Капіталю свій 1.9

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Exoto, 28 тра 2017.

  1. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Отже, так як вирішено було робити свій двигун і аби не засирати свою тему питаннями, створю ще одну суто по капіталці.
    Отже, зняли голову, всі клапана під заміну однозначно, виробітка ппц. Фото зроблю завтра.
    В блоці задири, збирати так взагалі неок. Відповідно зніматиму блок і щось треба з тим робити.
    Варіантів небагато, перший. Нові поршня з кільцями, направляючими, вкладишами і тд і тп. Відповідно шліфовка блоку ітд.
    Варіант два, бу блок, з моїми поршнями.
    До якого схилятись поки не знаю, поршні зняти не вспів, але доки буде робитись головка, вивчаю питання.
    Цікавить, чи підійде мені блок від 1z чи з afn Б4 пассату?
    Чи реально знайти блок в гарному стані?
    Ціна по ремонту мого блока, дуже вже кусюча.
    Орієнтовно поршень в зборі 1800 грн один, крім того шліфування і тд і тп.
    В загальному, буду радий порадам.
    Також цікавить така штука, дізнався. що поршні 1 і 2 циліндра відрізняються вд 3 і 4, цікаво чим і для чого?
    дякую
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А причину знайшли якого милого така виробітка? Бо з того шо ти описав то курче тре пісок сипати у впускний шоб таке було та ще й хєрове масло-бадягу залити і ще напевно на воді замість антифризу іздити, і то все одночасно.
    Так в чому причина?
    Бо відкапіталиш не позбувшись причини, то сам знаєш.
     
  3. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    В суботу вспіли тільки зняти голову і а**їти.
    Завтра ввечері вже знімемо поршень, глянемо шо там далі і будем думати.
    Дивно як вона зимою в -30 заводилась. Та і не диміла аж так дуже.
     
  4. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    простіше купити бу мотор і не морочити голову з капіталками, плюс ще будуть запчастини з твого мотора. Це з досвіду
     
  5. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    після капіталки +100 тисяч це максимум і знов щось вилазить
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Якщо робити для себе, щоб ще поїздити, тоді вартує капіталити, а так, як ти плануєш її продавати також думаю простіше купити б/у двигун.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    от блін любителі...... посадки фрезеруються а клапана притираються і нічого під заміну не йде бо раковини на посадці завжди більші ніж на клапанах. Під заміну клапана ідуть коли погнуті, або прогорівші. Взагалі закрий клапана переверни голову заляй солярою і через ніч будеш бачити де втікає соляра... там не тримають клапана
    Які задири на блоку вертикальні чи горизонтальні... скоріше всього вертикальні... то вони тобі підбирали масло. В тебе були нормальні картерні гази, значить виробітка блоку не повинна бути критична - тре міряти теплові зазори.Задири тре оцінювати - вертикальні на компресію не критичні, вони тільки на жор масла... можливо їх можна нейтралізувати присадками типу ХАДО і новими кільцями. Не рухайте поршні поки не заміряєте теплових зазорів... потім трудно буде встановити степінь зносу.. взагалі як плотно поршня сидять в блоку.
    Добрий дизельний Блок найти або нереально або як повезе. може який любитель розібрав і не зміг зібрати і продає... тут Гугл в поміч. Дізельний б/у двигун великий кіт в мішку. Якщо з трьох один меньш більш добрий то ще дуже повезло. Бо дізеля власне і міняють через виробітку блоку.
    Блоки з інших двигунів можуть не піти... там є різниця в товщині шийок колінвала в залежності від потужності... Треба провіряти по вкладишах. Колись стикнувся з тим різниця може бути в 0.5 мм
     
    Останнє редагування: 29 тра 2017
  8. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Задири горизонтальні, вже в верху. Такі досить норм, пальцем відчуваються. Я б сфоткав, але видно не буде, так як вони при самому верху. Поршня в блоку літають, "на око" 1 - 1.5 мм.
    На рахунок клапанів, зроблю фото, буде видно
    Воно то так, але я всетаки схиляюсь до того щоб зробити добре, далі підняти ціну на вартість ремонту і кататись собі далі.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну на око то трудно тре міряти. Те що літають погано... горизонтальні задири то виробітка блоку... але на самому верху є нагар, його треба дуже дуже акуратно зчистити або хімією або нульвкою і тоді дивитись на виробітку, або міряти нутроміром в зоні роботи другого компресійного кільця
     
  10. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    фото клапанів
     

    Вкладення:

  11. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    додам відео блоку. Такий шат мають 2 циліндра
     
  12. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    також цікавить гільзування блоку, як я поняв поршня залишаються мої?
    хто підкаже плюс мінус прайс
     
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    ІМХО, не так критично, як видно по відео - кільця стерті тому і виробітка є вгорі... Шліфани, поміняй кільця, помий і притри клапана і ще буде їздити довго, точно вистачить і на продаж і для себе. Як я казав тре знайти причину якого милого полетіли кільця і клапана так закоптилися - скоріш за все пісок попадав в камеру згоряння. Також не думаю що тре лізти до поршневої і щось там притирати, але то вскрітіє має показати.
     
  14. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Нині знімлю поршня і буду бачити. Якшо там не дуже все пічально, то можливо так і зроблю. А от на рахунок пилюки, це досить цікаво. Я повітряні фільтри міняв 1 а інколи 2 на 8000 км. Це може бути через неякісне масло?
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Гільзи десь в районі 700-900 грн штука. Гільзування в районі 2500-3000... Останнім часом слюсарні підняли ціну майже в двічі... так що це приблизно.
    Клапана нормальні...тре тільки профрезерувати і притерти
     
  16. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Посвітив добре фонаріком, циліндри маютть і вертикальні задири. Поршень ще не знімав, як далі бути поки хз
    Яка ціна фрезерування і як воно виглядатиме?
    Де в нас можуть добре загільзувати?
     
    Останнє редагування: 29 тра 2017
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    На курмановича 9 все роблять, і ціни адекватні якщо все разом робити. Там і по головах і по блоках - все разом. Задзвони і взнай.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Отже зняли поршень, ті задири то вже я зі страху побачив. Вертикальних нема, горизонтальні видно на відео. Вирішили що обійдеться заміною кілець.
    Але, для повного заспокоєння, можє хтось є хто вміє користуватись мікрометром і може приїхати мені переміряти?
    не за просто так звичайно
     
  19. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Там нема вже шо фрезерувати. Дізнавався, сказали краще нові
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У тебе клапана виглядають на фото нормальні, лише накип прибрати, нічого там фрезерувати не потрібно! Кум мав на увазі в головці посадочні сідла клапанів пройтися фрезою бо шліфовка вручну створює нерівності і притирка\посадка клапанів є проблематичною після цього. Тут в темі поряд @wvB2 купив фрези для цього діла - може поділиться з тобою...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)