капіталка підмінної ГБЦ 1,6TD

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем wvB2, 15 гру 2016.

  1. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Велике прохання, може у когось є стара прокладка головки блока на 1,6TD бо нову купляти буду тільки коли розберу свій двіжок. А стара потрібна для відновлення конфігурації оттворів циркуляції охолоджуючої рідини бо канали в спряженні з блоком були розїджені і мусів усі пообварювати. Капіталю по повній з заварюванням усіх тріщин між клапанами, та ще одну знайшов біля форкамери.
     
  2. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    А що мішає її зараз купити?
    І подивишся де отвори, і прокладку вже бедеш мати, і можливо щей зекономиш бо не факт що вона потім може подорожати.
     
  3. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Нажаль не знаю який номер прокладки бо можливо мій двіжок уже не одноразово капіталили і якщо щліфували чи фрезерували блок, тоді я точно невгадаю!!! А прокладка обміну наврядче підлягає!!!
     
  4. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    невже нівкого з майстрів, які ремонтують двіжки нема прокладки старої на 1,6TD. Хоча я розумію що таке одразуж викидається!!! Але якщо у когось знайдеться то дайте знати????
     
  5. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    І ще одне з запитань до досвідчених фахівців, між впускними і випускними клапанами є заглиблення, а після заварювання тріщин і фрезерування ці заглиблення звісно вирівнені в рівень з загальною площиною. Так запитання в тому чи потрібні ці заглиблення???? Бо наскільки по теорії начебто ці заглиблення для продувки циліндрів коли на певний час відкриваються обидва клапани.
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    зайди на мою тему по мому Г2, я влітку тим займався, переглянь, якщо виникнуть питання, пиши, але відповім вночі.
     
  7. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Прошу вибачення але по темі нажаль нічого не знайшов (може й погано шукав) але всеодно покищо одне запитання,- чи потрібні впадини між клапанами бо вже головка заварена, профрезерована, розточена під гнізда клапанів, розточені посадочні місця під новий тип форкамер, виготовлені нові гнізда клапанів (відпущені до 45 одиниць твердості так як сталь ХВГ має 65-67 од). Залишилось підігнати гізда клапанів під розточені місця, якщо треба то профрезерувати між клапанами, запресувати форкамери, і з усім цим остаточно шліфанути!!!
    А завтра буду шукати стару прокладку ГБЦ.
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Подзвони мені і я тобі розкажу, так скоріше і все поймеш. Мої телеф. в підписі. Хоч вже дзвони.
     
  9. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Дякую за поради і за наведені контакти, взнав що дійсно впадини між клапанами (впускний-випускний) потрібні для продувки циліндрів перед заповненням циліндрів! Буду вифрезеровувати!!! Після того підганятиму сідла клапанів і запресовувати на гарячу головку а також запресовувати форкамери і направляючі клапанів, а вже після всіх запресовувань остаточна шліфовка разом з вершинами форкамер. Також дякую за поради куму працюю далі!!!
     
    Останнє редагування: 17 гру 2016
    • Подобається Подобається x 1
  10. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    короткий опис послідовності виконання робіт
    підготовка до зварювання (розшивання і розбуровування тріщин і раковин) DSC02410.JPG
    DSC02408.JPG
     
  11. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    вигляд після зварювання
    DSC02412.JPG далі профрезерована і розточена залишилось зняти надлишок наплавленого алюмінію

    DSC02427.JPG вже підготовлені сідла клапанів з сталі ХВГ і відпущена з твердості 67 одиниць до 45 одиниць (так як в оригінальних сідел 45...47 одиниць) але нажаль різниця в сплавах між оригінальними сідлами є це вміст 20% міді а все теж саме (зокрема по температуростійкості). Вміст міді скоріш з двох причин:
    1- краща зносостійкісь;
    2- забирає звук (глушить) але це для дизеля думаю не важливо бо сам звук дизеля цокотіння клапанів заглушить. DSC02430.JPG залишилось підігнати ці сідла під розміра посадочних місць в головці з натягом 15 мкм
     
