Всім привіт ось дійшли руки написати про нашу машину. Отже VW Polo 2011 року, куплене 26.04.2012, двигун 1,4, коробка механічна. Комплектація Fly: Базова версія Trendline розширена за допомогою додаткового обладнання: 4-х дверне виконання, кондиціонер, зовнішні дзеркала з електроприводом та обігрівом, електросклопідйомники всіх дверей, регулювання передніх сидінь за висотою, висувні шухлядки під передніми сидіннями, радіопідготовка, протитуманні фари, зовнішні дзеркала та ручки дверей у колір кузова. Хороша машинка, ніби проста, але все необхідне в ній є. Отже за 8 місяців і 13 тис пробігу нічого надзвичайного не ставалось, крім: - стук лівої опори двигуна, змазували, помогло на 2 місяці, міняти відмовляються, типу вони ніякого стуку не чують; - з того не сього не завелась, це було один єдиний раз, діагностика нічого не показала, поміняла заправку, більше таке не повторювалось За фотку вибачайте, не можу нормальні вставити(
яка витрата пального в місті, при спокійній їзді по трасі, при драйві? чи вистачає дорожнього просвіту? і як взагалі мотор по відклику - достатній для того авто?
про витрату пального суто в місті не скажу однозначно, так як живу за містом, тому їзда лише у змішаному циклі. Отже мінімум виходить 6,5 л, максимум біля 9, залежить від стилю їзди(зачасту спокійний), пробок і часу включеного кондиціонера. шодо дорожнього просвіту то враховуючи що біля хати метрів 200 дороги суцільного бездоріжжя то в сніг(коли корочка є) черкає захистом часто, це суто на такому бездоріжжі. двіжок 1,4 впринципі мене навіть здивував, так як пересіла з 2.0ТДі. звісно не то, але думала буде гірше. може тому що на ТДі сильно не ганяла, 1.4 здається дуже таки жвавим, але після 120 км/год розганяється вже туго, обганяти важкувато, тут різниця дуже відчутна
Це "хворе" місце Поло, потрібно замахати ОД, щоб вони її поміняли. В мене на 8-ми тис. почала стукати, теж нічого не чули, поки вже не почала калатати. Після 4 чи 5 поїздок і спілкувань, поміняли по гарантії
В мене стукала з першого дня, через тиждень я не витримала і поїхала до них, вони мотивували змазування тим, що те саме в поло седан, але там стоїть російська опора і її міняють на іспанську, а тут стоїть іспанська то міняти нема що. другий раз з тим самим поїхала, доводять мені шо не стукає, зараз в мороз дійсно чи то не замічаю чи то не стукає, скоро ТО нагадаю знову:wacko1:
Я випала в осад! оксана 1322, не сприйми абсолютно як критику чи бажання копнути в кістку, але в мене бракує слів про офіційного дилера! У перший день застукала така важлива запчастина! І вони не хочуть міняти по гарантії! Я фігію! Не завелося авто, якому ще року нема! Направду, в мене бракує слів - одні знаки оклику. Двигун 1.4 жере не менше 6.5л??? Абсолютно не хвалю свого хлопця, але зовсім недавно, тобто, взимі, в погіршених умовах вийшла на трасу №7 в Польщі і протягом 300 км (поки не з"їхала з траси) бортовий комп показував середню витрату пального 4.8л/100км. Двигун 1.9ТДІ, авто в кузові універсалу (з запасним колесом і всілякими причандалами на всілякий пожежний...), 2008 року нар., куплене 02.02.2009. оксана 1322, це все пишу тільки для порівняння. ІМХО, Ти повинна, грубо кажучи, вилізти тому ОД на шию і не злізти з неї доти, доки автко не буде в ідеальному стані. Бо, якщо в Тебе ТАКІ проблеми до кінця першого року експлуатації, то якими вони будуть через три роки? Європейські фахівці (як і сам виробник) вважають, що в авто до ТРЬОХ років треба вкладати виключно на крутий брелок на ключі, нові трикотажні килимки зі стразами по краях, шкіряну обшивку на корбу домкрата і т. подібне. Не дайся! Бо інакше до кінця гарантії Ти будеш їздити розваленим ґратом! А Поло - чудова мафинка! Приємного вам спільного подорожування!
Якшо проїхати 300 км по польській трасі, навіть мій дволітровий бензосос покаже не більше 6 л на 100. А тут я менше 7,5 не бачу практично Sent from my MB865 using Tapatalk 2
Чи я правильно зрозуміла? Ти хоч сказати, що, якщо 1.4 в бензі бере більше, ніж 1.9 в дизелі, то це нормально?
По-перше, написала ж людина, що їздить в основному місто/траса. А ти подаєш показник по трасі. Дорогою на моря навіть моя корада пила до 7 літрів на 100. По-друге, дизельні авто значно економніші за бензинові, це нормально. Але думаю, при бажанні, можна тим полом на трасі вийти на показник 4.8. Залежить як їхати.
Забакланили Чортопхай наніц. ))) Взагалі то правда... 1.9ТДІ буде по факту економічніший, тим паче на трасі... Ну не знала Люда того, почитає матчасть по принципу роботи дизеля і бензинових двигунів і буде знати. )) А от ОД дійсно треба напрягти, щоб поміняли опору по гарантії!
143 000 машина + 8300 допи ( тонування вікон, металевий захист, бризговики, сигналізація, іммобілайзер пандект, парктронік, магнітола)
так, це цілком нормально. судячи по розповідях людей такий розхід як по характеристиках може вийти лише якщо переключати передачі так як рекомендує покажчик у правому верхньому куточку дисплея і на газ по мінімуму тиснути. я так не роблю, рахую що при 50 км/год їхати на 5-й передачі це абсурд, хіба накатом з горки ше можливо
Відповідь по опорі: як в минулому власниця шкоди знаю, що у фабій така ж болячка тільки справа. не раз чула що з таким звертались і там навіть це визнали конструктивною особливістю, типу міняли, але це нічого не давало. нікого не захищаю, але та опора шось 300 грн коштує, мені до Алекса 35 км в одну сторону, проїздити можна більше. Зараз ніби не стукає, це суто зимою, може привикла, незнаю. По тому що не завелась: шо тут сказати, на другий же день поїхала в Алекс, мене не прийняли, сказали що тільки по запису. Це дуже не сподобалось, на Галант-авто такого ніколи не говорили (шо там тої комп"ютерної діагностики), записалась на інший день, приїхала прочекала 3 години((( шоб мені сказали шо нічого не виявили і содрали 150 грн. як варіант таки поганий бензин, незнаю, більше не повторювалось. Але суть того всього шо вважаю гарантію просто розводом і Алекс це дорогущий сервіс, а навіть в рем зону не пускають. не розумію я того На шкоді по гарантії за 2 роки поміняли скоби суппорта, вигоди 0, все шо гумове гарантії не підлягало. думаю тут теж те саме
якшо досунутись до світлофору (не динамічно, не набирати швидкість, а просто сунутись не зменшуючи швидкість), то 5та впалнє нормально підходить.