Всім привіт! Вирішив створити тему, про своє авто. У вересні минулого року став власником Джетти 1988 року народження, з моторчиком об"ємом 1,3. По словах попереднього власника, він перший і єдиний власник на Україні, з 1997 року (що підтверджується техпаспортом). Машина більше стояла в гаражі, ніж експлуатувалась, відповідно є свої плюси і мінуси. Хоча пробіг зараз майже дотягнув до 200 тис., це при умові що лічильник кілометражу на даний момент не працює Машина була знайдена на авторіа,ніби як у Львові, але як вияснилось це майже сусіди моєї дружини, з містечка у Львівскій обл. де знайомі підтвердили, що машину берегли і шанували і сильно не вбивали). От я і купився на позитивні відгуки, і трошки переплативши, я її купив. Що маєм: жодного разу не варене авто (ну принаймі на підйомнику не знайшли жодної латки), невелика дирочка під задньою аркою і кузов можна сказати без корозії, невеличкі точки є, але ж машина 88 року. Не зашурганий і не прокурений салон. Слідів серйозних ДТП не побачив, передній бампер трохи получив і тріснута решітка в декількох місцях. Власне, машиною задоволений, потихенько буду виправляти косяки, їх трохи є, потрібно розібратись з приборкою, так як не працює одометр, і лічильник кілометражу, спідометр бреше десь +20 км, думаю вирішити заміною приборки. По кузову проблема із заднім лівим крилом, воно тупо вигоріло, причому удару не було, принаймі з внутрішньої сторони приклеєна рідна шумка і ніяких слідів рихтовки і вистукування не видно. Сподіваюсь порішати то поліровкою. І гудить підшипник, на швидкості десь від 60 і до 80 км, потім перестає, на разі не можу вичислити який, на підйомнику, при прокрутці не гудить жоден : Фотки закину трошки пізніше, як помию і пофоткаю машину. Трошки для завтравки з авторіа, дивно шо оголошення про продаж ще висить ) Ну ну я послідок, можу задавати дурні питання, тому що серйозних знань по ремонту і експлуатації вагенів немав. Про не сварити, а наставляти на істинний шлях
Вітаю! Аналог мого гольфа ) В тебе інжектор чи карб? 2е3? По чому нині таке авто, якщо не секрет? Якщо що - питай, вже є деякий досвід, накопичений по тому типу мотора і панелей приладів ))
При гулі підшипника поворотом керма нагрузи одну зі сторін. Якщо гул пропаде значит та сторона яку розгрузили, якщо посилиться то нагружена сторона. С мабільнава дєвайса
Cherepaha в мене карб, заплатив 3850$, це ще по курсу 8. По звуку гудить ззаду, вартує купити комплект. Тоді питання, якої фірми купляти підшипник(комплект)?
Підпис під аватаром на форумі варто змінити.... Вітаю, непогана машинка, повнолітня :rofl: тепер можна повноправно нею зайнятися. Почни з приборки, а підшипником займешся пізніше. З вищеописаного насторожило мене "невелика дирочка під задньою аркою" - цим тре зайнятися негайно, бо при гудінні(вібрації) підшипника, то може вилитися в плачевну історію на дорозі.
Всім привіт, довго не писав. Замінив підшипник, в салоні стало тихіше) З"явилась нова проблема, металеве тертя при тормозінні, при чому зауважив, що коли приторможую не тре, а починає терти, в момент коли зупиняюсь повністю. Що це може бути? колодки? А ще почало витікати масло з маслозаливної пробки, так як пробіги не великі, то помічаю буквально пару капель. Начитався зокрема і тут на форумі, що 1,3 мотори геморні, з проблемою вентиляції картера і що це може бути забитий сапун? які реально є виходи? розбирати, чистити? чи заміни пробку і надіятись що це таки вона?
загляни, подивись; я думаю, що колодки) таки так, з 1,3 масло собі підкапує, але якщо не давати мотору великого навантаження, не ганяти по місту якби в тебе 2,8 літри під капотом, то не мало б бути ніяких проблем) а на "пару капель" я навіть не звертаю уваги, якщо за 8 000 долиєш 100-150 гр масла, то вважаю це нормою, мотору таки третій десяток літ; сапун можеш просто так почистити, зайвим не буде)
Потрібна допомога, якщо це можливо. Вирішив купити передні тормозні колодки, в магазині сказали що їх є 3 види, які в мене я поняття немаю. І глянути зараз нема можливості, я у Львові, авто в області) Можливо хтось може зорієнтувати?
бери ті, що товщину мають "середню". В мене завжди така дилема виникає. А якщо будуть загрубі, то наждачкою сточиш. Сам так робив 2-3 рази. Головне, щоби сама основа колодок була по фен-шую, і сідали на твій суппорт.
в тому то і проблема, що їх є декілька видів, казали знати хоча б діаметр тормозного жиску, таки прийдеться знімати дивитись
знімати - без проблем. Піднімаєш домкратом авто, знімаєш колесо, і шестигранником (або зірочкою), тільки нормальним не китайським, відкручуєш два болта, витягуєш суппорт, прижимаєш поршень суппорта деревяшкою чи викруткою (це краще робити, коли суппорт не знятий), але перед тим відкрий кришечку бачка заливу гальмівної рідини. Знімаєш колодки, але, коли будеш ставити нові колодки, докупи (якщо не буде в комплекті) такі штучки, пластинки з язичком (не пам'ятаю, як їх іменувати), коштують 4 шт. 20-30 грн. і їх обов'язково поміняй, щоби на бруківці не гриміло, під час заміни колодок, зверни увагу на направляючі суппорта, якщо резинові частини потріскані - міняй. Орієнтовний бюджет: - колодки = 90-140 грн. - бляшки з язичком (фіг знає, як вони називаються) - 20-30 грн. за 4штучки (по дві на колодку) - направляючі суппорта = 10 Євро (на одну , або на дві сторони) Заміну позиції номер 3 рекомендовано міняти, але, якщо не гримить, не тарабанить і з вигляду не потріскані резинки, то можна не міняти.
І так новий трамбл, міняв прокладку на бензонасосі, скручуючи все назад, зрозумів що є пару шлангів які я без поняття де мають бути. 1- йде з трамблера, точніше з вакуум-коректора (принаймі гугл так підказав) і хз куда вона має йти? 2- з корпусу повітряного фільтра (гугл каже з клапана терморегулятора) куда він має йти? Ітог, не стабільна робота на холостих, таке враження як на дизелі. П.С. Грішуще тросік акселератора.