  12. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Ще зіткнувся з тим що форкамери всі були потріскані і коли хотів замовити нові то виявилось що в мене старого типу D-25 мм а в наявності є тільки D-27мм. А різниця і в ціні за одну 100 грн. а їх 4 шт. Оскільки і так після заварювання посадочних місць сідел треба розточувати, то зробив висновок що посадочні місця під новий тип форкамер розточити і вигідніше і швидше бо старі ще треба замовляти. А коли ще й порівняв форкамери старого і нового типу, то зрозумів чому їх збільшили в розмірах,- в нових товщина стінок на 1 мм збільшена.
    І ще в попередніх спілкуваннях щось я трішки сплужив щодо прокладки головки блоку, так як розмір прокладки визначається кількістю дирочок, які можна побачити на зібраному двигуні. Отож прокладку вже маю і згідно прокладки можу підібрати непотрібні напливи після наварювання.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Раз уже вийшов на фініш.. Далі подумай про модернізацію щоб більще коней витягнути.Для початку шліфани впускні, випускні вікна. Випускні до зеркала, впускні до мату. У впускних сумарно з колектором треба зробити гладеньку хвилю щоб повітря йшло не прямо а з завихренням... Повітря у камери має попасти закручене у вигляді "смерчу". Якщо ще дістати впускний колектор, його шліфанути і поробити " металеві хвилі для закрутки повітря + на впускному вікні ГБЦ. Плюс шліфанути випускний то можна підняти силу на 8- 10 коні
     
  14. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Відверто кажучи я про це читав коли навчався в автодорожньому технікумі, навіть деякі одногрупники це пробували робити на звичайних москаликах і начебто результат був непоганий. От як це провернути технологічно ще не дуже розумію, хоч є вже на приміті дещо. У нас технологічно для полірування ювелірних виробів використовують войлок. Є достатньо відходів войлоку, можу зробити щось подібне до хони, тільки полірувальним елементом буде войлок порізаний під розмір віконець (це технологічно можна зробити на звичайному стаціонарному свердлильному верстаті, а він в мене є в дома), а матову поверхню дуже добре робить насадка з дротяної щітки з троса (це вже робив). А от як зробити спіралеподібну поверхню впускного каналу, ще не знаю!!!???
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Може підкаже хтось глибину посадки сідла клапана в головці блока, 1,6 ТД бо ескіз з розміром старих посадочних десь загубився, а боюсь зробити щось не те, от і хочу перевірити відповідність.
    ескіз посадочних місць сідел клапанів.png
     
  16. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Ще запитання до КУМА відносно впускного колектора щодо наявності регулятора надлишкового тиску, бо в мого двигуна регулятор є, а от на впускному колекторі головки що взяв на підміну,- нема, невже в двіжка з турбіною може бути відсутній регулятор надлишкового тиску????
    І ще одне після завершення капіталки головки хочу спробувати зробити мідний кулер для охолодження повітря після турбіни, бо в мене на роботі є можливість таке зробити,чи варто заморочуватися???
     
  17. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Підкажіть може хтось з таким стикався,- при заміні гідрокомпенсаторів знявши шестерню розподільчого валу, виявилось про відсутність сегментної шпонки між розподільчим валом і шестерньою розподільчого. Що роби ти, бо в підручнику вказано що шпонка має бути??? Цікаво що шпоночної канавки на шестерні нема. Підкажіть хто може???? Двигун 1,6TD SB
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На SB не має шпонок. Шестерня садиться на конус, а розпредвал бдокується з другої сторони планкою при заміні ремня ГРМ чи зборці ГБЦ. Шестерня вставляється в ремінь і так з ремнем надівається на конус і затискається при заблокованому розпредвалі. Через те не потрібно шпонки. Як би була шпонка то не попав би правильно на зуби ремня ГРМ, або мусіла б бути інша система ГРМ
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Дуже- дуже дякую вам, а то, відвердто - чуть в штани не наробив, бо шпоночна канавка на розподіл. валу є, от і сумнів заклався... Але це ще не великий жах, бо ,можливо, я знайшов причину тяжкого заведення на холодну! Витягуються шпильки кріплення 2-го бугеля і є відчутний зазор між бугелем і нижньою частиною підшипника ковзання (тіло головки), заміряв щупом - 0,35мм. Спробував заложити поверхню головки ганчір'ям, засвердлив на глибину до 40 мм (на обидві шпильки) і нарізав різьбу, все пропилососив. Начебто все вдалось чистенько!!! Все вже зібрано, пізно в вечері буду заводити, бо вже в 5-й ранку голова не варила!!!

    Якщо можна, ще запитання...
    Співставлення міток ВМТ:
    - на маховику мітка "0",
    - фіксатор у вигляді планки розподіл. валу, - палець в шестерню НВТ
    - Ще читав про мітку на шестерні розподіл валу, але щось я її не знайшов!!!
     
    Останнє редагування: 19 лют 2017
  20. BASK

    BASK Active Member

    Авто:
    Сaddy
    wvB2
    Ти зі Львова? також маю таке залізо і буду збирати до купи...
    можливо хтось порадить де роблять діагностику- регулювання паливної?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)