 грамм, так как делали с кумом и на его авто...
     
    Останнє редагування: 6 вер 2012
  18. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    сьогодні їздив в Нову лінію..дивився піскоструйки до компресора. Є нормальна за 130 грн. Два сопла (одне запасне) шланг для забору піску з ємності. З вигляду дуже надійною виглядає. Є дешевші за 70 і за 50, але зовсім не викликає довіри, якщо купувати то дорожчу. Так от, виникає питання. В друга є компресор, доволі великий, з великим бачком, і качає тиск до 10 атмосфер. Тобто буде великий запас повітря що забезпечить довшу роботу з більшим тиском. Хочу почути відгуки про сам пульвелізатор, можливо хтось користувався, як ефект. Чи просто забити на те все, але з однеї сторони відібється вартісь пульвелізатора якщо все пройде вдало. Діаметр сопла 6 мм думаю достатньо добре повинно гатити. Якщо знайду фото то закину як виглядає
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Помойму Ravel юзав таку штуку в домашніх умовах. Питай його
     
  20. Eller

    Eller Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 1,8 ABS
    Клубна карта:
    Хочу!
    Також хочу піскоструїти диски, скажіть, будь-ласке, де і за скільки.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)