Всім привіт,маю бажання почитати ваші дописи по наступних фактах оскільки відгуки на СЕАТ форумі мене чомусь мало зацікавили, які + і - проблеми чи хвороби,рельний розхід тощо є на автомобілях Сеат Толедо та Леон в 2006-2012р я що є інфа по кузову тощо буду вдячний,оскільки такий варіант як Мітсубіші Лансер 9 поки переніс на задній план і хочу оприділитись поки в даній ситуації. Наперед вдячний і прошу не флудити.Дякую.
наскільки знаю по шкоді то не брати 1.4 16 клапанні, бо після 150-200 тис починаються проблеми. ну і не брати дизелів з насос-форсунками(pd) для драйву брати tfsi, fsi або сильніші версії tdi на комон-рейлі. ну а самий простий і надійний але ніякий мотор то 1.6 8 клапанник на 100 коней
скажу конкретніше знайшов на Богданівській на авто-комісі Толедо 2006 1,9ТДІ і Леон 2008 1,6 от ними і зацікавився, тому цікавить усе
на толедо тді там всі мотори з насос-форсунками. якщо готовий на ризик в ~4000$ за чотири форсунки у випадку чого, то можна брати. справа в тому що ресурс тих насос-форсунок не надто великий, тому шрот в тому випадку - це ненадовго і залишається тільки нові. volkswagen на нових моделях повністю відмовився від моторів обладнаних тою спільною з Siemens технологією в користь мерседесовської яка бере початок десь з 1996року
:D як на мене це все пребільшення з насос форсунками, якщо мати правильний підхід і вчасно міняти розхідники то можуть і 300 тис. відїздити а їх ціна в середньому 500 євро комон рейл оснований на комп. впорскувані + ТНВД так ось ТНВД також може поломатись якщо погана якісь пального а він вартує в середньому 1300 євро такшо тут як попадеш