Не показує стрілка на панелі приладів 90 градусів

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Василь125, 19 лип 2012.

  1. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    В мене проблема не знаю з чим на Гольф 3 ТД, похожі теми читав в мене інша ситуація, одним словом не показує 90 градусів стрілка температури тосолу на приборці підноситься максимум 75 градусів. Замінив термостат на новий, замінив датчик температури чотирьох контактний з жовтою полоскою, нічого не дало, заміряв тепрературу в бачку показало 84 градуси тобто двигун нагрівається добре до 90 отже термостат добрий, вентилятори в мене не включалися ще ні разу. При скількох градусах вентилятори повинні включатися? В чім причина що стрілка не підноситься до 90 градусів? Як перевірити датчик температури і в приборці стрілку?
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    якщо вентилятор двошвидкісний, то перша швидкість має стартувати при 95, а друга швидкість при 102.вимикатись відповідно при 84 і 91 градусу.

    а мотор в тебе AAZ чи 1Z?
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    На приборку і в мозги ідуть два різні датчики температури ОР. На вентилятори йде ж 3й, який стоїть десь біля радіатора.
    То в ідеалі всі три повинні бути справними.
    Приборка залежить від свого датчика, тому потрібно перевіряти саме його, ну і саму приборку.
     
  4. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Двигун в мене AFN навісне все від AAZ TD в мене нема мозгів все просте. Виходячи з твого тексту в мене все справне температура в мене більше 90 градусів не підвищується отже вентилятори в мене не включаються. Вентилятори в мене двошвидкісні знаю точно перевіряв кондеціонер працює дві швидкості.
     
  5. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    1. Мозгів в мене немає.
    2. Біля радіатора якщо дивитися з переду на автомобіль то з правої сторони він здається 3 контактний замикав там проводи вентилятори працюють а датчик чи справний це велике питання я його не перевіряв. Як його перевірити?
    3. як перевірити на приборці датчик? Мені здається що я повинен замкнути два проводи на датчику під капотом стрілка на приборці повинна стрибнути до кінця тоді означає що він справний, так колись можна було перевірити в жигулю. А як у гольфі я не знаю?
     
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    стрілка не пригне, я в себе перевіряв. треба знайди в інеті графік залежності опору від температури(такі є) для твого типу датчика(такого який мав іти на той мотор який в тебе в оригіналі стояв, якщо ти приборку не міняв). підчіпити якийсь конкретний опір десь в межах 200-500 ом і звірити покази покажчика. також по тому графіку звірити датчик температури.

    на 4-ри контактному датчику треба перевіряти ту пару яка відповідає за приборку
     
  7. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    2. Біля радіатора якщо дивитися з переду на автомобіль то з правої сторони він здається 3 контактний замикав там проводи вентилятори працюють а датчик чи справний це велике питання я його не перевіряв. Як його перевірити?

    Перевіряв в себе на холостих + цегла під колесо і пробуєш рушати. Температура піднімається скоріше. Включається вентилятор. 95 градусів перевіриш. 102 навряд.
     
  8. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Я не знаю в мене потужний двигун він просто так не нагріється, я лише можу просто включити кондиціонер він нагрузку дає конкретну при їзді що це мені дасть всерівно я не нагрію датчик вище 90 градусів
     
  9. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    А де я його знайду?
    Значить так можна перевірити замкнувши пару...
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Щось мені здається, що замкнутий датчик буде еквівалентом мінімальної температури...:D
    Недаром тут люди кипятять зняті датчики в кастрюлях при цьому, підєднавши його до омметра, та звіряючи по таблиці опорів.
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    нічого це недасть. перевіряв особисто. в мене приборка з електронікою(в тебе думаю також). на к.з. і на безмежність він не реагує, вважаючи це помилковими значеннями

    на фольцваген мск ру є ті графіки та й гугл дає купу результатів. зараз просто на роботі а тут нет дуже обмежений, ссилку не можу дати
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Гугл рулить
     
  13. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Класна інформація по ній датчик можна перевірити дякую! Перевірю я датчик справний тоді що? Залишається перевірити датчик на радіаторі управління радіаторами і стрілку на приборці. Я незнаю як ввести в гуглі щоб знайти похоже як ти мені знайшов щоб приборку перевірити
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Купи на Тургенєва змінний опір такого десь діапазону як і датчик. Підєднай його до фішки і включи запалювання. Крути опір і дивись на реакцію стрілки.

    якби двигун перегрівався а стрілка була нерухомою то принаймні б горіла сигнальна лампа.

    Все вказує на те що в тебе реально недогрів. Крім термостата обєктивних причин немає. Але те що ти його міняв - це вносить неясність.
     
  15. Slavik

    Slavik Active Member

    Авто:
    Golf 3 Variant 1.8 '94, Golf 4 Variant 1.9 TDI '04
    Клубна карта:
    000024
    Можливо це такий термостат? "БРАКОВАНИЙ" і від його заміни ще гірше стало. Зараз запчастини тре шукати добре, щоб поставив і був впевнений в них та їхав спокійною і впевнено.
     
  16. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Я ж писав я заміряв в розширяючому бачку температуру градусником показувало 84 градуси значить термостат справний. Лишається датчик температури і стрілка скоріш за все датчик температури куплю вживаний на шроті за 40 грн. і перевірю або тестером поміряю старий.
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    так як там під капотом все намішано, треба розібратись який має бути датчик для твоєї панель приладів, бо в них опори різні(в жовтого, синього, зеленого).

    якщо в тебе рідна панель приладів то:
    в 1993 році AFN моторів не ставилось значить ти поставив залізо від нього при ремонті.
    Значить панель приладів в тебе не від AFN а від твого рідного(припускаю) AAZ, яка має працювати з зеленим 4-ри контактним датчиком.а в тебе ж стоїть жовтий 4-конт датчик, який призначений якраз для мозгів AFN мотора і його панель приладів
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Доречі, про заміну термостата... Вони ж, термостати різні бувають, мається на увазі температура відкриття. Так що показник, температури в бачку, ніби і не показник зовсім, для визначення справності термостата.
     
  19. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    А в AАZ є також 4 контакний і також він стоїть з переді на такому пластмасовому тройнічку? Може і в тому суть що з зеленим а не жовтим, я думаю що попередній власник не парився з тим датчиком, робить чи ні, головне що їде. Я на шроті знімлю тоді з зеленою смужкою і попробує, буде 90 градусів залишу, а ні тоді віддам. В мене є ще датчик старий він відключеній зі сторони коробки передач на один контакт, а як воно має бути не знаю.
     
  20. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Він не показник згідний, якщо термостат відкривається допустим при 75 градусах тоді двигун буде весь нагрітий 75 градусів, а не одна ділянка 75 друга 90 третя 95 градусів. Раз в бачку 86 значить двигун нагрівається. Я не знаю точної фізіології роботи але коло одне значить температура одна з невеличкими коливаннями.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)