jetta 1.3к HK 84р.в. одним словом зараз я вам розкажу одну п...ову історію))) дойшов, короче, час мому бензонасосу, почав він бензин на мотор виливати (там така дирочка маленька є), але машина їхала добре, не глохла, не травила, небуло провалів.... пішов на базар купити новий, продавець сказав: добре що на мотор л'є, а не у нього, а то капець був би.... поставив новий, завів, поробив мотор десь 20 секунд і пішов бензин фонтаном з карбюратора....камера де поплавок була переповнена, машина потім заводилась, якщо довго крутити стартером, но також глохла і також з фонтаном.... довго думаючи і радившись, прийшов до висновку, шо новий насос крепко багато бензини качає, що вона не встигає через обратку втікати.... короче шток на насосі довгий ,я його троха вкоротив, поставив, завів і побачив шо то дорбе....но не надовго((( через пару днів машина на ходу почала глохнути, і тяжко потім заводилась... як вияснилось (на око), то напевно тепер насос не докачувув, бо якщо їхати швидко (тобіш, на повишених обертах), машіна не глохля ))....(тобто бензин нормально накачував, тилько на більших обертах), але знявши шланг після насосу і завівши машину, бензин добре люрив, так само і з обратки, так шо його не може не хватати..... прийшов до висновку, шо забагато вкоротив, і взяв наварив килько мм... машине не глохле, на холостому, навіть пів кілометра проїхав, потім знову фонтан і бензин (по доляру з лишком, за літер) потік через повітряний фільтер(тобто знов забагато).... з горем вернувшись до дому, я вкоротив того штуцефендєля(буквально на 1мм), погазував филин 10, вроді добре...... але ніц то не так... проїхавши не сей раз 1кілометр, знову стояв з відкритим капотом, бензини не було, значить тепер знов нехватає бензини, но якось підгазовуючи, доїхав до місця призначення.... тепер назнаю за шо і братись, може то бензонасос який брачний, чи може я шо нарушив в карб (бо знімав його, як перший раз фонтан був, але якби так то машина би погано робила, а так робить добре поки не захлохне) чи куй його матера знає, задовбало вже.... вот така срака-мотика, хлопці поможіть хто чим може, в мене ідеї скінчились(((
во, перша думка, яка і мені прийшла а голову! навіть, якщо не "возвратка" забилась, то точно який патрубочок по якому йде бензин, або ж карбюратор десь конкретно забитий...
) я поважаю людей які самі щось роблять, але якщо не вийшло, чому було не звернутись відразу до якогось спеціаліста?
я про це зразу також подумав, і перевіривши його ротом вияснив що дути туди тяжко)))) я взяв компресор почав його продувати, але після того тоже тяжко ротом, хрен його знає що там за сікретка - дується але важко)))
бл.. вроді да(( доречі на базарі відвалив за нього 325грн. а сьогодні в магазині автозапчастин (не на базарі), на замовлення (правда фірма інша якась на букву х називається) 255грн.
так ти попробуй знайти його толкового.... їздив я до одного з генератором, то він його і розбирав і ше там шось, чуть не рекомендував нового купити, а воно вийшло маси небуло))))
причому тут карбюратор, в карбюраторі хіба що може бути проблема в поплавкові і голці, але вони працюють добре, що правда ну не має голка з поплавком такої потужності щоб стримати такий напор, та і не повиний він там такий бути....
не повинно бути тяжко - там теж не поганий тиск(я з нього іноді бенз беру). копай в сторону сепаратора\обратки: або з сепаратором шось не так або якийсь шланчік забитий\перегнутий. пи.си.якби шось - маю робочий сепаратор,зьома
Я чому за фірму питав. В нас двигуни фактично однакові. І була схожа проблема. Старий потік в місці завальцовки, купив Топран і всі вище описані симптоми з"явились. Я теж і шток підпилював і пружину від старого Пірбурга ставив, і обратку провіряв)) Потім плюнув і заказав новий іншої фірми, проблем після того жодних.
а шо з тим сепартауном могло статись?? я як дув компресором то повітря чомусь вроді біля самої кришки бензобака виходило...... блін був старий насос все було чікі-пікі.....шо може поставити назад старий і поїздити)))
ніхіба собі я тоже так думав що брачний, но логіка брала верх, вроді і робить, бензин качає..... куй його знає))) а якої фірми поставив, чи щось підпилював і просто замінив? як дойшов до висновку щоб замінити?
До висновку дойшов просто) На тому Топрані після різних маніпуляцій все одно не можна було їхати + поїхав до карбюраторщика, він поміряв тиск, тиск не відповідав потрібному. Потім прочитав на іншому форумі схожу історію, подивився відгуки і попитав народ про те, які бензонасоси вони собі ставлять і такий же заказав:
привіт, була така ж проблема. Мотор 1.3 HK, 2e3. Бензонасос JpGroup, номер 1115200500. Поставив, пішов бензин фонтаном з карба. Думав справа в обратці, бо теж важко продувається (вона повинна легко продуватись?). Вивів обратку в пляшку. Завів, пляшка досить швидко наповнилась і при цьому всеодно бензин валив з карба зі всіх щілин. От думаю, це в насосі проблема чи в сепараторі/обратці/карбі? На старому насосі такого не було.
Вибачте що не відписався...забув...довго не заходив....ремонтував))))) . Проблему вирішив тим, що поставив оригінальний б/у насос...коштував він як новий києць, зато проблем ніяких...бля тільки дарма платив карбюраторщику, з тими китайцями він так нічого і не вирішив
Маю питання по тому насосу бо двигуни і насоси в нас одинакові , я сьогодні купив такий , бо та сама проблема з маленької дирочки почав виливатися бензин , купив такий самий який стояв , впринципі і особливо вибору не було був ще такий , але сутєво в ціні відрізнявся, коротче я взяв фірму валео , одна тільки проблема , що його не розкрутиш і не поремонтуєш то є важливий момент , але якщо врахувати , що запчастин немає то не бачу сенсу платити більше , так от ти написав , що поставив оригінальний Б/У насос , зразу питання як фірма називається ну і чи можна фотку того насоса , нажаль я не памятаю коли я останній раз його міняв , тобто не можу порахувати на скільки років того насоса вистачило, з того шо я памятаю то було ще до революції, в такому випадку не все так зле бо насос проїздив 5 років , щось я розписую все дуже детально так от 1 Прохання скинути фотки того насоса , ну і бажано назву фірми , і скільки часу він їздить 2 враховуючи , що вибір тих насосів не великий , то хочу почути хто має такі насоси і скільки часи вони у вас їздять , вроді просте як дверів питання