Шукайте картонки і закривайте радіатор і всі дюри спереду до радіатора, або продаються спец. чехли щоб "морду закрити. Тільки не перекривайте воздухозаборник до повітрянного фільтра..... машині щоб їздити повітря потрібне. Щоб зменшити розхід краще на ХХ прогріти до 80 град
Теж так подумав, але немає куди лити, хіба якось відсмоктувати спочатку з того, що є... тому думав може взяти і все замінити
То візьми і заміни. Правда, 1го літра концентрату буде замало. В системі має бути десь приблизно 5.5 літрів рідини, якщо концентрат розводити 1:1 з дистилятом, то потрібно буде десь 3 літри концентрату. Злити може бути проблема. У мене вихід з радіатора не є самою нижньою його точкою, тому там залишається літра-півтори рідини, і тре видувати... Ну і в такий мороз тре зливати рідину теплою, але не переборщити, щоб не була гаряча
Колись так робив, а потім про ту заслонку гарно забуваєш, коли потепліє і закипаєш на раз два А якщо не прогрівається треба шукати причину.
Сьгодні провели ще один експеримент з концентратом антифризу. Приїхали хлопаки з Польщі і привезли синій Хеповський концентрат. Налили в одну посудину польський і вдругу такий самий , але куплений у нас на базарі. Через годину З польського(не розбавленого) зробилася каша з купленого в нас ні. Виглядає що поляки розбавляють все ще більше як у нас
Я там нікого не захищаю... Але де саме в Польщі купувався той антифриз??? Чи не в пунктах продажу товарів за східний кордон??? Бо в "Бєдронці" при кордоні можна купити сосиски по 3 золотих за кільо. Але в Польщі ціна на сосиски починається від 19 золотих...
Як тільки температура надворі впала нижче -20, в багатьох темах з'явилися розмови про їх наслідки. Для порядку пропоную вести їх тут.
м мене теж і недавно міняв,знімай патрубок велики радіатора,видуй з пічки і зніми біля помпи і залий так шоб рідина була розрахована на 25-30 мінуг градуєсівг
Біля бедронки брати недоцільно,батько має картку з Інтер Карсу і там нічого непідробляють і все дешевше тел Батька 067 2623888 Роман Романович можна домовлятись про рызны поставки
Вчора в Празі було лише -13 але у мого друга замерз бус - Івеко 35-14. ну тупо солярка десь замерзла. Почали звонити по сервісах де б зігрітись... Почувши ціни - ахнули - це є Європа йбнвр... - десь в еквіваленті на грн буде від 1225 грн... , вирішили робити все власними силами. Так от опишу спосіб при якому нам вдалось обігріти бус - максі базу. Беремо плівку якою обмотуються різноманітні вантажі або ящики ( в рулоні ) і обмотуємо авто від середини дверок і аж по колесах , щоб майже не було доступу від даху аж до землі. І ставимо під дно авто ближче до капота - калорифер. Ми використовували таку китайську дувалку, що гріє і дує зразу!!! Треба сказати що нам повезло що ми були близько до ел мережі , тому могли собі це дозволити, але можна було б і на газовій основі влаштувати обігрів. Так от через 2-3 год авто завелось з першого разу!!! Буду радий якщо комусь ця схема допоможе)))
Вчора хеповський концентрат розбавлений 1до 1.5 замерз в радіаторі пічки, в результаті прийшлось міняти радіатор пічки, було в багажніку пів банки антифризу вже готового з окко то там взагалі попа, морозиво....
Якщо є інструмент можна зняти паливний фільтр, і розігріти його. паралельно займатись розігрівом паливної системи. (бажано мати при собі паяльну лампу на бензині для дизелістів це просто необхідно). і починати гріти. Час можна скоротити до години. але перед зимовим сезоном пора і думати за підготовку автомобіля до зими. якщо комусь потрібна консультація як це робити, то звертайтесь.
Я вчора купив у Юри Каматоза теж хеповський на доливку, і розбавив на всяк випадок 1/1(-50 градусів). Думаю нехай на всяк випадок буде сильнішим, бо в системі той що був раніше теж по трохи втрачає свої властивості.
почитаєш тут))) Я от хз, всьо ніби стабільно)) Завожуся в любий мороз, головне шоб акум заряджений був. Тьху-тьху-тьху. І антифриз один з найдешевших в багажнику тіліпається, нормальний, рідкий)
Цікава технологія ... тільки я не зрозумів ... то що буса повність обмотали через дах чи то липкою лентою від середини до середини, і нащо це робили коли треба тільки солярочні трубки утеплити. Для дізелістів проблема в тому що горяча солярка з возвратки до баку доходить уже ледве тепла на таких морозах, а з баку до двигуна уже починає замерзати. Порада проста в процесі їзди по двигуну чути що він починає дьоргатись від нехватки солярки..... в такій ситуації треба різко зупинятись і дати двигуну можливість нагріти солярку в баку до вищої температури.... тобто стояти і тримати ХХ хвилин 15-20 потім знову їхати і знову пильнувати... Знайомий по такій пораді їхав вчора вночі з Миколаєва до Львова 1.5 години, але доїхав, а купа бусів стояла палила факела і всяке таке різне. Гріти факелом на 30 градусному морозі під машиною -середня приємність, хоча таку заготовку на всяк випадок в машині треба мати. От тепер бензинщики на коні......))))))) треба тільки добру АКБ...)))))))))
Два методи які використовують що не замерзала солярка:1.на 100л.солярки-100гр.тормозухи.2.розбавляти бензином,якщо не помиляюсь на 40л соляри-5л.бєнзи.Можливо хтось вже знає,а комусь і допоможе.