Подача бензини під тиском 6.5 бар на механічний розподільник(дозатор). З дозатора на форсунки які відкриваються під тиском 3.9-4.7 бар і в циліндр. Весь процес на 20-25% корегується електронікою повязаною з лямбдою, датчиком Холла, датчиком температури і іншими.
Кажуть що на K-Jetronic можна 20 к.с. витянути додатково тільки налаштуванням системи впорску. Чи це реально? Якщо реально, то які затрати на реалізацію?
не кожен зрозуміє, що ти тут пишеш, щоб в себе на авто знайти і зробити! Так що одна писанина в таких справах незавжди помагає навіть задарма. А форуми і є для цього, щоб радити одне одному і допомагати.
Більше ніж запроектовано не витягнеш, але можна довести систему до нормального стану і тоді машину не впізнаєш. Основна проблема мханічних інжекторів те що після довгої експлуатації вони майже всі мають забиті внутрішні фільтри. А самі дозатори настільки добре зроблені що майже не зношуються (якщо не повикидували горе майстри внутрішні фільтри). Практично вся наладка зводиться до чистки, а потім регулювання електроніки під уже нові параметри дозатора
коду не знаю, подивлюсь скажу. ззараз карбюратор, але був походу моноінжектор, бо є лямбдазонд і куча проводів, на СТО мені сказали що він там БУВ!:D
Можеш дати навіть VIN по ньому можна опреділити що ставили на заводі на цей кузов. Переробляють в нас все що хочеш. Вернути назад звичайно простіше ніж щось хімічити.
Короче мотор JN, там стояв КЕ-Жетронік, але багато людей поганої про нього думки, що ти порадиш, може є якісь інші альтернативи?
JN специфічний двигун, KE Jetronik на ньому відрізняється від інших Jetronik-ків своїми параметрами але то є повний інжектор з усіма виходячими з цього наслідками. Сам по собі двигун хороший. Пів міліона проходить спокійно (якщо його десь колись не угробили). . Ходовий... Машин з таким двигуном багато. Поганої думки про Jetronik тому що мало хто розуміє принцип роботи цієї ситеми. Насправді система проста і надійна. При заміні з карбюратора на Jetronik ти машини не впізнаєш. Буде серйозна тяга і ривок і економія бензини. Думаю можна буде знайти нормальне навісне. Тільки там напевне поміняли разом з впускним колектором, або і цілу ГБЦ. Крім того невідомо в якому стані всі датчики, які можливо прийдеться купляти невідомо що з форсунками (які досить дорогі). Весь інжектор разом форсунками буде задоволення не з дешевих.
дозатор 100. форсунки по 45. лямбда біля 100, контроллер (якщо нема)ще 100 то в американських.Якщо головка поміняна то 200-300... ну трудно так в повітрі рахувати. Можна поставити електро інжектор від А4 1.8... з форсунками від десятки то ще дорожче буде. Скомбінувати багато чого можна були б гроші і час