Вирішила розповісти історію, яка нам сталася буквально вчора, бо такої на нашому форумі ще не зустріла. Почну здалека, щоби дати повну картину історії. Останні 75 л дизеля, які були залиті в бак мого Гольфа, походили з України. На цьому паливі протягом місяця їздилося – все було в порядку. Вчора заправилася під зав»язку (52 л) в центрі Мюнхена (тобто, бодяга виключена) і виїхала на трасу (1200 км). Буквально через 2 км засвітилася контролька «помилка двигуна» (жовта). З»їхала на узбіччя, вимкнула, завела – нічого не змінилося, переглянула всі доступні дротики, трубки на предмет не-контакту. Не була впевнена, чи є в мого хлопця фільтр сталих часток (kym, підкажи, будь ласка, як це по-нашому називається), але для певности прогнала його кілометрів 35 на обертах понад 3000, щоби помогти тому фільтрові очиститися (нині в майстерні виявилося, що в нас, на щастя, того фільтра нема). Крім запаленої контрольки, побічних ефектів не виявлено (ані чорного диму з труби, ані збільшення використання палива, ані кардинальної зміни звуку двигуна), ТІЛЬКИ потужність впала під плінтус. За всю дорогу максимальна швидкість, яку вдалося розвинути кілька разів за всю дорогу – 160 км/год, та й то з гірки. Більше 140 км/год відмовлявся їхати, а під гірку – взагалі 80!!! Нині поїхала з ним на комп»ютерну діагностику. Перекладаю дослівно діагноз комп»ютера. Код помилки: РО 299. Турбіна підзарядки мотора – незначний тиск підзарядки. Причина: механічна. Для інформації: пробіг – 47 000 км, в експлуатації – від лютого 2009 р., перший власник, стиль їзди – не спортивний але і не слимаковий; паливо стараюся заливати ще до сигналу або відразу як він з»явився (на випарах не їжджу), турбіну експлуатую, як книжка пише, тобто: заводжу тільки після того, як вимкнуться всі контрольки, завела – відразу їду («прогрівати» сучасні авта не рекомендується), перемикаю на вищу передачу в районі 2000 обертів (згідно з рекомендаціями спідометра і книжок), після завершення руху, зупинивши авто, даю турбіні трохи охолонути – від 1 до 3 хвилин (по місту коротше, по трасі довше), тільки після того глушу. Всі техогляди проходжу ретельно і дуже вчасно, оливу і фільтри (оливи, повітря, протипилковий) міняю згідно з рекомендаціями виробника, рідини перевіряю і доливаю (і тільки якісні). Майстер сказав, що це могло бути через одномоментний спад робочого тиску, який не матиме негативного впливу на роботу двигуна, а контролька не гасне, бо сучасні авта робляться так, щоби водій обов»язково прийшов з тою контролькою до сервісу, щоби не прогавити більшої проблеми. І тільки на комп»ютері контролька вимикається. Запропонувала проїхатися, щоби майстер сам відчув, про який спад сили говорю (додам, що на тест-драйв уже прийшов директор того великого сервісу Norauto і сам зайнявся справою, бо майстер сказав, що проблем там не бачить). Підняли капот, зняли захист мотора, почали шукати – нема нічого!!! Класика жанру вимагає, щоби в цьому місці перервати розповідь і дати можливість майстрам і любителям висловитися. Для заохочення додам, що за правильну відповідь – пляшка пива, яку переможцеві буде вручено на з»їзді 02.12.2011. Запрошую висловлювати припущення.
А якщо по темі, то враження, що машина офігіла від німецького палива і не перемкнулася на роботу з рідним паливом...
1. клинить шток геометрії на турбіні - чистити. 2. є десь дирка у впускному тракті - шукати. 3. заклинив(не працює) клапан рециркуляції, або N75 або N18 - міняти, чистити.
Судячи з помилки, то не працював регулятор тиску наддуву, замалий тиск. Він часто забивається від того, що неякісне пальне спричиняє нагар в турбіні, і той нагар забиває канал до регулятора. Раз так, то можливо, що замість звичайного дизеля залили або біодизель, або якийсь інший модифікований дизель....
Дуже дякую, хлопці, по-перше, за активну участь в обговоренні, по-друге, за високу оцінку моїх розумових здібностей (залила бензин замість дизеля, косметичка завалилася під педаль газу, їхала на ручнику). Цікаво було почитати про технічні здогадки, особливо - що мій хлопець офігів від німецького палива. Але якраз це - виключене. Він у своєму житті якщо випив 100 л українського палива, то добре. Працює тільки на польському і німецькому. Особливо колоритним був допис Kinder-а, який переконаний, що подряпини на дзеркалі могли аж настільки знизити швидкість і відібрати життєві сили в мого хлопця. Отже, розумію, що час написати діагноз. А він простий: у Мюнхені куниця залізла під мій ще гарячий двигун і хотіла там влаштувати собі несанкціоноване житло. Так товклася, що від"єднала трубку подачі повітря на турбіну, от турбіна і відключилася Вважаю, що ми з моїм Гольфом відбулися легким переляком, якщо можна таким вважати їзду 1200 км з серцем на плечах, і кількома зеленими папірцями, на які став легшим мій гаманець. Бо, якби та куниця ще захотіла щось перекусити в своєму новому помешканні, то забирав би мене з того автобану бундес-еквакуатор до бундес-сервісу, а за ті послуги я би розплачувалася багато наступних років... Всім дякую за активну участь. Але так хочеться ту пляшку пива комусь віддати
враховуючи ось це була в мене мисля написати що патрубок з кулєра або турбіни зіскочив, але так як в дизелях ніфіга нерозумію, вирішив промовчати і дочекатись остаточного діагнозу від всласниці. П.С. на пляшку пива непретендую
То не той патрубок зіскочив, а той шо на актуаторі турбіни!!!! По тій трубці повітря не подається, а наоборот забирається, по ній подається вакуум, завдяки якому актуатор через шток керує геометрією турбіни. А так, як керувати не було чим, то лопатки турбіни завжди були у відкритому положенні -- от вам і недодув!!!!