який двигун обрати для майбутнього авта

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем MrWolf777, 14 лис 2012.

  1. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Всім привіт,маю бажання почитати ваші дописи по наступних фактах оскільки відгуки на СЕАТ форумі мене чомусь мало зацікавили, які + і - проблеми чи хвороби,рельний розхід тощо є на автомобілях Сеат Толедо та Леон в 2006-2012р я що є інфа по кузову тощо буду вдячний,оскільки такий варіант як Мітсубіші Лансер 9 поки переніс на задній план і хочу оприділитись поки в даній ситуації. Наперед вдячний і прошу не флудити.Дякую.
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    наскільки знаю по шкоді то не брати 1.4 16 клапанні, бо після 150-200 тис починаються проблеми. ну і не брати дизелів з насос-форсунками(pd)
    для драйву брати tfsi, fsi або сильніші версії tdi на комон-рейлі.
    ну а самий простий і надійний але ніякий мотор то 1.6 8 клапанник на 100 коней
     
  3. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    скажу конкретніше знайшов на Богданівській на авто-комісі Толедо 2006 1,9ТДІ і Леон 2008 1,6 от ними і зацікавився, тому цікавить усе
     
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    на толедо тді там всі мотори з насос-форсунками. якщо готовий на ризик в ~4000$ за чотири форсунки у випадку чого, то можна брати. справа в тому що ресурс тих насос-форсунок не надто великий, тому шрот в тому випадку - це ненадовго і залишається тільки нові. volkswagen на нових моделях повністю відмовився від моторів обладнаних тою спільною з Siemens технологією в користь мерседесовської яка бере початок десь з 1996року
     
  5. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    :D як на мене це все пребільшення з насос форсунками, якщо мати правильний підхід і вчасно міняти розхідники то можуть і 300 тис. відїздити а їх ціна в середньому 500 євро

    комон рейл оснований на комп. впорскувані + ТНВД так ось ТНВД також може поломатись якщо погана якісь пального а він вартує в середньому 1300 євро

    такшо тут як попадеш
     
  6. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    і всеж покищо мої розуміння того що дизель вартий уваги лише старий лише підтверджуються
     
  7. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    темі ап авто придбане
     
  8. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Ну так признавайся скоріше!
     
  9. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    на той момент ішлось про Толедо,зараз це Астра
     
  10. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    моя порада брати Дизель , принаймі я б брав такий
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)