Форумчани закиньте мені будь-ласка фото натягувача з роліком ремня генератора. Проблема така що я свого гольфа 1,9 ТД купив тому рік помеленько доводжу його до ладу і зіткувся з цим натягувачем, виявляється в мене він не саморегулюючий як у всіх, попередній власник щось мудрував. Він в мене просто на металічній планці закріплений жостко без саморегулювання затискаючи болтом цю планку. Суть в тому: 1. Що я не знаю чи це добре, бо, може бути нагрузка для підшипників генератора і компресора. 2. Я можу купити натягувач я не знаю чи мені підійде. Причина - чому попередній власник не поставив рідний натягувач? В мене двигун не рідний ААЗ а АФН, компресор також не рідний. Тому прошу вас закинути фотки свого ролика з натягувачем, чи буде різниця?
Шо на ААЗ, шо на АФН принцип один ы той самий выдрызняэться тыльки сам натягугач №8 Uploaded with ImageShack.us
А може хто сказати, у мене якраз десь приблизно 1 місяць тому почався сипатись пил(колір червоної цегли) з натягувача №8. Чим це загрожує? Заміна? Хто підкаже або хто мав схожу пробему?
Думаю , що пил кольору червоної цегли -це іржа, яка висипається через вібрацію. Якщо є вібрація натяжного ролика - зношений шток 6 і втулки в корпусі. Втулки міняють, але при зношеному штоці це нічого не дасть, хіба реставрувати і шток. Мав проблему - вирішилась заміною механізму натяжки в зборі на вживаний (100 дол). Натягувач №8 не важко зняти і можна змастити. Начитавшись форумів, я вирішив також поміняти свій простий шків на шків з обгонною муфтою, що має суттєво продовжити життя механізму натяжки. Після вказаних робіт вібрації і сторонніх шумів немає.
Я не можу розібратися з цим механізмом в мене виглядає все просто а на схемі цілий механізм. В мене є одна дирка на болт з ключем 19 де я закручую ролік з крипіжем і все - ремінь натягнутий. На схемі купа болтів як я його маю закріпити, що я маю купляти, з чого починати не знаю...
Про те що йде тертя я зрозумів, а чим взагалі змастити(мені вже навіть казали в солярі помити). Сам натягувач №8 я вже хотів замовити, але спочатку хочу почути хто вже мав проблему і як її вирішив. Я так зрозумів Ви замовляли шків у Юри Каматоза, я якраз був присутній(коли привезли його) і мене здивувало, що у мене простий шків, а не з обгонною муфтою. Я питався у майстрів і мені сказали, щоб я не парився, оскільки шків простий - менше гєморою. І ще здається він не підійде мені, оскільки він кріпиться по іншому чим звичайний.
Шків підходить. Звичайний кріпиться гайкою, а з шків бендиксом накручується на вал. Після заміни тільки шківа пропав писк, а вібрація залишилась. Можу надати свій старий механізм натягування в зборі для експериментів. Натягувач поз 8 там добрий. Автору теми: думаю там інший не тільки мех натягу, але і сам генератор. Якщо немає проблем з ременем (не вібрує, не послаблюється, не пищить, не сповзає ...) раджу залишити як є. Оригіналиний вузол проблемний і дорогий, тому попередній власник його і поміняв.