Шоб не створювати купи тем з питаннями, створю одну, де буду все запитувати) Отже, після продажі буса захотіли ми придбати щось легкове, більш комфортне і з кондиціонером. Першим ділом дивився на А6 С4. Вимоги були прості, універсал, дизель, ручка. Знайшли, в франківській області чудову ауді, 2.5 тді, ручка, електричний рекаро салон. Доки подумали, обговорили, машину упустили. На той час ціна була дуже солодка, 9000 за неї. Проте 95 рік. Хотілось шось новіше за попередню, бус був 97 року. Звернув увагу на пассат, продавався теж в франківській області, 99 рік комплектація - голий бубен. Лише кондиціонер і передні електросклопідйомники, але ціна вирішила все. Була значно нижче ринкової, але і стан не ахті.
Але А6С4 рулить)))) Все ж вона тихша і комфортніша за пасат) І салон в рази більше мені подобаєтьс)) Але В5 теж надійний апарат! ї
В перші півроку користування, замінили задні стійки, перебрали всю ходову. Купляв Сакс і Лемф, замінив генератор, насос гур. Ну і очевидні речі - фільтра масла і тд. Перша неприємність, батько попав в яму і машиною почало трясти так, що просто аліс. Все перепробували і перешукали, результату 0. Потім в інтернеті нарив причину, а саме на трубі від інтеркулера є ще одна подушка мотору, по-суті кусок резини похожий на гриб. причина була проста, загнули трубу, подушка була мертва тому і трясло. Під час пошуку причин, заїхав до Юри "Кум", перевірили двигун і турбіну, після чого поїхав почистив форсунки. На даний момент, приводжу машинку до стану, в якому її хотілось б мені бачити) Вже тиждень мучусь з моторчиком заднього двірника. перепаяв плату, почав крутити, тепер бавитись буду з латунною трубкою всередині, оскільки форсунка склопідйомника рухається разом з ним. Значить трубка зігнила, значить в моторчик і замок потрапляє вода. Може хтось вже з таким бавився? Як витянути ту кляту трубку?
цілком згідний, хресний мав таку, супер машина. салон так, набагато кращий. В пасата ремонт ходової виносить шалені гроші. А з теперішнім курсом і подавно. Але тим не менше, машина мені подобається. косячки по-трішки усуваю) п.с Як тут нормально додати фото?
До речі, проблема з двірником, актуальна і для власників а6 с4, пеших октавій. та сама проблема, той самий моторчик.
Перша моя машина - Passat b5 універсал 1.9TDI, проїздив на ньому 45 тисяч, під кінець пришлось помінять всю передню підвіску ( 8 алюмінівих ричагів - це зло), і продав, купивши Caddy - не жалію, в нього підвіска краще, ніж в пассата.
не спорю) але чобітків і інших, в минулому грузовиків, не хотілось Зробив двірник, перестали відкриватись з салону водійські двері...якась чорна полоса
Як зберу свій максік - то покажу... Просто свою машину переобладнував сам і всі салонні деталі - оригінальні з пассажира.
дякую. зняв обшивку, нічого ніде не злетіло. Розібрали замок, в ньому є фігня, похожа на циліндрик. Він стерся. Пасувало б купити новий замок, але з теперішнім курсом він виявиться золотим, спробували своїми силами. сваркою наварили, чуть чуть напильничками підправили і вуоля, все як по-заводу. Бавився правда весь день.
я дуже незаморочувався пошуками, хотілось спочатку спробувати самому. Останній ремонт так нормально виніс грошей, і ті 300 грн трошки впирались. Подзвонив на перший ліпший номер, сказали шось 600 грн. я колись щось схоже хотів зробити з Т4. Салон від мульта з деякими доробками
Зауважив отаку штуку. При опущенних вікнах, коли закриваю двері, вона там собі болтаються просто ужас. В неті пишуть потрібно замінити направляючі. Чи реально купити лише ті направляючі? чи реально нові, точніше рентабельно? Також, закриваю пасажирське вікно, з хрускотом. Як я поняв тросу склопідйомника скоро буде хана. Отже потрібно сам тросік і шків. І до цього, відповідно таке ж питання. Може існує якийсь ремкомплект?