ЛОШАРА!!! або ОБЕРЕЖНО АФЕРИСТИ

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем vovik07, 23 гру 2020.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Привіт. зразу хочу сказати що це не стосується клубу чи одноклубників , а розвели мене по телефону і я хочу розказати схему по якій працюють аферисти.
    Історія така . В мене є швейна машинка , яка займає багато місця в гаражі , і я вирішив її продати на ОЛХ . Перед Миколаєм до мене дзвонить чоловік і каже що цікавить його моя машинка. Чи не зміг би я відправити її по НП в Херсон. Я кажу що нема проблем, він питає яка форма оплати вам підходить і зразу . ми б могли вам перерахувати на картку.. Я кажу можна на карту приватбанку.. Він каже я вам відправлю смс з своїм номером , ви мені на вайбер скиньте номер картки.. Прийшла смс ( г.Херсон,отделение новой почты, получатель: Синицын Олег Васильевич. Номер вайбера 0990113498 ) Номер з якого дзвонили 0992709649. Я відправив номер картки . Чоловік дзвонить і каже : ми можемо перевезти гроші через банківський переказ в банкоматі , бо в нас велика компанія і я маю звітувати перед бухгалтерією і ви обовязково всі чеки покладіть в посилку з машинкою. Я не знаю як отримувати переказ , я вам все розкажу , будете біля банкомату передзвоніть... І як на зло я був не далеко від відділення банку . Я підійшов в банкомат , передзвонив. Тут мені кажуть вставте картку заходьте в меню і наголошує , пін код мені не кажіть і попереджую що наша розмова записується бо ми працюємо з грошима. В "людини " язик підвішаний і він до дрібниць знає меню банкомату , я підозрюю що він можливо працював в коллцентрі банку. Я зайшов в меню і він каже подивитися баланс по карті , я питаю для чого вам баланс по карті ? Він каже щоб знати скільки ввас грошей було і чи зарахуються наші гроші вам на картку. Але роздрукуйте баланс на чек і в долларах і уточнює що загальний баланс не кажіть а тільки доступний????
    Я розумію що я Лошарський лошара і до тепер не можу повірити що це було зі мною.
    На балансі в мене було 80 з чимось доллара. Я питаю чому в долларах , він , бо в нас звітність в долларах.. Тепер я розумію чому в валюті , щоб в мене було менше підозр при наступних діях... І коли ти стоїш біля банкомату і заді тебе черга і ше по телефону тобі говорять , ти не можеш все обдумати.
    Дальше чоловік мені розказує як зайти в меню в банківський переказ і дальше треба вводити код переказу. Він мені диктує код ( ясно що видуманий) і в мене вибиває помилку і тут він починає панікувати метушитися говорити ше швидше і давити через телефон . Каже ввас видало помилку в мене висвітилося на компютері , я кажу так. Бо ви вже зайшли в нашу фінансову систему і все бачу на компютері а помилку видало бо наш бухгалтер ввела не ту суму , тепер помилку треба скасувати. Натисніть видача готівки і зніміть 2000 грн але без друку чеку бо там велика комісія , я питаю чому я маю знімати своїх 2000 грн ( аце якраз тих самих 80$ ) він каже . що ви зараз в нашій фінансовій системі і це наші гроші..:facepalm:. І в цей час ше сварить там якусь Тамару Петровну що вона перевела не ту суму.
    Я зняв гроші і він каже тепер швиденько найдіть термінал або Айбокс щоб відправити гроші , щоб зняти помилку. Я був біля відділення тому термінал не далеко , він каже не кидати трубку інакше я вийду з їхньої фінансової системи і помилка не зніметься . Відповідно оповіщення про зняття грошей я не побачив.. В терміналі він каже . авторизуйтесь і поповнити номер на 1000 грн і обовязково сказати комісію . Він продиктував номер який я не запамятав . Він каже все я бачу що гроші пішли , тепер поповніть ше раз номер на 1000грн і диктує цей самий номер , я питаю чому зразу не поповнити на 2000 грн і кажу чекай я зараз зняв свої гроші і поповнив комусь номер телефону , він все добре зараз помилка зникне і ми нарахуємо вам кошти . Гроші вже були в терміналі і залишилось нитиснути оплатити і я оплатив. В телефоні , все добре я вже дзвоню в банк і ми нараховуємо гроші . І звичайно шо після оплати телефон виключений . Коли я зрозумів шо мене розвели і переглянув залишок . Що найбільше вбиває що я був в відділенні , і кажу що тільки що я переказав шахраям кошти як це виправити , на що мені відповіли , дзвоніть на гарячу лінію і взагалі вийдіть бо тут всі заняті і очікувати заборонено. На гарячу лінію я додзвонився через хв 20. Розказав ситуацію але так як я не памятав номер на який поповняв гроші , то мов пиши пропало. Що цікаво що в історії платежів нема що я комусь поповнив гроші , а це була пятниця ввечері кінець робочого дня . Звичайно я картку заблокував на всякий випадок і в понеділок пішов виготовляти нову. І мене вбила повна байдужість співробітників банку . коли я сказав що мені треба перевиготовити карту , мене запитали по якій причині , Я кажу що з приводу шахрайстких дій , вона без подиву виготовила нову . Коли в запитав як я можу дізнатися на який ногмер я поповняв кошти , вона каже можна дізнатися в історії терміналу але для цього треба підняти дупу з крісла а бажання в неї явно нема. Тепер чому 2 рази по 1000, тому що в терміналі максимум можна поповнити на 1000 грн і це без друку чеку і смс. В поліцію я не звертався вважаю безглуздо. краще якщо ви поширите це між своїми друзями чи в ФБ , щоб ніхто більше не попадався як я..
     
  2. AnastasiaM

    AnastasiaM Початківець

    Авто:
    Рено Авео
    Ну обдурили і що тепер? У поліцію звертайся тут допомоги не чекай )
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)